قبل از اینکه بدانیم ماسال تا رشت چند کیلومتر است باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات مسیر ماسال تا رشت اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

ماسال تا رشت چند کیلومتر است ؟

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر می خواهید از ماسال به رشت بروید باید به خوبی بدانید که ماسال تا رشت چند کیلومتر است. به طور کلی باید به خوبی بدانید که از ماسال تا رشت فاصله زیادی را نیاز نیست طی کنید. شما می توانید در کمترین بازه زمانی با ماشین شخصی این مسیر را طی کنید. دیدنی ها و شهرهایی که بین ماسال تا رشت وجود دارند را باید به خوبی بشناسید تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید. ویژگی ها و امکاناتی که در مسیر وجود دارد را باید به خوبی بررسی نمایید. برخی از مهمترین ویژگی هایی که در مسیر مشاهده می کنید و باید به خوبی آنها را بشناسید در ادامه معرفی می کنیم تا با آسودگی مسیر مورد نظر را طی نمایید.

بررسی مسافت ماسال تا شهر رشت

مسافت ماسال تا رشت چندان زیاد نیست ۵۱ کیلومتر می باشد. بنابراین شما می توانید با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در عرض ۴۵ دقیقه این مسیر را طی کنید. البته اگر سرعت تان بالاتر باشد تنها ۳۰ یا ۳۵ دقیقه طول می کشد تا به مقصد برسید. از آنجایی که مسیر رشت تا ماسال یکراست می باشد و پیچیدگی ندارد شما به راحتی می توانید این جاده را طی کنید. البته زمانی که جاده را طی می کنید باید به خوبی ویژگی ها و مشخصات جاده را بررسی نمایید تا با خطرات جاده آشنا شوید. اینکه بدانید در مسیرتان چه امکاناتی وجود دارد بسیار مهم است. بنابراین تمامی مشخصاتی که مربوط به ویژگی های مسیر می باشد را یاد بگیرید تا بتوانید رانندگی آسوده ای داشته باشید.

ماسال تا رشت چند کیلومتر است و چه شهرها و روستاهایی بین مبدا و مقصد وجود دارد ؟

در صورتی که می خواهید بدانید ماسال تا رشت چند کیلومتر است باید به خوبی در مورد شهرها و روستاهای میانی بین مبدا و مقصد اطلاعات بیشتری به دست آورید. شما زمانی که از ماسال خارج می شوید می توانید روستاهای زیادی را مشاهده کنید که مربوط به شهر ماسال هستند. روستای شارم، پوستین سرا، زرکام، کلیدبر، طاهرگوراب، نوکاشت، ویشه سرا، زیکسار و ... روستاهای دیگری هستند که فاصله کمی با ماسال دارند. بعد از رد کردن این روستاها به صومعه سرا می رسید. شهر صومعه سرا فاصله زیادی با مرجغل ندارد. در این مسیر می توانید از رودخانه شادیران بازدید کنید این رودخانه از میان شهر مرجغل رد می شود.

کسار، ماشوتک، کوزه گران، فشالم، زیمسار، کلاشم بالا و پایین، طالش محله و ... از جمله روستاهای نزدیک به رشت می باشند. در مسیر ماسال تا رشت می توانید یک شهر مشاهده کنید که آن هم شهر صومعه سرا است. قبل از رد کردن شهر صومعه سرا روستاهای قصاب سرا و رودخانه کسما را می توانید مشاهده نمایید. رودخانه کسما در نزدیکی قصاب سرا واقع شده که هر ساله افراد زیادی در کنار این رودخانه برای اوقات فراغت اسکان می نمایند. قبل از اینکه وارد رشت شوید می توانید از روستاهای نامبرده بازدید کنید. تابلوی ورود هر یک از این روستاها را می توانید در جاده مشاهده نمایید.

ماسال تا رشت چند کیلومتر است ؟

ماسال تا شهر رشت چقدر است ؟

امکانات جاده ماسال تا رشت

بعد از اینکه به خوبی متوجه شدید ماسال تا رشت چند کیلومتر است، باید در مورد ویژگی ها و امکانات جاده اطلاعات بیشتری به دست آورید. شما قبل از اینکه سفر خود را آغاز کنید باید به خوبی در مورد امکاناتی که مربوط به بین مسیر می باشد، آگاهی بیشتری به دست آورید. یکی از مهمترین امکاناتی که در مسیر وجود دارد این است که شما می توانید از پمپ بنزین بین مسیر برای پر کردن باک بنزین خودرو استفاده کنید.

از آنجایی که شهر صومعه سرا بین مسیر می باشد شما می توانید از امکانات زیادی در مسیر ماسال تا رشت بهره مند شوید. بعد از اینکه ییلاقات ماسال را رد کردید بهتر است باک بنزین خودروی خود را پر کنید. دکه های اغذیه فروشی، سوپرمارکت و فروشگاه های متنوعی در مسیر قرار گرفته اند. شما می توانید وسیله های مورد نیازتان را از آنها خریداری کنید. همچنین باید بدانید که در مسیرتان رستوران و مکان های زیبایی برای اقامت چند ساعته وجود دارد. شما می توانید غذاهای خوشمزه رستوران ها را سرو کنید و یک الی دو ساعت در مسیر توقف داشته باشید.

ماسال، بهشت گیلان

ماسال تا رشت

ماسال تا رشت چند کیلومتر است و چه ماشینی را باید برای این مسیر انتخاب کنیم ؟

از آنجایی که مسافت ماسال تا رشت زیاد نیست، شما می توانید با ماشین شخصی و یا ون های گردشگری این مسیر را طی کنید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که سرعت اتوبوس های گردشگری و ون های گردشگری نسبت به خودروی شخصی کمتر است. بنابراین اگر این خودروها را برای سفر خود انتخاب می کنید باید بدانید مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. دقت داشته باشید که قبل از طی کردن مسیر باید به خوبی در مورد ویژگی ها و امکانات جاده آگاهی بیشتری به دست آورید. در این صورت می دانید که باید در کدام قسمت جاده توقف داشته باشید و در کدام قسمت بدون توقف حرکت تان را ادامه دهید.

با آگاهی در مورد این مسئله که بدانیم ماسال تا رشت چند کیلومتر است به راحتی این مسیر را طی می کنیم. در صورتی که تمامی بخش های مسیر را بررسی نماییم سفری آسوده خواهیم داشت.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید