فاصله ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه چندان زیاد نیست. به همین دلیل شما در کمترین بازه زمانی می توانید این مسیر را طی کنید.

فاصله ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن فاصله ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه باید به خوبی در مورد مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورید. ییلاق اولسبلنگاه به عنوان یکی از زیباترین و منحصر به فردترین ییلاقات شهر ماسال شناخته می شود. بسیاری از افرادی که به ماسال می روند بدون شک از این ییلاق بازدید می کنند. شما می توانید در فصل بهار و تابستان به این ییلاق بروید تا زیبایی ها و جذابیت های آن را مورد بازدید قرار دهید. دقت داشته باشید که برای رفتن به این ییلاق باید با خودتان لباس گرم ببرید. چرا که ییلاق اولسبلنگاه، کوهپایه ای می باشد و آب و هوای به نسبت سردی دارد.

بررسی جاده ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه

مسافت ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه ۲۳ کیلومتر می باشد. شما می توانید تنها در عرض ۳۰ دقیقه این مسیر را طی کنید. در واقع اگر بخواهید در مسیرتان توقف نمایید، شاید مدت زمان بیشتری در مسیر باشید. ولی فاصله زیادی بین ماسال و ییلاق اولسبلنگاه وجود ندارد. سرسبز بودن مسیری که طی می کنید یکی از مهمترین ویژگی های مسیر می باشد. شما زمانی که از ییلاق اولسبلنگاه خارج می شوید می توانید روستاهای سرسبز زیادی را مشاهده کنید تا به ماسال برسید. اهالی روستای اولسبلنگاه، زندگی روستایی دارند و لبنیات محلی بی نظیری را تولید می کنند. شما می توانید یک یا دو شب در این روستا اقامت داشته باشید و از آب و هوای ییلاق لذت ببرید.

روستاهایی بین فاصله ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه

در مسیر ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه شما می توانید روستاهای زیادی را مشاهده کنید که هر یک از آنها دیدنی و جذاب هستند. در واقع باید بدانید که شهر ماسال به دلیل ییلاقاتی که دارد شهرت زیادی کسب کرده است. بنابراین اگر می خواهید از آب و هوا و زیبایی های این شهر لذت ببرید، حتما به ییلاقات ماسال بروید. زمانی که ییلاق اولسبلنگاه خارج می شوید می توانید ییلاق اسب ریسه را مشاهده کنید که فاصله زیادی با اولسبلنگاه ندارد. ماسوله خانی یکی دیگر از ییلاقات نزدیک به اولسبلنگاه می باشد که جاذبه های گردشگری بی نظیری دارد. همچنین شما می توانید در مسیر خود از روستای سلیم آباد، خروم، شالما، گرم خانی، توت نسائ، تاسکوه، کیشخانی و ... بازدید نمایید.

فاصله ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه

ماسال تا اولسبلنگاه با ماشین

وضعیت جاده ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه

از آنجایی که فاصله ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه، چندان زیاد نیست افراد به راحتی می توانند این مسیر را طی کنند. جاده ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه پیچیدگی ندارد و شما به راحتی می توانید این مسیر را طی نمایید. در واقع باید بدانید که بسیاری از افراد به دلیل راحتی و بدون پیچیدگی جاده ماسال تا اولسبلنگاه، این شهر و ییلاق را برای بازدید انتخاب می کنند. سرسبز بودن جاده یکی از مهمترین ویژگی های مسیر می باشد. در واقع شما زمانی که از اولسبلنگاه خارج می شوید روستاهای سرسبز زیادی را مشاهده می کنید که همین مسئله لذت رانندگی تان را افزایش می دهد. می توانید در مسیر توقف نمایید و چند ساعتی را در روستاهای دیگر به گشت و گذار بسپارید.

امکانات فاصله ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه

در مسیر ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه، امکانات زیادی قرار نگرفته است. شما می توانید افراد محلی زیادی را در کنار جاده مشاهده کنید که محصولات گوناگونی را می فروشند. لبنیات محلی، خوراکی های محلی، صنایع دستی و ... از جمله محصولاتی هستند که دست فروشان در جاده به مسافرین ارائه می دهند. همچنین دکه های اغذیه فروشی را هم می توانید در مسیر مشاهده کنید. ولی باید بدانید که فروشگاه ها و سوپرمارکت های بزرگی در این مسیر قرار نگرفته است. برای پر کردن باک بنزین ماشین تان هم باید به ماسال برسید تا باک را پر کنید. در مسیر پمپ بنزین وجود ندارد.

فاصله ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه با ماشین و اتوبوس

شما می توانید مسیر ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه را با ماشین یا اتوبوس طی کنید. امروزه بسیاری از افراد ماشین های شخصی را برای سفر به ماسال و ییلاقات این شهر انتخاب می کنند. در واقع با ماشین شخصی به راحتی می توانید سفر کنید. ون های گردشگری و اتوبوس ها هم که برای تورهای گردشگری هستند انتخاب مناسبی برای سفرتان می باشند. در صورتی که علاقه زیادی به سفر دست جمعی دارید می توانید با تورهای گردشگری مسیر ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه را طی کنید. اتوبوس ها هم به راحتی می توانند مسافت ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه را طی کنند.

فاصله ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه

ماسال تا اولسبلنگاه

آب و هوای ییلاق اولسبلنگاه

بسیاری از افرادی که می خواهند از شهر سرسبز استان گیلان بازدید نمایند به ماسال می روند. ییلاقات این شهر آب و هوای بی نظیری دارند و طبیعت شان بکر و دیدنی است. به دلیل کم بودن فاصله ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه، بسیاری از افراد این ییلاق را برای اقامت انتخاب می کنند. شما می توانید در کلبه های چوبی روستا اقامتی لذت بخش داشته باشید. ارتفاعات این ییلاق آب و هوای بی نظیری دارد. البته باید بدانید که در فصل زمستان آب و هوای ییلاق سرد می باشد. بنابراین اگر علاقه زیادی به سفر در زمستان دارید باید تجهیزات ضروری را همراه خودتان ببرید. در فصل بهار و ماه اردیبهشت این ییلاق بسیار زیبا و جذاب می باشد. همچنین در فصل شهریور و مهر می توانید از آب و هوای بی نظر این ییلاق لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید