رستوران‌گردی در کیش جذاب و خاطره‌انگیز است، به همین جهت با ما همراه باشید تا درباره بهترین رستوران های ساحلی کیش بیشتر بدانیم.

بهترین رستوران های ساحلی کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: از جزیره کیش به عنوان یکی از لوکس ترین مناطق گردشگری در ایران نام برده می شود و بهترین رستوران های کیش یکی از پرطرفدارترین مکان ها محسوب می‌شوند. افرادی که به جزیره کیش سفر می کنند بازدید از جاذبه های تاریخی و همچنین تفریحات هیجان انگیز دریایی و خرید به صرفه را با هم تجربه می کنند. در کنار همه این ویژگی ها اما جزیره کیش برای آن دسته از افرادی که بخشی از سفر خود را به شکم گردی در کیش اختصاص داده اند نیز سوپرایزهایی خواهد داشت. از جمله هیجان انگیزترین این سوپرایزها بدون شک وجود رستوران هایی است که هر یک دارای ویژگی های خاص خود بوده و گردشگرانی که به کیش سفر می کنند میتوانند با مراجعه به هر یک از این رستوران ها خاطره ای متفاوت را برای خود رقم بزنند.

رستوران توتی فروتی، از بهترین های کیش

اگر دلتان می‌خواهد صرف یک وعده غذای دلچسب را در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس تجربه کنید، حتما رستوران توتی فروتی برای شما بهترین انتخاب است. این رستوران در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده و یکی از رستوران‌های پرتردد جزیره کیش محسوب می‌شود. توتی فروتی با سرمایه‌گذاری اولیه ۶۰۰ میلیون تومان، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد.

بهترین رستوران های ساحلی کیش

مساحت این رستوران در حدود ۱۴۰۰ متر مربع بوده و تقریبا به اندازه ۵۰۰ نفر گنجایش دارد. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و همه نوع غذا اعم از ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود برای مشتریان خود سرو می‌کند.

پشت بام رستوران توتی فروتی به طور کامل از چوب ساخته شده و فضای دکوراسیون داخلی آن هم از جنس چوب است. صرف غذا در بام چوبی یکی از بهترین رستوران های کیش یعنی توتی فروتی و تماشای دریای بی‌کران خلیج فارس، بسیار لذت‌بخش بوده و برای همیشه در ذهنتان ثبت خواهد شد.

اجرای موسیقی زنده و منوی کافی شاپ از ویژگی‌های جذاب این رستوران به شمار رفته که ساعاتی فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

محدوده قیمت غذاهای رستوران توتی فروتی مناسب است و میگو گریل شده محبوب‌ترین غذای آن به شمار می‌رود. توصیه می‌کنیم در سفر بعدی خود به کیش حتما صرف یک وعده غذا در این رستوران را در برنامه خود قرار دهید، اما سعی کنید قبل از رفتن برای خود میز رزرو کنید. توتی فروتی از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان خود است.

بهترین رستوران های ساحلی کیش

آدرس رستوران توتی فروتی: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

شماره تلفن رستوران توتی فروتی: ۴۴۴۵۰۴۵۲-۰۷۶ و ۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴

رستوران میرمهنا، تجربه غذای دلپذیر در کیش

یکی از رستوران‌های قدیمی و شناخته شده کیش که غذاهای دریایی فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود سرو می‌کند، رستوران میرمهنا نام دارد.

در حقیقت میرمهنا یکی از بهترین رستوران های دریایی کیش است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این رستوران در شهرک میرمهنا واقع شده و از فضای بسیار بزرگ و مدرنی برخوردار است. غذاهای رستوران میرمهنا کیش بسیار باکیفیت هستند و طعم فوق‌العاده‌ای دارند.

منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع بوده و دارای انواع غذاهای دریایی و کبابی است که از میان آن‌ها قلیه ماهی گل سر سبد این منو محسوب می‌شود. اجرای موسیقی زنده به هنگام صرف غذا یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران به شمار می‌رود و توانسته محبوبیت آن را دوچندان کند. رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل کیش قرار دارد و تماشای ساحل از پنجره این رستوران به هنگام صرف غذا بسیار لذت‌بخش است.

نزدیکی این رستوران به سواحل نیلگون خلیج فارس موجب شده که مهمانان بتوانند پس از صرف غذا در کنار این ساحل قدم بزنند و از طبیعت بکر اطراف آن لذت ببرند.

بهترین رستوران های ساحلی کیش

این رستوران از یک پارکینگ اختصاصی هم برخوردار بوده تا افراد بتوانند با خیالی آسوده به صرف غذا در این رستوران بپردازند. در صورتی که قصد دارید در ایام تعطیلات و فصل بهار یا تابستان به رستوران میرمهنا به عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش بروید، پیشنهاد می‌کنیم از قبل برای خود میز رزرو کنید.

بهتر است بدانید که قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران است، اما ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد.

آدرس رستوران میرمهنا: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

شماره تلفن رستوران میرمهنا: ۴۴۴۲۲۸۵۵-۰۷۶

رستوران نهنگ سفید کیش، یک رستوران ساحلی تمام عیار

رستوران نهنگ سفید کیش یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است؛ علت نام‌گذاری آن چیست؟ معماری ساخت این رستوران دقیقا شکل یک نهنگ به رنگ سفید است.

این رستوران منوی غذاهای بسیار کاملی دارد که در آن، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. این رستوران در کنار دریا واقع شده است و منظره بسیار جذابی را برای خوردن غذا به وجود آورده است. غذاهای این رستوران معمولا گران‌تر از سایر رستوران‌ها است اما کیفیت بسیار عالی غذا و منظره جذاب آن، احتمالا ارزش هزینه کردن دارد. آدرس رستوران نهنگ سفید کیش: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی

بهترین رستوران های ساحلی کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید