سرهنگ جواد جهانشیری معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، درباره امدادرسانی به مسافران ۴ قطار مسافربری توضیحاتی داد.

اعزام ۴۰ دستگاه اتوبوس برای جایجایی مسافران ۴ قطار در مسیر مشهد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از امدادرسانی به مسافران ۴ قطار مسافربری در مسیر فریمان _ مشهد خبر داد.

سرهنگ جواد جهانشیری اظهار کرد: در پی برودت هوای منفی ۱۹ درجه در مشهد و ۲۸- درجه در شهرستان فریمان شب گذشته ۲۲ دی ماه، کمپرسور ۴ دستگاه قطار مسافربری در مسیر رفت و برگشت فریمان _ مشهد دچار یخ‌زدگی و حرکت قطارها در فواصل مختلف مختل شد.

وی بیان کرد: پس از گزارش موضوع به فوریت‌های پلیس ۱۱۰ بلافاصله دستورات ویژه از سوی فرمانده انتظامی استان صادر و هماهنگی‌های لازم جهت آماده‌باش فرماندهی انتظامی شهرستان‌های فریمان، کاشمر و تربت‌حیدریه انجام شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: در این عملیات با هماهنگی تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بلافاصله محموله پتو برای مسافران که گرفتار برودت هوا و یخبندان شده بودند ارسال و با همت شرکت اتوبوسرانی مشهد ۴۰ دستگاه اتوبوس به منظور انتقال مسافران به مشهد و حرم مطهر رضوی اعزام شدند .

جهانشیری بیان کرد: در این عملیات همچنین تیم‌های پلیس راه‌آهن خراسان رضوی جهت هماهنگی مناسب برای بهره گیری از توان و طرفیت موجود به حالت آماده باش درآمدند.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید