۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
کد خبر: 55412906

اقامت در کیش بسیار شادی بخش و شورانگیز خواهد بود از این جهت با ما همراه باشید و درباره چند هتل با کیفیت در کیش بیشتر بدانید.

چند هتل با کیفیت در کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: اگر هتل های لوکس و با کیفیت را می خواهید هتل های پنج ستاره کیش گزینه بسیار خوبی است. که از بهترین هتل های کیش هم محسوب می شود. در ادامه به تعدادی از هتل های با کیفیت در کیش می‌پردازیم، هتل‌هایی که به لحاظ کیفیت توانسته اند ۵ ستاره را به خود اختصاص دهند.

هتل داریوش، هتلی با کیفیت و معماری خاص

هتل داریوش تنها هتل کشور با معماری و نمادهای باستانی است که در ساخت و طراحی آن از بنای باشکوه تخت‌جمشید الهام گرفته شده است و به همین دلیل به نام هتل هخامنشی نیز شناخته می‌شود. در ساخت این هتل بهترین معماران و پیکرتراشان ایرانی حضور داشتند. از آنجایی که ساخت تندیس‌ها، ستون‌ها و سنگ‌نگاره‌های محوطه و عمارت هتل همگی برگرفته از کاخ‌های آپادانا و تچر است، این مجموعه نام هتل داریوش را به خود گرفته است.

هتل داریوش کیش با داشتن بیش از ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کاباناهای مجلل با چشم‌انداز زیبا و تماشایی به دریا و باغ، اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان فراهم کرده است. این اتاق‌ها مجهز به سرویس کامل چای، بالکن با چشم‌انداز رو به باغ یا دریا، تلوزیون هوشمند، مینی‌بار، سرویس حمام به‌صورت وان در اتاق‌های استاندارد، سوییت کاباناها و وان حمام جکوزی در سوییت‌ها و اتاق‌های لوکس هستند.

چند هتل با کیفیت در کیش

اتاق‌های هتل شامل اتاق‌ دونفره دوبل رو به باغ، دونفره دوبل رو به دریا، سوئیت استودیو، سوئیت آتوسا یک‌خوابه رو به باغ، سوئیت آتوسا یک خوابه رو به دریا، اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، سوییت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا و سوییت رویال لوکس چهارتخته رو به باغ می‌شود. ارزان‌ترین و گران‌ترین اتاق‌های هتل داریوش به‌ترتیب اتاق استاندارد دونفره رو به باغ و سوییت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا به‌حساب می‌آیند.

شماره تلفن هتل داریوش کیش: ۴۴۴۴۴۹۰۰-۰۷۶

آدرس هتل داریوش کیش: جزیره کیش، میدان داریوش

هتل بین‌المللی پارمیس، هتلی با امکانات مناسب در کیش

هتل بین‌المللی پارمیس یکی از هتل‌های مجلل و باشکوه پنج ستاره در جزیره کیش است که با ارائه خدمات و امکانات روز دنیا توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. از مزایای این هتل نزدیکی به بخش سیاحتی جزیره است و اگر با تور کیش به این جزیره سفر می‌کنید، هتل پارمیس از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. هتل بین‌المللی پارمیس یکی از هتل‌های پنج ستاره مجهز و بزرگ در جزیره زیبای کیش است که بهترین خدمات و امکانات را به گردشگران ارائه می‌دهد.

چند هتل با کیفیت در کیش

این هتل در ضلع شرقی جزیره و در میدان پردیس قرار دارد. موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به بخش سیاحتی جزیره از مزایای مهم این هتل است؛ همچنین این هتل فاصله بسیار کوتاهی تا نوار ساحلی دریای خلیج فارس دارد که با پای پیاده به‌راحتی در دسترس است. موقعیت مناسب این هتل باعث شده است تا بسیاری از گردشگران آن را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهند.

در سراسر جزیره تاکسی‌ها و ون‌های عمومی برای جابه‌جایی مسافران فعالیت می‌کنند که با کرایه‌ آن‌ها به آسانی می‌توانید خود را به هتل پارمیس برسانید. اگر خودرو شخصی دارید باید خود را به میدان پردیس در خیابان رودکی برسانید و آنجا است که هتل پارمیس با معماری منحصربه‌فرد خودنمایی می‌کند. کرایه دوچرخه از دیگر راه‌های رسیدن به این هتل است که در سراسر جزیره به‌راحتی می‌توانید کرایه کنید.

سایت رسمی: www.parmishotelkish.ir

شماره تماس: ۴۴۴۶۸۶۳۳-۰۷۶

آدرس: جزیره کیش، روبه‌روی بازار پردیس، میدان پردیس

هتل دریایی ترنج، هتلی متفاوت و با کیفیت در کیش

مجموعه گردشگری و هتل ۵ ستاره دریایی ترنج (Toranj Marine Hotel) در منطقه‌ای بکر در جزیره کیش خلیج فارس قرار دارد و از آنجا که به سبک هتل‌های خاورمیانه‌ای روی آب ساخته شده، جذابیت آن دوچندان شده است.

چند هتل با کیفیت در کیش

معماری جذاب، موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد، چشم‌انداز زیبا و طبیعی، صدای امواج دلنواز دریا و... از جمله عواملی هستند که هر گردشگری را برای اقامت در هتل دریایی ترنج کیش ترغیب می‌کنند. هتل دریایی ترنج شامل یک هتل روی آب و یک هتل طبقاتی ساحلی (در حال احداث) در جزیره کیش است. کار ساخت این هتل در سال ۱۳۹۲ کلید خورد و در دی ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح شد.

محل ساخت آن جایی از جزیره است که امکان برخورد امواج شدید و طوفان به سوئیت‌ها وجود ندارد. سوئیت‌های این هتل روی دریا احداث شده‌اند که به‌لطف کف شیشه‌ای اتاق‌ها امکان تماشای دریا به‌راحتی میسر است. بخش دیگر هتل در ساحل دریا ساخته می‌شود و چشم‌اندازی عالی به آب‌های خلیج فارس خواهد داشت.

هتل ترنج یکی از بهترین هتل های کیش است که علاوه بر ۱۰۰ سوئیت، دارای رستوران‌های متعدد و کافی‌شاپ روی دریا با چشم‌اندازی فوق‌العاده به غروب خورشید و آب‌های خلیج فارس، کافی‌شاپ و فست فود ساحلی، خانه بازی کودک، سالن کنفرانس، روم سرویس، آتلیه عکاسی، اورژانس، اجاره خودرو، خدمات خشک‌شویی و... است.

چند هتل با کیفیت در کیش

برای حمل‌ونقل مهمانان و همین طور ملزومات روزمره اتاق‌ها از خودروهای بازی گلف استفاده می‌شود. باغ رویایی هتل ترنج با آلاچیق‌های دیدنی، جذابیت این هتل لوکس را تکمیل می‌کنند. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید، والیبال ساحلی، سالن بدن‌سازی و خانه کودک جزو خدمات رایگان هتل رنج به شمار می‌روند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید