اگر می خواهید از دریا بازدید کنید باید نزدیک ترین دریا به ماسال را مورد بررسی قرار دهید، چرا که این شهر با دریا فاصله نسبتا زیادی دارد.

نزدیک ترین دریا به ماسال

سلام نو-سرویس گردشگری: شهر ماسال یکی از شهرهای سرسبز استان گیلان می باشد که تا حدودی با دریا فاصله دارد. بنابراین اگر شما می خواهید از دریا بازدید کنید باید به خوبی نزدیک ترین دریا به ماسال را مورد بررسی قرار دهید و بشناسید. به طور کلی افرادی که می خواهند از ماسال بازدید نمایند، هدف اصلی شان مشاهده دریا نمی باشد. این شهر به عنوان یکی از شهرهای استان گیلان شناخته می شود که با دریا فاصله دارد. بنابراین گردشگران برای اینکه به دریا بروند می توانند از شهرهای دیگر استان گیلان بازدید نمایند. با این وجود اگر به این شهر رفته اید و بعد از مشاهده جاذبه های دیدنی شهر می خواهید به دریا بروید، بهتر است که با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

فاصله دریا با شهر ماسال چقدر است ؟

فاصله دریا با ماسال تا حدودی زیاد است. اما با این وجود اگر شما بخواهید با ماشین تان بروید می توانید در عرض یک ساعت به دریا برسید. یکی از بهترین راه هایی که شما را از ماسال به دریا می رساند جاده انزلی، رضوانشهر می باشد. شما زمانی که این جاده را برای رفتن به دریا انتخاب کنید باید حدود یک ساعت در مسیر باشد. چرا که فاصله شهر ماسال تا دریا حدود 55 کیلومتر می باشد. در صورتی که بخواهید ساحل های دورتر را برای بازدید انتخاب کنید باید مدت زمان بیشتری در مسیر باشید. اما اگر تنها هدف تان بازدید از دریا باشد باید بدانید که از ماسال تا دریا حدود یک ساعت نیاز است در مسیر باشید.

نزدیک ترین دریا به ماسال و جاذبه های مسیر

همانطور که متوجه شدید فاصله دریا با ماسال کم نیست. به همین دلیل باید مسیر ماسال تا دریا را با ماشین خود بروید. زمانی که با استفاده از ماشین شخصی تان می خواهید این مسیر را طی کنید می توانید زیبایی ها و جذابیت های مسیر را هم مورد بازدید قرار دهید. زیبایی هایی که در جاده قرار گرفته است موجب می شود طولانی بودن مسیر را متوجه نشوید. در واقع شما زمانی که از جاده سرسبز ماسال رد می شوید بدون شک جذب جاذبه های طبیعی می گردید. هر یک از افرادی که به شهرهای شمالی رفته اند، از بازدید مسیرهایی که طی کرده اند خاطرات خوبی دارند. آنها در مسیر توقف می نمایند و از زیبایی هایی که در مسیر مشاهده می کنند عکس می گیرند.

نزدیک ترین دریا به ماسال

فاصله ماسال تا دریا

بهترین جاده برای رسیدن به دریا از ماسال

برای اینکه نزدیک ترین دریا به ماسال را بشناسید باید جاده هایی که به دریا می رسند را مورد بررسی قرار دهید. یکی از جاده ها که معرفی کردیم جاده انزلی، رضوانشهر بود. یکی دیگر از جاده هایی که شما را به دریا می رساند، جاده شاندرمن به شیخ نشین است. در صورتی که شما در ییلاق شاندرمن ماسال هستید می توانید این جاده را انتخاب کنید تا وارد جاده انزلی شوید. بعد از اینکه وارد جاده انزلی شوید حدود 56 کیلومتر را باید طی کنید تا به دریا برسید. شما در هر یک از ییلاقات ماسال باشید به راحتی می توانید به جاده انزلی دسترسی پیدا کنید. جاده انزلی، رضوانشهر بدون پیچیدگی و دشواری است. به همین دلیل شما در کمترین بازه زمانی و بدون هیچ مشکلی می توانید این جاده را طی کنید تا به دریا برسید.

نزدیک ترین دریا به ماسال و زیبایی های ماسال

دریا تنها جاذبه گردشگری شمال کشور نمی باشد. بلکه طبیعت سرسبزی که برخی از شهرهای شمالی دارند، موجب محبوبیت آنها می شود. جاذبه های گردشگری ماسال بسیار زیاد است. به همین دلیل دور بودن این شهر از دریا برای افراد چندان مهم نیست. افرادی که به مشاهده طبیعت بکر و سرسبز علاقه دارند بدون شک این شهر گیلان را برای گردشگری انتخاب می کنند. این شهر را به عنوان یکی از شهرهای زیبای استان گیلان معرفی می کنند که در ابر و مه غرق می شود. شما می توانید ییلاقات بی نظیر شهر را مورد بازدید قرار دهید که هر یک از آنها در ارتفاعات قرار گرفته اند.

به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیری که شهر ماسال دارد، جاذبه های گردشگری ماسال نسبت به دیگر شهرها دیدنی تر می باشند. البته بیشتر شهرهای ماسل دیدنی و جذاب هستند. اما این شهر را به عنوان یکی از خاص ترین شهرهای استان گیلان معرفی می کنند. شما می توانید چند روزی را در این شهر و ییلاقات شهر اقامت داشته باشید. اگر با تورهای گردشگری به ماسال رفته اید می توانید چادر بزنید و از اوقات خوشی که با دوستان تان سپری می کنید لذت ببرید. بعد از اینکه دیدنی های ماسال را مورد بازدید قرار دادید می توانید برای رفتن به دریا از طریق جاده هایی که اعلام کردیم اقدام نمایید.

نزدیک ترین دریا به ماسال

دریا تا ماسال

آیا نزدیک نبودن دریا از زیبایی ماسال کم کرده است ؟

بیشتر افرادی که به ماسال نرفته اند قبل از وارد شدن به این شهر می خواهند نزدیک ترین دریا به ماسال را بشناسند. اما بعد از اینکه وارد این شهر می شوند بدون شک نبود دریا را احساس نمی کنند و مایل هستند که مدت زمان بیشتری در این شهر بمانند. در واقع نزدیک نبودن این شهر به دریا نه تنها از جذابیت آن کم نکرده است، بلکه موجب رطوبت کمتر آب و هوای شهر شده است. بیشتر شهرهای شمالی رطوبت زیادی دارند، ولی این شهر به دلیل دور بودن از دریا رطوبت کمتری دارد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید