در پاسخ به این پرسش که آیا جاده ماسال خطرناک است باید بگوییم که خیر این جاده دشواری زیادی ندارد و به راحتی طی می شود.

جاده ماسال خطرناک است ؟

سلام نو-سرویس گردشگری: هر یک از افرادی که می خواهند به شهرهای متنوع بروند اولین دغدغه شان این است که به خوبی جاده شهرها را بشناسند. بنابراین اگر شما می خواهید به ماسال بروید باید در مورد ویژگی ها و مشخصات جاده شهر ماسال اطلاعات بیشتری به دست آورید. برخی از افراد بر این باور هستند که جاده ماسال خطرناک است، ولی اینطور نیست. در واقع پیچیدگی های متنوعی در این جاده وجود دارد ولی دشواری طی کردن آن چندان زیاد نیست که افراد نتوانند به راحتی جاده را طی کنند. زمانی که هوا گرم می شود جاده ماسال دیدنی است. شما می توانید از جنگل های سرسبز و کوه های سر به فلک کشیده این شهر در فصل بهار و تابستان بازدید نمایید.

جاده ماسال به کجا منتهی می شود ؟

جاده ییلاق ماسال در ۵۰ کیلومتری غرب رشت می باشد. برای اینکه شما به ییلاق اولسبلنگاه ماسال برسید باید وارد جاده جنوبی شهر ماسال شوید. مسافتی که در این جاده طی می کنید حدود ۲۵ کیلومتر می باشد و جاده هم آسفالت است. بنابراین رانندگی در آن دشواری زیادی برای افراد ندارد. شما به راحتی می توانید با استفاده از اتوبوس، ماشین شخصی، تاکسی و ... از این مسیر رد شوید. این جاده را به عنوان یکی از مهمترین جاده های شهر ماسال می شناسند که به خلخال منتهی می گردد. رسیدن به ییلاق ماسال برخلاف تصور برخی از افراد بسیار آسان می باشد. شما به راحتی با خودروهای گردشگری و ماشین های شخصی می توانید این جاده را طی کنید. همین مسئله موجب شده که هر ساله افراد زیادی به ماسال بروند.

آیا جاده ماسال خطرناک است و چه وسیله های ضروری را باید همراه خود داشته باشم ؟

اگر تاکنون بر این باور بودید که جاده ماسال خطرناک است، باید بدانید که اشتباه می کنید. در واقع این جاده یکی از جاده های هموار استان گیلان می باشد که بسیاری از افراد به راحتی می توانند در جاده رانندگی کنند. با این وجود شما بهتر است که وسیله ضروری را همراه خودتان ببرید تا در جاده با مشکل مواجه نگردید. در صورتی که می خواهید وارد ییلاق ماسال شوید و در آنجا چادر بزنید باید حتما چادر و نقشه جی پی اس همراه خودتان داشته باشید. وسیله هایی که برای ساختن آتش نیاز دارید را همراه خودتان ببرید. جعبه کمک های اولیه برای دور کردن خرس، مهمترین وسیله ای است که باید همراه خود داشته باشید.

جاده ماسال خطرناک است ؟

سفر به ییلاق ماسال

در صورتی که می خواهید مدت زمان زیادی در ییلاقات ماسال گشت و گذار نمایید بهتر است که همراه خودتان بنزین ببرید. در ییلاقات ماسال پمپ بنزین وجود ندارد. البته در شهر ماسال پمپ بنزین وجود دارد. برای اینکه با خیال راحت جاده ییلاق ماسال را طی کنید بهتر است که همراه خودتان بنزین ببرید تا در صورت تمام شدن باک بنزین از آن استفاده کنید. در صورتی که می خواهید اقامتی به یاد ماندنی در این شهر داشته باشید به شما پیشنهاد می دهیم که در کلبه های چوبی این شهر اقامت نمایید. با اقامت در این کلبه های چوبی اقامتی بی نظیر برای خودتان و خانواده تان فراهم خواهید کرد.

پیشنهاد برنامه سفر به ماسال

برای اینکه از جاذبه های گردشگری ماسال بازدید کنید باید بهترین زمان را جهت سفر به این شهر انتخاب نمایید. از تهران تا ماسال حدود ۵ ساعت راه است. البته بدون اینکه ترافیک را در نظر بگیریم می توانیم بعد از ۵ یا ۶ ساعت به مقصد برسیم. شما می توانید صبح زود از تهران حرکت کنید تا ظهر به ماسال برسید. زمانی که به ماسال رسیدید اقامتگاه خود را رزرو می نمایید و بعد از ظهر، دیدنی های ییلاقات ماسال را مورد بازدید قرار خواهید داد. صبح زود که بیدار می شوید خودتان را در اقیانوس مه پیدا می کنید. صبحانه خوردن در این آب و هوا بسیار لذت بخش است.

آیا جاده ماسال خطرناک است و امکانات رفاهی ندارد ؟

در پاسخ به این پرسش که آیا جاده ماسال خطرناک است، پاسخ کاملی را ارائه دادیم. اما اگر شما می خواهید سفری آسوده به ییلاق ماسال داشته باشید باید در مورد امکانات ییلاقات ماسال اطلاعات بیشتری به دست آورید. هر یک از افرادی که به ماسال می روند هدف اصلی شان اقامت در ییلاقات این شهر می باشد. بنابراین باید ویژگی ها و امکانات ییلاقات را بررسی کنند. شما بهتر است که با امکانات کامل به ییلاقات ماسال بروید. سرویس بهداشتی برای هر یک از کلبه های ییلاق در نظر گرفته شده است. شما تنها در صورتی که یکی از کلبه ها را اجاره کنید می توانید از سرویس بهداشتی آن استفاده نمایید. آب آشامیدنی گوار در هر مرتع وجود دارد. بنابراین برای پیدا کردن آب آشامیدنی اصلا دغدغه نداشته باشید.

جاده ماسال خطرناک است ؟

دیدنی های شهر ماسال

بهترین زمان رفتن به ماسال

اگر می خواهید با خیال راحت جاده ییلاق ماسال را طی کنید بهتر است که فصل بهار و تابستان را برای رانندگی در این جاده انتخاب نمایید. در فصل پاییز و زمستان، بارندگی و برف در جاده زیاد است. به همین دلیل شاید تا حدودی به دشواری مسیر را طی نمایید. به طور کلی آب و هوای ییلاقات ماسال در فصل بهار و تابستان بی نظیر است. به همین دلیل بهتر است که برای لذت بردن از سفرتان این دو فصل را در نظر بگیرید.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    دیروز رفتیم . در باران خیلی زیبا بود. ماسال مسیر همواری دارد و ییلاقات ماسال در ارتفاعات است و مسیر کوهستانی پر شیبی دارد. گردشگری خیلی لذت بخش بود . الحمدلله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید