برای طی کردن فاصله ماسال تا روستای اولسبلنگاه باید به خوبی در مورد جزئیات و ویژگی های مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورید.

فاصله ماسال تا روستای اولسبلنگاه

سلام نو-سرویس گردشگری: برای اینکه از شهر ماسال به ییلاقات زیبای ماسال بروید باید فاصله آنها را به صورت دقیق بدانید. ییلاق اولسبلنگاه یکی از زیباترین ییلاقات این شهر می باشد که باید به خوبی فاصله ماسال تا روستای اولسبلنگاه را بررسی کنید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که بین مبدا و مقصد مورد نظر فاصله زیادی وجود ندارد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در مورد مبدا و مقصد وجود دارد این است که مسیر طی شده سرسبز و بسیار زیبا می باشد. بنابراین شما از فاصله کوتاهی که طی می کنید لذت می برید. بسیاری از افراد به دلیل بازدید از شهرهای شمالی به استان گیلان می روند. مسیر ماسال تا روستای اولسبلنگاه به قدری زیبا است که خاطره ای لذت بخش برایتان خواهد شد.

آشنایی با جزئیات جاده ماسال تا روستای اولسبلنگاه

مسافت ماسال تا روستای اولسبلنگاه تنها ۲۹ کیلومتر است. بنابراین ار شما سرعت خودرویتان ۵۰ کیلومتر در ساعت باشد حدود ۳۵ دقیقه طول می کشد تا به مقصد برسید. در واقع از آنجایی که جاده مورد نظر کوهستانی می باشد نمی توانید با سرعت بیشتری حرکت کنید. در صورتی که شما چندین بار این مسیر را طی کرده باشید شاید به خوبی جزئیات مسیر را بدانید و بتوانید با سرعت بیشتری حرکت کنید. اما اگر جاده را به خوبی نمی شناسید بهتر است که آرام تر حرکت کنید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید. برای اینکه این جاده را به خوبی طی کنید باید روستاها و امکاناتی که در جاده وجود دارد را بررسی نمایید.

آشنایی با روستاهای بین فاصله ماسال تا روستای اولسبلنگاه

در مسیر ماسال تا روستای اولسبلنگاه، روستاهای زیادی وجود دارند. شما زمانی که از ماسال خارج می شوید وارد جاده ماسال، گیلوان خواهید شد. جاده های زیادی را در این مسیر مشاهده خواهید کرد که هر یک از آنها به روستاهای متنوعی ختم می شوند. روستای سراکه، تاسکوه، سیم آباد، ماسوله خانی، اسب ریسه، خره پشت و ... به عنوان روستاهایی هستند که در مسیر قرار دارند. برای اینکه به هر یک از این روستاها بروید باید جاده آنها را تا انتها دنبال کنید.

برخی از روستاهای بین مسیر ماسال تا روستای اولسبلنگاه به عنوان زیباترین ییلاقات ماسال شناخته می شوند که می توانید از آنها بازدید کنید. دقت داشته باشید که تابلوهای بین مسیر را باید به خوبی بررسی کنید. روی هر یک از این تابلوها در مورد جزئیات مسیر اطلاعات زیادی وارد شده است. بنابراین مسافرین با خیال راحت می توانند سفر خود را انجام دهند. یکی از زیبایی هایی که در مورد مسافت ماسال تا روستای اولسبلنگاه وجود دارد و باید بدانید این است که به طور کلی مسیر سرسبز است. سرسبز بودن مسیر برای بسیاری از افراد جذاب و دوست داشتنی می باشد.

فاصله ماسال تا روستای اولسبلنگاه

جاده ماسال تا روستای اولسبلنگاه

چه امکاناتی در جاده ماسال تا روستای اولسبلنگاه وجود دارد ؟

به طور کلی بهتر است به خوبی بدانید که برای طی کردن فاصله ماسال تا روستای اولسبلنگاه، باید باک بنزین خودرو را پر کنید. در این مسیر شما پمپ بنزین مشاهده نمی کنید. بنابراین برای اینکه با خیال راحت مسیر را طی نمایید باید باک بنزین را پر نمایید. در بین مسیر دکه های اغذیه فروشی زیادی وجود دارد. همچنین دست فروشان زیادی خوراکی های محلی را در بین مسیر می فروشند. بنابراین شما می توانید در مسیر توقف نمایید و هر یک از خوراکی هایی که مایل هستید خریداری کنید. جاده ماسال تا روستای اولسبلنگاه، پیچ در پیچ است. به همین دلیل باید با احتیاط رانندگی کنید. دقت داشته باشید که اگر می خواهید از مسیر خود لذت ببرید باید تمامی جزئیات مسیر را بررسی نمایید و بدانید در کدام بخش با چه سرعتی حرکت کنید.

فاصله ماسال تا روستای اولسبلنگاه با ماشین شخصی چقدر است ؟

اگر می خواهید مسیر ماسال تا روستای اولسبلنگاه را با ماشین شخصی بروید باید در مورد مسافتی که می خواهید طی نمایید اطلاعات بیشتری به دست آورید. از آنجایی که جاده مورد نظر کوهستانی می باشد شما نمی توانید سرعت بالایی برای طی کردن مسیر داشته باشید. بسیاری از افراد برای اینکه سریعتر به مقصد برسند سرعت شان را بالاتر می برند. ولی باید بدانید که این اقدام خطرناک است و حادثه های غیر منتظره ای را به وجود می آورد.

بنابراین برای طی کردن مسیر ماسال تا روستای اولسبلنگاه با استفاده از ماشین شخصی باید در مورد سرعت تان در هر یک از بخش های جاده آگاهی داشته باشید. همچنین پیچ ها را با احتیاط رد کنید. در این صورت خطری برای خودتان و خانواده به وجود نمی آید. شما در صورت سفر با ماشین شخصی می توانید در بین مسیر توقف کنید و یا به دیگر روستاهای ماسال بروید تا از آنها بازدید نمایید.

فاصله ماسال تا روستای اولسبلنگاه

ماسال تا روستای اولسبلنگاه

طی کردن جاده ماسال تا روستای اولسبلنگاه با اتوبوس های گردشگری

بسیاری از افرادی که می خواهند فاصله ماسال تا روستای اولسبلنگاه را طی کنند، اتوبوس ها و ون های گردشگری را انتخاب می نمایند. سفر با اتوبوس در این جاده باید با احتیاط کامل انجام شود. به طور کلی باید به خوبی بدانید که این جاده مانند دیگر جاده ها صاف و یکدست نمی باشد. به همین دلیل برای اینکه به سلامت بتوانید به مقصد برسید باید مراقب تمامی پیچ و خم ها و دشواری های جاده باشید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید