فروشگاه اینترنتی سه گامه با کمک بهترین مشاوران و طراحان دکوراسیون امکان مشاوره رایگان تلفنی و حضوری را به شما عزیزان میدهد تا بهترین انتخاب با کیفیت بالا و قیمت مناسب را داشته باشید.

راهنمای انتخاب بهترین میز آرایش

میز آرایش از زیبا ترین وسایل سرویس خواب به حساب می آید که به ویژه خانم ها علاقه زیادی به آن دارند.

امروزه با پیشرفت سبک های مختلف دیزاین و طراحی مدل های مدرن مختلف سرویس خواب مدل های زیادی از میز آرایش ها ساخته شده است که تنوع بالایی در طرح ها و رنگ ها نیز وجود دارد ، به طور مثال در گذشته میزآرایش صورتی و مشکی و ... وجود نداشت ولی امروزه به راحتی با انتخاب رنگ چوب و پارچه میتوانید میزآرایش رنگی در اتاق خواب خود داشته باشید.

برای صندلی جلوی میز آرایش نیز از پاف های رنگی و پارچه ای زیبایی میتوان استفاده کرد که در هنگام استفاده از آینه میتوان نشست و با خیالی راحت آماده شد.

قد میز آرایش بسیار مهم است البته بیشتر در آینه میزآرایش هایی که آینه آنها روی دیوار نصب میشود پس بهتر است میزان قد میز آرایش میانگین قدی در خانواده باشد تا کوتاه ترین فرد و بلندقدترین فرد خانواده بتوانند از میزآرایش استفاده کنند.

تیم سه گامه این امکان را به شما عزیزان میدهد تا طول و عرض کالای خود را سفارش دهید و برایتان اختصاصی طراحی و تولید گردد.

با کوچک شدن منازل نیز افراد بیشتر به دنبال وسایلی هستند که بتوانند سایز آن را سفارشی سازی کنند تا در محل هایی که مد نظرشان است بگذارند.

پس سایز میز آرایش ها یا همان میز توالت نیز بسیار مهم است ، اغلب افراد و بیشتر بانوان علاقه زیادی به آینه دارند پس این تصمیم را برای تولید کنندگان به همراه دارد که آینه هایی بزرگتر و زیبا تر و متنوع تر تولید کنند.

تمیز کردن میز آرایش عموماً کار سختی است به دلیل استفاده بانوان از لوازم آرایش ممکن است  پاک کردن این مواد از روی میز و یا آینه سخت باشد پس بهتر است  به کیفیت متریال ساخت میز آرایش نیز توجه کنید مثلا نوع چوب و یا نوع آینه و ریل کشو ها و پایه و...

راهنمای انتخاب بهترین میز آرایش

میزهای آرایشی انواع مختلفی دارند میزهای جدید که بیشتر در سبک مدرن هستند عموماً دارای کشو نیستند و از پایه های چوبی در آنها استفاده شده است.

امروزه به دلیل حمل راحت در برخی از مدل ها که دارای کشو هستند کشو ها را مانند دراور جداگانه ساخته و ارائه میدهند تا در کنار میز آرایش قرار گیرد.

و همچنین برخی از میز آرایش ها دارا ی لامپ های بزرگ و یا لامپ های ال ای دی هستند که هم به منظور زیبایی نصب میشود هم نور کافی برای آرایش را در آینه انعکاس میدهند.

در برخی از میزهای آرایش کشوی تقسیم بندی برای زیور آلات نیز وجود دارد که لذت و نظم استفاده از میز را بیشتر میکند.

از بعضی از مدل های میز آرایش نیز میتوان به عنوان میز تحریر برای قرار دادن لپ تاپ نیز استفاده کرد پس حتما متوجه شده اید یک میز میتواند چندین کاردبرد را در اتاق خواب ایجاد کند تا تمامی المان های یک میز مناسب را داشته باشد.

پس در نظر داشته باشید تا در هنگام خرید میزآرایش میزی را انتخاب کنید که تمام خواسته های شما را در بر بگیرد.

شما عزیزان میتوانید هم زمان با انتخاب میزآرایش خود ست سرویس خواب خود را نیز انتخاب کرده و با ست کردن وسایل خواب خود مانند تخت خواب ، پاف ، دراور، کمد و.... نمای ویژه ای به اتاق خواب بدهید.

فروشگاه اینترنتی سه گامه با کمک بهترین مشاوران و طراحان دکوراسیون امکان مشاوره رایگان تلفنی و حضوری را به شما عزیزان میدهد تا بهترین انتخاب با کیفیت بالا و قیمت مناسب را داشته باشید.

تمامیه محصولات سه گامه ساخته شده از بهترین چوب و ام دی اف ها است که طبق سلیقه شما طراحی و تولید میگردد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید