۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۰
کد خبر: 55414410

نمایشگاه دائمی کالسکه‌های سلطنتی یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی سنپترزبورگ است که در دهکده تزارها واقع شده است و مجموعه کالسکه‌های سلطنتی را به نمایش عموم مردم گذاشته‌اند که به قرون ۱۸، ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ تعلق دارند. مجموعه نمایشگاه شامل ۲۰ وسیله نقلیه است که توسط سازندگان برتر روسی و اروپایی ساخته شده‌اند.

کالسکه‌های سلطنتی

سلام نو-سرویس گردشگری: سفر به کشور دیدنی روسیه آرزوی هزاران گردشگر از سرتاسر دنیاست. روسیه کشوری با تاریخ و فرهنگ غنی است که تمامی جاذبه‌های دیدنی سنپترزبورگ این نکته را به نمایش عموم گذاشته‌اند. اگر قصد دارید در آنیده‌ای نزدیک یکی از گردشگرانی باشید که به سنپترزبورگ روسیه سفر می‌کند، بهتر است راجع به جاذبه‌های دیدنی سنپترزبورگ اطلاعات مفیدی را به دست آورید. همراه ما با انواع جاذبه‌های دیدنی سنپترزبورگ آشنا شده و به راحتی و بدون هیچ کونه سردرگمی از تمامی آن‌ها بر اساس یک برنامه گردشگری منظم دیدن کنید.

نمایشگاه کالسکه‌های سلطنتی

جاذبه‌های دیدنی سنپترزبورگ

نمایشگاه دائمی کالسکه‌های سلطنتی یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی سنپترزبورگ است که در دهکده تزارها واقع شده است و مجموعه کالسکه‌های سلطنتی را به نمایش عموم مردم گذاشته‌اند که به قرون ۱۸، ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ تعلق دارند. مجموعه نمایشگاه شامل ۲۰ وسیله نقلیه است که توسط سازندگان برتر روسی و اروپایی ساخته شده‌اند. هنگام گردش در نمایشگاه می‌توانید شاهد کالسکه، درشکه، کالسکه‌های روباز و تک اسبه و سورتمه‌هایی باشید که در سال‌های ۱۷۰۰ و ۱۸۰۰ میلادی در مراسم‌های تاجگذاری خاندان سلطنتی و جشن‌های سلطنتی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

موزه تاریخ ادیان

جاذبه‌های دیدنی سنپترزبورگ

موزه تاریخ ادیان از جالب‌ترین جاذبه‌های دیدنی سنپترزبورگ است که یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های سرتاسر جهان با موضوعیت دین و تنها موزه ادیان در کشور روسیه به شمار می‌رود. بازدید از موزه تاریخ ادیان برای علاقه‌مندان به منشا ادیان و چگونگی پیشرفت‌های آن‌ها در طول زمان، بهترین گزینه است. موزه زیبای تاریخ ادیان شامل مجموعه گسترده و متنوعی از دست‌سازه‌های تاریخی و فرهنگی از سرتاسر جهان و ملیت‌های گوناگون از عربستان در ۶ هزار سال قبل از میلاد و مصر باستان گرفته تا اروپای قرون وسطا است.

ایستگاه متروی آوتوو

جاذبه‌های دیدنی سنپترزبورگ

ایستگاه متروی آوتوو یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی سنپترزبورگ است که در نگاه اول همانند کاخ‌های سلطنتی است. ایستگاه آوتوو در سال ۱۹۵۵ میلادی و با طراحی یوگی لوینسون ساخته شد و بخشی از اولین خط متروی لنینگراد نیز است. هرچند در طرح اصلی ایستگاه، در تمامی ستون‌ها از شیشه استفاده شده بود، اما به دلیل محدودیت‌های زمانی، سنگ مرمر سفید جایگزین شیشه در نمای ظاهری شد. تصویری موزاییک‌ کاری‌شده را از محاصره لنینگراد در طول جنگ جهانی دوم در انتهای ایستگاه متروی آوتوو می‌توان مشاهده کرد که جزئیات زیبای آن بازدیدکنندگان را با نکته نکته جنگ آشنا می‌کند. گاردین، ایستگاه زیبای آوتوو را یکی از ۱۲ ایستگاه زیبای جهان معرفی کرده است. بازدید از این مجموعه دیدنی برای گردشگران رایگان است.

دهکده تزارها

جاذبه‌های دیدنی سنپترزبورگ

دهکده تزارهای از دیگر جاذبه‌های دیدنی سنپترزبورگ است که با نام تزارسکویه سلو نیز شناخته می‌شود. این دهکده نمونه‌ای از معماری جهانی در قرون ۱۸، ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ است و صدها یادبود تاریخی را تنها در مساحت ۳۰۰ هکتاری پارک‌ کاترین و پارک الکساندر جای داده است که شامل کاخ‌های بزرگ و باشکوه، انواع کلاه‌ فرنگی‌های خصوصی، پل‌های زیبا، مجسمه‌های یادبود مرمری درخشان و همچنین بناهایی با معماری گوتیک، ترکی و چینی است. از دیگر قسمت‌های دیدنی مجموعه دهکده تزار می‌توان به کاخ کاترین، پارک کاترین، کاخ الکساندر، پارک الکساندر، نمایشگاه کالسکه‌های سلطنتی و تالار جنگ اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید