مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۶۸ کیلوگرم البسه مستعمل خارجی و ۱۳ تخته فرش دستباف از یک دستگاه خودروی تویوتا در شهرستان زاهدان خبر داد.

کشف محموله ۱۶۸ کیلوگرمی البسه مستعمل خارجی قاچاق در زاهدان

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، موسی عباس زاده محمودی در تشریح این خبر گفت: ۱۶۸ کیلوگرم البسه مستعمل خارجی و ۱۳ تخته فرش دستباف از یک دستگاه خودروی تویوتا کشف شد که فرد قاچاقچی به میزان ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان محکوم شد.

وی بیان کرد: مأمورین قرار کاه شهید میرحسینی شهرستان زاهدان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود در بازرسی از یک دستگاه خودروی تویوتا دارای پلاک انتظامی سرقتی مقدار ۱۶۸ کیلوگرم البسه مستعمل خارجی و ۱۳ تخته فرش دست باف کشف کردند.

عباس زاده محمودی افزود: در این راستا پس از تحویل کالاهای کشف شده به انبار اداره اموال تملیکی، متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی به شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، تصریح کرد: رئیس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با توجه به اقرار متهم و عدم ارائه مستندات قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به میزان ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید