سفر به اردبیل و اقامت در هتل‌های آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود از این رو با ما همراه باشید و درباره اقامتی دل‌پذیر در هتل آپارتمان‌های اردبیل بدانید.

اقامتی دل‌پذیر در هتل آپارتمان‌های اردبیل

سلام نو _ سرویس گردشگری: هتل‌های باکیفیت و تمیزی در اردبیل قرار دارند که بسته به نوع سلیقه‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اقامت در این شهر زیبا انتخاب کنید در عین حال با برگزیدن هتل آپارتمان‌های اردبیلنه تنها اقامتی راحت را برای خود فراهم می‌کند که سفر خود را اقتصادی و مقرون به صرفه برگزار خواهید کرد چرا که هتل آپارتمان‌های این دیار دل‌پذیر و راحت هستند.

چند هتل آپارتمان مناسب در اردبیل

هتل آپارتمان ارشاد

هتل چهار ستاره ارشاد در مرکز شهر توریستی سرعین استان اردبیل قرار گرفته است. این هتل،یکی از بهترین هتل های اردبیل است و متشکل از دو ساختمان بزرگ و دارای واحدهای اقامتی با ظرفیت‌های گوناگون است. ویژگی بارز این هتل بخش مربوط به آبدرمانی آن است که دارنده نشان برتر بین‌المللی کیفیت سیستم مدیریت خدمات است. از امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، پارکینگ، اینترنت، استخر، سونا و جکوزی و … اشاره کرد. هتل آپارتمان ارشاد در فاصله نزدیک مجتمع‌های آبدرمانی سرعین قرار دارد. اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است .

اقامتی دل‌پذیر در هتل آپارتمان‌های اردبیل

آدرس: سرعین، پایین تر از آبگرم گاومیش گولی، خیایان ولیعصر، میدان سهند، خیابان پهنلو، مجتمع، هتل و آبدرمانی آپارتمان ارشاد

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۲۲۲ ۲۸۹۳

هتل آپارتمان حسین

یکی از هتل‌های تازه‌ساز، دنج و محبوب اردبیل هتل آپارتمان حسین در سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرد. این هتل چهار طبقه و ۱۲ واحد اقامتی دارد. سوئیت‌های سه و چهار نفره هتل امکانات مختلفی مانند آشپزخانه، ظروف پخت‌وپز، اینترنت WI-FI، سشوار، یخچال، شوفاژ، تلویزیون، حمام، سرویس ایرانی و مینی بار دارند.

پارکینگ با ظرفیت ۴۵ خودرو، رستوران قازماخ با ظرفیت ۲۰۰ نفر، سالن کنفرانس ۴۰ نفری و سالن اجتماعات ۱۰۰ نفری از امکانات جانبی هتل آپارتمان حسین است.

با وجود تمام این امکانات هزینه اقامت در هتل آپارتمان حسین که یکی از بهترین هتل های اردبیل است بسیار اقتصادی خواهد بود و برای اقامت در آن در سال ۱۴۰۰ باید حدودا بین ۳۰۰.۰۰۰ تا ۴۱۰.۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

فاصله هتل آپارتمان حسین در ساعات بدون ترافیک تا بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ۴۵۰ متر (۵ دقیقه پیاده)، تا بازار صفویه ۸۰۰ متر (۹ دقیقه پیاده)، تا بازار مرکزی اردبیل ۴ دقیقه، تا پل هفت چشمه اردبیل ۶ دقیقه، تا جمعه مسجد ۵ دقیقه، تا خانه تاریخی صادقی ۵ دقیقه، و تا حمام پیر زرگر ۶ دقیقه است.

اقامتی دل‌پذیر در هتل آپارتمان‌های اردبیل

آدرس: اردبیل، چهار راه باغمیشه، به سمت عالی قاپو، سمت راست، هتل آپارتمان حسین (رستوران قازماخ)

هتل آپارتمان‌های اردبیل، دل‌پذیر و راحت

هتل آپارتمان نادری

هتل آپارتمان نادری هتلی دو ستاره در میان بهترین هتل های اردبیل است. این هتل در سال ۱۳۷۰ با سه طبقه و ۲۵ واحد اقامتی (اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و آپارتمان‌های یک خوابه و سه تخته افتتاح شد. یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، مبلمان، تلفن، سیستم گرمایشی و اینترنت از جمله امکانات هتل در واحدهای اقامتی هتل هستند. رستوران هتل با ظرفیتی در حدود ۸۰ نفر، انواع غذاهای ایرانی را برای مهمانان سرو می‌کند.

هتل آپارتمان نادری دسترسی‌های خوبی به نقاط گردشگری اردبیل دارد. به‌عنوان مثال فاصله هتل در ساعات بدون ترافیک تا بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ۵ دقیقه، تا بازار مرکزی اردبیل ۵ دقیقه، تا پل هفت چشمه اردبیل ۸ دقیقه، تا بازار صفویه ۴ دقیقه، تا خانه تاریخی صادقی ۶ دقیقه و تا حمام پیر زرگر ۴ دقیقه است. متاسفانه واحدهای اقامتی هتل تنها در آپارتمان‌ها سرویس بهداشتی مجزا دارد و مهمانان اتاق‌ها باید از سرویس عمومی در راهروها استفاده کنند.

اقامتی دل‌پذیر در هتل آپارتمان‌های اردبیل

بررسی نظرات مهمان هتل نشان داد که با توجه به هزینه پرداختی، خدمات هتل مناسب است، اما در بعضی موارد مهمانان هتل نادری از کثیف بودن هتل و قدیمی بودن امکانات شاکی بودند.

آدرس: اردبیل، میدان قیام به سمت مبارزان، هتل آپارتمان نادری اردبیل

هتل آپارتمان خیام سرعین

هتل آپارتمان دو ستاره خیام سرعین از دیگر هتل های اردبیل واقع در شهر توریستی سرعین است که می‌تواند به عنوان اقامتگاهی مناسب برای مسافران و گردشگران مورد استفاده قرار بگیرد. این هتل آپارتمان دارای ۲۵ اتاق است. از ویژگی‌های آن قرار گرفتن در مرکز شهر سرعین و در عین حال محیطی آرام و دور از هیاهو است. از امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به اینترنت در لابی و اتاق اشاره کرد. این هتل آپارتمان فاقد رستوران و پارکینگ است .

آدرس: سرعین، میدان ولیعصر، خیابان ژنرال

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۲۲۲ ۲۱۰۲

هتل آپارتمان اترک

هتل آپارتمان سه ستاره اترک در شمالی ترین نقطه شهر سرعین واقع شده است. این هتل مشرف به جنگل زیبای گنزق و چشم انداز رویایی سبلان است. این مجموعه از دو ساختمان ۴ و ۷ و در مجموع ۳۸ اتاق تشکیل شده است.

اقامتی دل‌پذیر در هتل آپارتمان‌های اردبیل

از ویژگی‌های این هتل آپارتمان برخورداری از تجهیزات آبدرمانی مدرن است. از سایر امکانات می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۶۰ خودرو و اینترنت نامحدود رایگان در لابی اشاره کرد. اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است .

آدرس: سرعین، خیابان چالدران، مجتمع هتل آپارتمان و آب درمانی اترک

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵۳۲۲۲۴۸۴۰-۱

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید