برای طی کردن فاصله اولسبلنگاه تا قلعه رودخان بهتر است که شهرها و روستاهای بین مسیر را بشناسید تا با آگاهی کامل مسیر را طی نمایید.

فاصله اولسبلنگاه تا قلعه رودخان

سلام نو-سرویس گردشگری: یکی از زیباترین و خاص ترین ییلاقاتی که در ماسال وجود دارد، اولسبلنگاه می باشد. شما می توانید از این ییلاق به بخش های دیگر استان گیلان که نزدیک به ماسال هستند بروید. فاصله اولسبلنگاه تا قلعه رودخان چندان زیاد نیست. به همین دلیل می توانید بعد از اینکه اولسبلنگاه را مورد بازدید قرار دادید به قلعه رودخان بروید. زمانی که می خواهید مسافت اولسبلنگاه تا قلعه رودخان را طی کنید از بین روستاهای زیبایی رد می شوید. بنابراین اگر شما به توقف در مسیر علاقه دارید، می توانید در بین مسیر خود چند دقیقه یا چند ساعتی توقف کنید تا از مشاهده زیبایی های مسیر لذت ببرید. برای اینکه با مسیر اولسبلنگاه تا قلعه رودخان آشنا شوید در ادامه با ما همراه گردید.

معرفی جاده اولسبلنگاه تا قلعه رودخان

مسافت اولسبلنگاه تا قلعه رودخان تنها ۸۲ کیلومتر می باشد. در صورتی که شما با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت بخواهید این مسیر را طی کنید و اصلا در مسیرتان توقف نداشته باشید بعد از ۷۰ دقیقه به مقصد می رسید. اما اگر سرعت تان بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد و توقف در مسیر هم نداشته باشید می توانید بعد از ۴۰ دقیقه به مقصد برسید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که جاده اولسبلنگاه تا قلعه رودخان، دشواری زیادی ندارد و یکراست است. البته باید با احتیاط این جاده را رانندگی کنید تا با اطمینان خاطر به مقصد برسید. برخی از مهمترین روستاها و امکاناتی که در بین مسیر وجود دارند را در این مطلب معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این مورد کسب نمایید.

معرفی روستا و شهرهای بین فاصله اولسبلنگاه تا قلعه رودخان

برای طی کردن مسیر اولسبلنگاه تا قلعه رودخان، روستا و شهرهای زیادی را می توانید مشاهده کنید که هر یک از آنها بسیار زیبا و سرسبز هستند. پس از اینکه از اولسبلنگاه خارج می شوید می توانید ییلاقات اسب ریسه، خره پشت، ماسوله خانی، تاسکوه و ... را مشاهده کنید تا به ماسال برسید. بعد از اینکه به ماسال برسید باید از طریق بلوار ساحلی از شهر خارج شوید. زمانی که از شهر ماسال خارج شوید می توانید روستاهای زیادی را مشاهده کنید که هر یک از آنها سرسبز و زیبا هستند. مسیرهای زیادی برای رسیدن به قلعه رودخان وجود دارد. در صورتی که بخواهید نزدیک ترین مسیر را برای رسیدن به قلعه رودخان انتخاب کنید می توانید مسیری که به صومعه سرا می رسد را انتخاب نمایید.

فاصله اولسبلنگاه تا قلعه رودخان

اولسبلنگاه تا قلعه رودخان با ماشین

در بین فاصله اولسبلنگاه تا قلعه رودخان، شما می توانید روستاهای زیادی را مشاهده کنید که هر یک از آنها سرسبز و زیبا هستند. روستاهای طاهر گوراب، کلیدبر، زرکام، شارم، قصاب سرا و ... از جمله روستاهای مهم بین مسیر هستند. بعد از اینکه این روستاها را رد می کنید می توانید به صومعه سرا برسید. شهر صومعه سرا یکی از مهمترین شهرهایی می باشد که در فاصله اولسبلنگاه تا قلعه رودخان می توانید مورد بازدید قرار دهید. این شهر دیدنی ها و جاذبه های گردشگری زیادی دارد. بعد از رد کردن صومعه سرا باز هم می توانید روستاهای زیادی را مشاهده نمایید.

پس از رد کردن روستاهای کوچکی مانند سیاه پیران کسمائی به فومن می رسید. فومن تنها ۳۰ کیلومتر با قلعه رودخان فاصله دارد. بنابراین این جا به بعد مسیر اولسبلنگاه تا قلعه رودخان کمتر می شود. از فومن که خارج می شوید می توانید روستاهای سرسبز زیادی را مشاهده کنید که هر یک از آنها فاصله زیادی با قلعه رودخان ندارند. پس از رد کردن روستاها نهایت به قلعه رودخان می رسید. قلعه رودخان یکی از دژهای محکم دوره ساسانی بوده که اکنون هرساله توسط بسیاری از مسافران مورد بازدید قرار می گیرد.

امکانات جاده اولسبلنگاه تا قلعه رودخان

در فاصله اولسبلنگاه تا قلعه رودخان شما می توانید امکانات مورد نیازتان را مشاهده کنید. به طور کلی از آنجایی که شهر صومعه سرا و شهر فومن در مسیر اولسبلنگاه تا قلعه رودخان قرار دارند، شما امکانات متنوعی را در مسیر مشاهده خواهید نمود. شما می توانید در مسیر چندین پمپ بنزین مشاهده کنید و باک بنزین خود را در این پمپ بنزین ها پر نمایید. همچنین فروشگاه های بزرگ مواد غذایی در مسیر شما قرار گرفته اند. بنابراین خرید وسیله های ضروری تان را می توانید از این فروشگاه ها انجام دهید.

 در مسیر اولسبلنگاه تا قلعه رودخان دست فروشان صنایع دستی و خوراکی های محلی می فروشند. اقامتگاه های سرسبز و خوش آب و هوایی در مسیر قرار دارند. شما می توانید چند ساعتی را در این اقامتگاه ها توقف داشته باشید. در این اقامتگاه ها می توانید نوشیدنی های متفاوت و غذاهای خوشمزه ای را سرو کنید. به طور کلی باید بدانید که امکانات مسیر اولسبلنگاه تا قلعه رودخان به گونه ای است که نیازهای سفرتان را به راحتی رفع نمایید.

فاصله اولسبلنگاه تا قلعه رودخان

جاده اولسبلنگاه تا قلعه رودخان

فاصله اولسبلنگاه تا قلعه رودخان با ماشین و اتوبوس

شما می توانید فاصله اولسبلنگاه تا قلعه رودخان را با ماشین و اتوبوس طی کنید. در صورتی که می خواهید با ون های گردشگری به سفر بروید باید بدانید که سرعت اتوبوس ها کمتر است و تا حدودی دیرتر به مقصد می رسید. اما اگر با ماشین شخصی تان سفر می کنید باید بدانید که در مدت زمان کمتری می توانید به مقصد برسید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید