بازار دوربین مدار بسته بسیار متنوع است. افراد با دیدن این تنوع ممکن است برای انتخاب سردرگرم شوند. در این مطلب نکاتی برای خرید بهترین دوربین مدار بسته در تهران آورده شده است که در ادامه خواهید خواند.

خرید بهترین دوربین مدار بسته در تهران

بازار دوربین مدار بسته یک میدان گسترده است که تعداد زیادی از تولید کنندگان در حال فروش انواع اینگونه محصولات با طیف وسیعی از قیمت های مختلف هستند که تعجب آور نیست که کسی می داند چه چیزی را بخرد. بنابراین در ادامه نکاتی که باید قبل از خرید بدانید آورده ایم.

۱. کسب اطلاع از عملکرد و دید دوربین مدار بسته

این ممکن است برای شما تعجب آور باشد ، اما در واقع ، این معمولاً موردی است که با آن روبرو می شویم. بسیاری از زوایا و گزینه ها برای پوشش دادن وجود دارد ، اما تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی را واقعا پوشش می دهد ، اساس هر جنبه ای از سیستم است. با امکاناتی مانند ANPR ، دید در شب ، تشخیص حرکت و ردیابی خودکار کاملاً در حال تغییر دوربین های موجود ، تصمیم گیری در مورد پوشش دادن همیشه اولین قدم شما در هنگام خرید این است.

۲. تأثیرات خارجی و موقعیت مکانی از بین رفتن دوربین

تأثیرات خارجی می تواند بر اثربخشی و طراحی راه حل دوربین به شدت تأثیر بگذارد. هنگام طراحی یک راه حل دوربین ، لازم است تأثیرات خارجی احتمالی مانند هوا و موقعیت دوربین را در نظر بگیرید – مواردی مانند نور خورشید می تواند کاملاً در مکان قرار گرفتن دوربین در مور زمان از بین برود.

خرید بهترین دوربین مدار بسته در تهران

۳. کابل

مهم نیست که راه حلی را که دنبال می کنید ، همیشه به یک کابل اعم از برق یا داده یا هر دو مورد نیاز خواهید داشت. با استفاده از راه حل های آنالوگ ، قدرت محلی در دوربین مورد نیاز بود. و سپس وارد Cat5e شد و از آداپتورهایی استفاده شد که هم برای انتقال قدرت و هم از طریق Cat5e استفاده می شود ، اما با استفاده از تقسیم های برق ، هزینه ها هنوز هم می توانند بالا بروند. به شدت با این حال ، راه حل های IP اجازه می دهد تا داده ها و قدرت بیش از همان کابل مستقیم از NVR با فن آوری های موجود در سخت افزار از کارخانه باشد.

۴. طراحی دوربین چیست؟

طراحی های بسیاری از دوربین ها از دوربین های بولت تا دوربین های PTZ شروع شده است. انتخاب بسیار زیادی وجود دارد اما چگونه تصمیم می گیرید مناسب نیازهای شما باشد؟ خوب ، امیدوارم خطرات و تأثیرات بیرونی خود را مشخص کرده باشید ، برخی تحقیقات در مورد طرح های مختلف جوانب مثبت و منفی باید این مسئله را برای شما کم کنند ، به عنوان مثال شما نمی خواهید یک دوربین گلوله را در سطح کم نصب کنید که به راحتی بتوان آنرا بیرون زد. از این نظر ، برای این کار بهتر به دنبال دوربین گنبد مقاوم در برابر خرابکاری خواهید بود.

۵. کیفیت و نتیجه خروجی دوربین مدار بسته 

بنابراین شما تصمیم گرفتید که چه چیزی را می خواهید ضبط کنید و تا چه اندازه از آن شیء فاصله دارید ، اکنون باید بدانید که از کدام دوربین به چه کیفیتی نیاز دارید. با وجود سیستم های آنالوگ مانند Turbo HD Hikvision تا حداکثر ۱۰۸۰p ، می توان اقناع کرد ، اما راه حل IP آنها از ۱.۲MP تا ۱۲MP در هر نقطه ارائه می شود ، بنابراین گزینه های زیادی وجود دارد. رایج ترین دوربین های IP در بازار از فناوری های ۲MP یا ۴MP استفاده می کنند که بهترین وضوح را برای نسبت پول ارائه می دهند و در صورت عدم وجود کابل کشی آنالوگ موجود ، این ها بهترین گزینه برای ارزش برای پول هستند.

۶. اندازه و حسگر لنز

تعداد زیادی لنز از اندازه ۲.۸ میلی متر تا آنجا فاصله کانونی وجود دارد! با این حال ، اندازه لنزها به دلیل اندازه و کیفیت حسگرهای مختلف به طور مستقیم قابل مقایسه نیستند. اگر می خواهید دید گسترده ای داشته باشید ممکن است بخواهید به یک دوربین ۲.۸ میلی متری انتخاب کنید ، اما این به معنای به خطر انداختن در توانایی شناسایی افراد و اشیاء است.

خرید بهترین دوربین مدار بسته در تهران

۷. دوربین مدار بسته مناسب دید شب

بنابراین اکنون شما باید فاصله کانونی مناسبی داشته باشید تا بتوانید افراد و اشیاء را در زمان روز مشخص کنید ، اما می خواهید از آن در شب استفاده کنید؟ خوب در اینجا وارد فن آوری های مادون قرمز می شویم. امروزه بسیاری از دوربین های موجود در بازار محدوده مادون قرمز را در هر نقطه از ۲۰ متر تا حتی بیش از ۲۰۰ متر ارائه می دهند! اما همه اینها به طور یکسان ایجاد نشده اند و حتی می توانند هزینه دوربین را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهند ، بنابراین شما واقعاً باید در نظر بگیرید که واقعاً به چه محدوده ای نیاز دارید.

۸. حافظه دوربین مدار بسته

ذخیره سازی اغلب فراموش می شود و فقط وقتی مسئله ای شناخته می شود که متوجه می شوید که کلیپ ذخیره شده که واقعاً به آن احتیاج دارید حذف شده و دیگر برنمی گردند! در NDE ما از ابزارهایی برای محاسبه میزان ذخیره مورد نیاز استفاده می کنیم ، اما همه به اینها دسترسی ندارند و بنابراین قطعاً قبل از اینکه بودجه خود را روی دوربین های فانتزی بگذارید، حتما به فکر هارد ببا توان ذخیر سازی بیشتر باشد!

۹. ویژگی های دیگر

بسیاری از راه حل های دوربین طیف وسیعی از ویژگی های مانند تشخیص خودکار شماره پلاک ، تشخیص حرکت ، تشخیص خط عبور از خط را ارائه می دهند … این لیست واقعاً بی پایان است. ما توصیه می کنیم قبل از خرید هر سخت افزاری ، همیشه به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است بخواهید از چه ویژگی هایی استفاده کنید مانند مشاهده از راه دور ، زیرا برخی از ویژگی ها را حساب کنید بعد اقدام به خرید نمایید.

۱۰. استفاده از  نصاب حرفه ای دوربین مدار بسته

با توجه به طیف عظیمی از مواردی که می توانید در نظر بگیرید و متغیرهای بیشتری راجع به آن فکر کنید ، شماره ۱۰ واقعاً چیزی است که باید در نظر بگیرید! یک فرد حرفه ای می تواند به راحتی با توان بالا و براساس نیاز شما دوربین ها را برای شما انتخاب و نصب کند.

خرید بهترین دوربین مدار بسته در تهران

تفاوت نصب دوربین مدار بسته در تهران در ساختمان های تجاری و مسکونی

تهران از نظر وسعت ساختمان های تجاری ساخته شده در کل کشور حرف اول را می زند. تأمین امنیت این ساختمان ها کار راحتی نیست و نیاز به اتخاذ تدابیر خاصی دارد. نصب دوربین مداربسته در تهران و برای ساختمان های تجاری با در نظر گرفتن این موارد انجام می شود:

  • نظارت بر انبارگردانی
  • در نظر گرفتن ورود و خروج مالی
  • بالابردن سطح حفاظت و نظارت
  • نظارت بر عملکرد و رفتار کارمندان و برخورد مشتری ها
  • ذخیره تصاویر اتفاقات غیر مترقبه (اعم از زورگیری، سرقت، آتش سوزی و…)

نصب دوربین مداربسته در تهران برای ساختمان های مسکونی نیز با هدف تأمین امنیت ساکنین و جلوگیری از سرقت و سایر جرایم انجام می شود. بر این اساس قیمت نصب دوربین مداربسته در تهران بنا بر تعرفه مشخصی تعیین می شود.

خدمات دوربین مداربسته تهران در ساختمان های تجاری نیاز به دقت بیشتر و نیروی نصاب دوربین مداربسته تهران ماهرتری دارد. چرا که این مکان ها حساس تر هستند و امکان بروز حادثه های مختلف در آن ها وجود دارد.

در آخر باید گفت که نصب دوربین مدار بسته تهران در ساختمان ها با کاربری های متفاوت شرایط خاصی ایجاد می کند که بر روی دستمزد نصاب دوربین مداربسته تهران تأثیر می گذارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید