سفر به بندرعباس و اقامت در آن جذاب و دوست داشتنی خواهد بود از این رو با ما همراه باشید تا بدانیم بهترین هتل‌های بندرعباس کجاست.

بهترین هتل‌های بندرعباس کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: بهترین هتل بندرعباس و انتخاب اقامتگاه عالی که متناسب با اهداف شما باشد یکی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از سفر به این شهر انجام دهید. شهر بندرعباس را باید بزرگترین و دیدنی ترین بندر ایران و استان هرمزگان دانست از این رو در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های بندرعباس می‌پردازیم.

چند هتل بهتر در بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس اولین هتل ۵ ستاره در ایران است که موفق به دریافت گواهینامه‌های C.S و S.F.T Safe for Tourist شده است. این هتل در مرکز شهر قرار داشته و دسترسی سریع و آسانی به مراکز خرید، اماکن تاریخی و فرودگاه دارد.

اتاق های هتل هرمز بندرعباس با ظرفیت های ۱ تا ۴ نفره به شکل سوییت ساخته شده اند و همگی امکانات کاملی ارائه می کنند. پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۱۵۰ خودرو و رستوران های باغ نخل، سنتی و سبز با ظرفیت ۱۰۰ نفر در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل هرمز بندرعباس: بلوار امام خمینی، میدان انقلاب

بهترین هتل‌های بندرعباس کجاست؟

هتل هما بندرعباس

مجموعه هتل‌های ۵ ستاره هما از جمله معروف‌ترین و بهترین‌ هتل‌های داخل کشور است که هتل هما بندرعباس یکی از زیر مجموعه‌های آن است. اگر به جنوب کشور سفر کرده باشید، حتما متوجه تفاوت دریای خلیج فارس با دریای خزر شده‌اید. آب‌های خلیج فارس بسیار زیبا و تمیز و در عین حال تماشایی است! یک انتخاب خوب برای اسکان در جنوب کشور، انتخاب هتل‌هایی در مجاورت خلیج فارس و نزدیک به ساحل است.

هتل هما بندرعباس از این جهت می‌تواند رضایت خاطر شما را جلب کند؛ اما این تمام ماجرا نیست، به دلیل بهره‌گیری از کادری مجرب، استفاده از بهترین امکانات پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل هما بندرعباس است. هتل در سال ۱۳۴۸ تأسیس شده است؛ اما در سال ۱۳۸۵ مدیریت هتل تصمیم بر بازسازی کامل آن گرفت. تمامی ۷ طبقه و ۱۷۸ اتاق آن بازسازی شده تا در جهت رفاه حال گردشگران اقدام موثری انجام شده باشد.

هتل هما بندرعباس در بلوار پاسداران، خیابان معراج واقع شده است. مسیرهای دسترسی به این هتل مطابق زیر است:

بهترین هتل‌های بندرعباس کجاست؟

اگر با قطار به بندرعباس سفر می‌کنید، بهتر است بدانید فاصله ایستگاه راه‌آهن تا هتل هما بندرعباس تنها ۶ کیلومتر است که با احتساب شلوغی مسیر یا ترافیک تنها ۱۳ دقیقه فاصله خواهید داشت. اما اگر مسافر هوایی هستید، فاصله فرودگاه بندرعباس تا هتل هما در حدود ۱۳ کیلومتر است و با خودرو این مسیر را در ۱۷ دقیقه طی خواهید کرد. در حالت سوم اگر با اتوبوس به بندرعباس رسیده‌اید تا هتل هما ۱۵ دقیقه فاصله دارید. این یعنی مسافتی معادل ۱۱ کیلومتر پیش روی شما است.

اقامتی راحت در بهترین هتل‌های بندرعباس

هتل بین‌ المللی خلیج فارس بندر عباس

هتل پنج ستاره بین‌المللی خلیج فارس در سال ۱۳۸۳ در مرکز صنعتی بندرعباس و در نزدیکی اسکله ها از جمله بندر شهید رجایی به بهره‌برداری رسید. هتل خلیج فارس در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل بین‌المللی بندرعباس دارای ۶ طبقه مشتمل بر ۱۵۵ باب اتاق و سوئیت است. این هتل به علت کیفیت بالایی که در ارایه خدمات به مسافران دارد، یکی از پرطرفدارترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود.

بهترین هتل‌های بندرعباس کجاست؟

انواع اتاق‌های هتل که بیشترین تمرکز آن‌ها بر ظرفیت افراد است عبارتند از:

  • اتاق یک تخته که در طبقات ۱ تا ۶ وجود دارند و قابلیت پذیرش یک نفر اضافه را ندارند.
  • اتاق دو تخته توئین که در طبقات ۴ تا ۶ واقع شده‌اند.
  • اتاق دو تخته دبل ک در طبقات ۱ تا ۳ وجود دارند.
  • سوئیت دو تخته که قابلیت پذیرش یک نفر ظرفیت اضافه را دارد.

اگر با اتوبوس به بندرعباس رسیده باشید، فاصله پایانه مسافربری بندعباس تا هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس ۳۰ دقیقه با خودرو است. به عبارتی ۳۰ کیلومتر فاصله شما از پایانه مسافربری تا هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس است. اگر مسافر هوایی بندرعباس هستید ۳۲ کیلومتر مسافت بین شما تا هتل است که در حدود ۳۲ دقیقه با ماشین زمان می‌برد تا به هتل برسید. در نهایت اگر با قطار به بندرعباس سفر کرده‌اید ۳۸ دقیقه با ماشین باید برانید تا به هتل برسید.

هتل آتیلار

هتل آتیلار نه تنها بهترین هتل بندرعباس بلکه با ۱۳ طبقه و ۹۸ اتاق و سوئیت، بلندترین ساختمان شهر است. اتاق ها در ظرفیت ۱ و ۳ نفره با جدیدترین تجهیزات و امکانات برای مسافران آماده شده اند.

بهترین هتل‌های بندرعباس کجاست؟

رستوران داخلی هتل با منو غذایی متنوع و ۱۲۰ نفر ظرفیت رضایت شما را جلب خواهد کرد. ضمنا هتل آتیلار پارکینگی با ظرفیت ۳۰ خودرو برای مسافرین عزیزی که با خودرو شخصی هستند، دارد. امکانات و خدمات هتل متنوع و کاملا در کلاس یک هتل با ۴ ستاره کیفی است. از جمله امکانات هتل آتیلار بندرعباس می توان به آسانسور، آژانس مسافرتی و تور، کافی شاپ، خدمات پزشکی، خدمات CIP، خشکشویی و مینی بار اشاره کرد.

آدرس هتل آتیلار ۳ بندرعباس: خیابان امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور، روبروی اداره پست مرکزی

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید