۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 55414841

برای اینکه بهترین زمان سفر به ماسال را انتخاب کنید باید در هر یک از فصل های سال، آب و هوای این شهر را بررسی نمایید.

بهترین زمان سفر به ماسال

سلام نو-سرویس گردشگری: برای اینکه به هر یک از شهرهای کشور ایران بروید باید در مورد بهترین بازه زمانی سفر به آن شهر اطلاعات بیشتری به دست آورید. در صورتی که بهترین زمان سفر به ماسال را بشناسید می توانید از سفرتان لذت ببرید و خاطره ای خوش برای خودتان و خانواده رقم بزنید. ماسال به عنوان یکی از شهرهای زیبا و سرسبز استان گیلان شناخته می شود که در تمامی فصل ها دیدنی و جذاب است. اگر شما نمی خواهید در شهرهای شمال که رطوبت زیادی دارند اقامت داشته باشید، می توانید ماسال را برای اقامت انتخاب کنید. این شهر حدود ۵۰ کیلومتر از دریا فاصله دارد و همین مسئله موجب شده که رطوبت شهر چندان زیاد نباشد.

فصل بهار و تابستان برای سفر به ماسال

اگر به دنبال بهترین زمان رفتن به ماسال هستید باید بگوییم که فصل بهار و تابستان به عنوان بهترین فصل ها شناخته می شوند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که تمامی شهرهای شمالی کشور ایران در فصل بهار و تابستان بی نظیر هستند. بنابراین بهترین زمان گردشگری در شهرهای شمالی و ماسال، تابستان و بهار می باشد. درختان در این فصل ها سرسبز و زیبا هستند. جنگل های انبوه و زیبایی را در این فصل ها مشاهده می کنید که قدم زدن در آنها لذت بخش ترین تفریح است. آب و هوای شهر ماسال در فصل بهار و تابستان بی نظیر است. اگر می خواهید هوایی تازه کنید و از طبیعت شهر لذت ببرید فصل بهار و ماه اردیبهشت را انتخاب نمایید.

بهترین زمان سفر به ماسال و سفر در زمستان و پاییز

اگر می خواهید بهترین زمان رفتن به ماسال را در پاییز و زمستان بدانید باید بگوییم که اوایل پاییز بهترین زمان است. از آنجایی که شهر ماسال یکی از شهرهای کوهپایه ای می باشد باید بدانید که این شهر آب و هوای سردی دارد. به همین دلیل در زمستان و پاییز آب و هوای این شهر و ییلاقات آن سرد می شود. در صورتی که می خواهید پاییز و زمستان را برای سفر خود انتخاب کنید باید لباس گرم همراهتان ببرید. بسیاری از افراد هستند که فصل زمستان و سرد سال را می خواهند برای بازدید از شهر ماسال انتخاب کنند. آنها به دنبال تجربه های خاص از سفر هستند. کوهنوردی در کوه های شهر ماسال در فصل سرد سال باید با احتیاط زیادی انجام شود.

بهترین زمان سفر به ماسال

سفر به ماسال در تابستان و بهار

برنامه سه روزه برای رفتن به ماسال

شما می توانید در بهترین زمان سفر به ماسال، جهت برنامه ریزی سه روزه گردشگری در ماسال اقدام کنید. اگر می خواهید به خوبی تمامی مکان های گردشگری شهر ماسال و ییلاقات این شهر را مورد بازدید قرار دهید باید به شما بگوییم که سه روز زمان نیاز دارید. شاید برخی از افراد بر این باور باشند که تنها در یک روز یا دو روز از این شهر بازدید می کنند. ولی ییلاقات و زیبایی های این شهر به قدری زیبا و زیاد است که بدون شک باید سه روز برای گردشگری در این شهر زمان بگذارید. شما می توانید همراه با تورهای گردشگری به ماسال بروید و از سفر خود لذت ببرید. همراه خودتان وسیله های ضروری را ببرید تا اقامتی لذت بخش در شهر ماسال داشته باشید.

از آنجایی که مسیر و جاده ماسال دشواری زیادی ندارد، اتوبوس ها به راحتی می توانند به این شهر بروند. در صورتی که بهترین زمان سفر به ماسال را انتخاب کرده باشید بدون شک به راحتی در جاده رانندگی می کنید و خطری تهدیدتان نمی کند. البته باید تمامی نکاتی که مربوط به رانندگی اصولی می باشد را رعایت نمایید تا خطری شما و خانواده تان را تهدید نکند. دقت داشته باشید که برای سفر به شهر ماسال باید به خوبی تابلوها و مسیر رسیدن به این جاده را بررسی کنید. هر یک از تابلوهایی که در مسیر هستند راهنمای شما برای سفر آسوده خواهند بود.

بهترین زمان سفر به ماسال و امکانات این شهر

در صورتی که بهترین زمان رفتن به ماسال را انتخاب کرده باشید، بدون شک می توانید از امکانات این شهر استفاده بیشتری داشته باشید. در فصل بهار و تابستان، افراد محلی ییلاقات ماسال محصولات لبنی بی نظیری را تولید می کنند و می فروشند. در صورتی که به محصولات لبنی علاقه زیادی دارید می توانید آنها را خریداری کنید و در صبحانه و همراه با غذا میل نمایید. در ییلاق اولسبلنگاه اصلا سوپرمارکت وجود ندارد. بنابراین در صورتی که می خواهید اقامتی لذت بخش در این ییلاق داشته باشید باید همراه خودتان وسیله های ضروری را ببرید. البته در شهر ماسال تمامی امکانات لازم برای سفر آسوده فراهم شده است.

بهترین زمان سفر به ماسال

سفر به ماسال

چگونه در بهترین فصل به ماسال برویم ؟

اکنون که به خوبی با بهترین زمان سفر به ماسال آشنا شدید باید در مورد نحوه رفتن به ماسال اطلاعات بیشتری به دست آورید. شما زمانی که از تهران خارج می شوید تا به ماسال بروید باید وارد اتوبان کرج، قزوین شوید. پس از رسیدن به قزوین باید از طریق اتوبان قزوین رشت، رانندگی را ادامه دهید. در این اتوبان باید جاده فومن، سراوان را پیدا کنید و وارد آن شوید. تا انتهای جاده که بروید می توانید وارد شهر ماسال و ییلاقات زیبای این شهر شوید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید