سرگرد محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد محور چالوس - کرج محدوده کندوان به علت سقوط بهمن خبر داد.

بسته شدن محور کندوان درپی سقوط بهمن

به گزارش سلام نو؛ سرگرد محمد احمدی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ما افزود : به علت سقوط پیوسته بهمن در نقاطی از این محور کوهستانی و پرتردد از جمله پیچ سیاه و خارچشمه پرتردد و سخت گذر کوهستانی طبق هماهنگی های بعمل آمده حوالی ساعت ۲۲ اقدام به انسداد این مسیر شد.

وی بیان کرد: در زمان حاضر این محور تا فردا به روی وسایط نقلیه موتوری بسته است.

فرمانده پلیس راه کندوان از رانندگانی که مقصد آن ها تهران و یا دیگر استان های کشور است توصیه کرد از محورهای جایگزین از جمله هراز یا فیروزکوه تردد کنند.

هواشناسی مازندران هم امروز پیش بینی کرد که با شکل گیری و تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی و عبور متناوب امواج از تراز میانی جو، این سامانه سرد بارشی تا پایان هفته در مازندران ماندگار باشد.

هواشناسی شرایط جوی مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی طی امروز و فردا، ابری همراه با بارش متناوب باران، وزش باد و کاهش محسوس دما و در ارتفاعات مه آلود با بارش برف پیش بینی کرده است.

طبق پیش بینی هواشناسی، با توجه به کاهش محسوس دما بارش برف طی امروز پنجشنبه به تدریج به ارتفاع ۴۰۰ متر نیز کشیده خواهد شد و از اواخر وقت جمعه از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد.

آسمان مازندران در روز شنبه آینده صاف تا نیمه ابری و با یخبندان صبحگاهی و در روز یک‏شنبه نیز در مناطق غربی نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده باران و در ارتفاعات با بارش باران و برف و در نیمه شرقی نیز نیمه ابری گاهی افزایش ابر پیش بینی شده است.

جاده چالوس - کرج حدود ۱۸۰ کیلومتر است که حدود نیمی از این مسیر ارتباطی به کندوان شهرت دارد در استان مازندران واقع است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید