پس از گزارش ۴ پرونده قاچاق در هرمزگان، سازمان تعزیرات حکومتی، حکم ۱۳۲ میلیارد ریال جریمه برای این پرونده‌ها را صادر کرد.

جریمه ۱۳۲ میلیارد ریالی پرونده‌های قاچاق هرمزگان

به گزارش سلام نو به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی ممیزی گفت: با گزارش پایگاه دریابانی بندرعباس در مورد کشف ۱۷۴ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل از یک فروند لنچ گزارش این تخلف برای رسیدگی به شعبه ۶ ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ارجاع و شعبه پس از رسیدگی و احراز تخلف، متهم را به پرداخت ۶۱ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: پایگاه دریابانی شهرستان میناب از یک فروند لنج ۵۰ هزار لیتر گازوئیل به  ظن قاچاق کشف و پرونده ای برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی مدارک موجود متهم را علاوه بر ضبط سوخت به پرداخت ۳۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.  

وی همچنین در مورد صدور جریمه ۱۹ میلیارد ریالی برای قاچاق کالا، گفت: پایگاه دریابانی بندر عباس از یک فروند لنچ باری ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و محموله کالای به ظن قاچاق ضبط و پرونده این تخلف برای رسیدگی به شعبه هشتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ارجاع و شعبه پس از رسیدگی متهم را علاوه بر ضبط وسیله نقلیه به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. 

وی در پایان افزود: پلیس آگاهی شهرستان بندر خمیر از یک دستگاه کامیون، ۲۱ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل به ظن قاچاق کشف و پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ارجاع و شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، متهم را علاوه بر ضبط سوخت به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۷۵۹  میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید