سفر به بندرعباس با اقامت در هتل‌هایی با ستاره متوسط، مقرون به صرفه خواهد بود از این رو با ما همراه باشید و درباره چند هتل ارزان و با کیفیت در بندرعباس بدانید.

چند هتل ارزان و با کیفیت در بندرعباس

سلام نو _ سرویس گردشگری: بندرعباس، بزرگ‌ترین بندر ایران و دیدنی‌ترین بندر استان هرمزگان است که قدمتی طولانی دارند. این بندر علاوه بر اینکه مکان مناسبی برای سفر خصوصا در فصول سرد است، از لحاظ تجاری نیز یکی از شهرهای پراهمیت کشور به شمار می‌رود و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را مجذوب خود می‌کند. برای سفر به بندرعباس، اگر هدفتان رزرو هتل های ارزان قیمت بندرعباس باشد هتل های سه ستاره و هتل آپارتمان ها گزینه های بسیار خوبی هستند. با این حال باید تلاش کنید هتلی با تخفیف مناسب و رضایت بالای مشتریان را برای اقامت خود انتخاب کنید در همین راستا در ادامه به معرفی تعدادی از هتل‌های خوب و باکیفیت اما ارزان‌قیمت در بندرعباس می‌پردازیم.

هتل‌های ارزان و مقرون به صرفه بندرعباس

هتل ایران بندرعباس

هتل سه ستاره ایران یک هتل میان‌رده است که در سال ۹۵ افتتاح شد و از آن جهت که تا حدی هتلی نوساز به شمار می‌رود، بسیار شیک و تمیز است. اتاق‌های هتل چشم‌اندازی رو به دریا داشته، دلباز بوده و مجهز هستند.

چند هتل ارزان و با کیفیت در بندرعباس

همچنین هتل به طور کلی از امکاناتی چون لابی، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، لاندری، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس برخوردار است.

هتل ایران بندرعباس که در میدان ۱۷ شهریور بندرعباس قرار دارد، به اسکله شهید حقانی و بازارهای بندرعباس از جمله بازار روز، بازار بزرگ هرمزگان و بازار اوزی‌ها نزدیک است. همچنین دسترسی خوبی به برخی از مراکز دولتی داشته و همین امر باعث شده است تا هم برای سفرهای تفریحی و هم سفرهای کاری هتلی مناسب به شمار رود.

آدرس هتل ایران بندرعباس: بلوار امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور، جنب بانک ملی

هتل امین بندرعباس

یکی دیگر از هتل های سه ستاره بندرعباس هتل امین است که برای یک اقامت باصرفه در این بندر زیبا مناسب به نظر می‌رسد. این هتل ساحلی اتاق‌هایی تمیز و دلباز دارد که چشم‌انداز بیشتر آنها رو به دریاست.

هتل امین بندرعباس در ابتدای خیابان طالقانی واقع شده است و دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی بندرعباس و چندین مرکز خرید دارد. این هتل پرطرفدار از امکاناتی چون رستوران دریایی، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس و همایش، اتاق میهمانی و جلسات کاری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خشکشویی، اینترنت، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، سالن اجتماعات و… برخوردار است.

آدرس هتل امین بندرعباس: ابتدای خیابان طالقاتی، جنب مسجد جامع اهل سنت

چند هتل ارزان و با کیفیت در بندرعباس

هتل فروغ بندرعباس

اگر به دنبال هتل های دو ستاره خوب در بندرعباس هستید و نمی‌خواهید هزینه زیادی صرف اقامت خود بکنید، هتل فروغ بندرعباس انتخاب مناسبی است. هتل دو ستاره فروغ یک هتل میان‌رده است که در مرکز شهر یعنی بلوار دانشگاه بندرعباس قرار داشته و از این جهت دسترسی خوبی به فرودگاه، ایستگاه راه آهن، پایانه مسافربری بندرعباس، معبد هندوها، عمارت کلاه‌فرنگی، حمام گله‌داری و چشمه آبگرم گنو دارد.

اتاق‌های هتل فروغ، تمیز و مجهز به امکانات رفاهی قابل قبول هستند و هتل از امکانات عمومی چون کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، روم سرویس، تاکسی سرویس، خشکشویی، پارکینگ و اینترنت برخورار است.

آدرس هتل فروغ بندرعباس: بلوار امام خمینی، بلوار دانشگاه

هتل‌های با کیفیت و ارزان در بندرعباس

هتل آپادانا بندرعباس

یکی دیگر از هتل های دو ستاره بندرعباس هتل آپاداناست که در خیابان امام خمینی بندر عباس و پشت مجتمع سیتی‌سنتر قرار دارد. نزدیکی این هتل به سیتی سنتر یکی از علل محبوبیت این هتل اقتصادی به شمار می‌رود؛ از طرف دیگر هتل دارای اتاق‌های دلباز و تمیز بوده و امکانات قابل قبولی دارد.

چند هتل ارزان و با کیفیت در بندرعباس

هتل آپادانا علاوه بر سیتی سنتر به دیگر مراکز خرید، مکان‌های دیدنی چون عمارت کلاه فرنگی، معبد هندوها و حمام گله‌داری و موزه‌های بندر عباس نیز نزدیک بوده و از امکاناتی چون پارکینگ، آسانسور، سیستم اعلام حریق، لابی، اینترنت برخوردار است. هتل آپادانا فاصله زیادی تا ساحل خلیج فارس نیز ندارد.

آدرس هتل آپادانا بندرعباس: خیابان امام خمینی، پشت مجموعه سیتی سنتر

هتل آپارتمان سفید بندرعباس

هتل آپارتمان سفید بندرعباس یکی از مراکز اقامتی نوساز شهر بندرعباس با سه ستاره کیفی است که در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد. این مجموعه اقامتی با ۸ طبقه و ۲۵ اتاق ضمن فراهم کردن دسترسی راحت به تمامی قسمت های شهر از جمله فرودگاه بین المللی، میزبان خوبی برای شماست تا لحظات به یاد ماندنی را بسازد.

اگر به دنبال بهترین هتل بندرعباس با قیمت بسیار مناسب هستید، هتل آپارتمان سفید با اتاق های ۱ تا ۴ نفره به شکل سوئیت و آپارتمان و امکانات مناسب را انتخاب کنید. رستوران این مرکز اقامتی با ۹۰ نفر ظرفیت و انواع غذاهای ایرانی و دریایی، کیفیت خوبی ارائه کرده است. پارکینگ هتل آپارتمان سفید ظرفیت محدود برای استفاده ۱۰ خودرو دارد.

چند هتل ارزان و با کیفیت در بندرعباس

امکانات و سرویس های هتل شامل آسانسور، پله اضطراری، تاکسی سرویس ویژه، تلویزیون و اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و نمازخانه و غیره است.

آدرس هتل آپارتمان سفید بندرعباس: بهشت بندر، بلوار نواب، ابتدای بلوار مرجان

هتل آپارتمان تک ستاره اطلس

هتل آپارتمان تک ستاره اطلس یکی از هتل‌های مناسب و تمیز بندرعباس است. اتاق‌های این هتل تمیز و مناسب هستند و امکانات رفاهی مطلوب و درخور هتل‌های تک ستاره دارند. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی مناسبی به دریا، فرودگاه و مراکز خرید دارد.

امکانات هتل: صندوق امانات، تاکسی سرویس، اینترنت، رستوران، لابی

آدرس: بندرعباس، چهار راه قدس، خیابان شهید بهشتی

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید