شما می توانید برای خرید دستگاه صافکاری لیزری با بالاترین کیفیت و مناسب قیمت با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دستگاه صافکاری دیجی کالا

به دنبال دستگاه صافکاری دیجی کالا نباشید. در ادامه بهترین راه خرید دستگاه صافکاری را به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده از دستگاه های صافکاری برای رفع ایرادات بدنه خودرو امروزه رو به افزایش است و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تخصصی شدن حوزه صافکاری، خرید لوازم صافکاری باکیفیت یکی از دغدغه های صافکاران می باشد. خرید دستگاه صافکاری دیجی کالا شاید اولین گزینه ای  باشد که به ذهن شما خطور کند. در این صفحه می خواهیم شما را با سایر گزینه های خرید لوازم صافکاری آشنا کنیم و لیست قیمت انواع دستگاه های صافکاری را به شما ارائه دهیم.

اگر میخواهید لیستی از معتبرترین صافکاری های منطقه خود را در سراسر ایران بیابید و یا میخواهید صافکاری خود را به کاربران معرفی کنید می توانید به صفحه صافکاری با دستگاه اتوصافکار مراجعه کنید و پس از انتخاب منطقه و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

دستگاه صافکاری دیجی کالا

دستگاه مکش صافکاری دیجی کالا

امروزه در صنعت صافکاری از انواع دستگاه ها برای رفع ایرادات بدنه خودرو استفاده می شود که هر کدام از این دستگاه ها برای رفع فرورفتگی ها و قرشدگی های بخش هایی از بدنه خودرو می باشد. یکی از دستگاه هایی که در میان صافکارها طرفداران زیادی پیدا کرده دستگاه مکش صافکاری می باشد.

دستگاه مکش صافکاری به گونه ای طراحی شده است که میتوان آن را روی بخش آسیب دیده یا فرورفته خودرو قرار داد و با ایجاد نیروی مکش که قابل تنظیم است و برحسب میزان و عمق آسیب صافکار می تواند آن را تنظیم کند فرورفتگی طی یک تا چند مرحله از بین خواهد رفت.

خرید دستگاه مکش صافکاری به صافکار ها این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهتری ایرادات خودرو را رفع کرده و به این ترتیب می توانند خدمات بیشتری به ماشین های بیشتری ارائه دهند. همین امر می تواند به بهبود کسب و کار و درآمد آن ها کمک کند.

یکی از گزینه هایی که ممکن است برای خرید دستگاه صافکاری مکش وجود داشته باشد دستگاه مکش صافکاری دیجی کالا می باشد. این فروشگاه اعتبار بالایی دارد و شما میتوانید به راحتی خرید دستگاه مکش صافکاری خود را انجام دهید اما گزینه بهتری نیز وجود دارد.

شما می توانید از فروشگاهی که به صورت تخصصی در حوزه صافکاری و خودرو فعالیت میکند و می تواند در مورد خرید انواع دستگاه های صافکاری که می تواند برای شما بیشترین کاربرد را داشته باشد مشاوره رایگان دهد و نحوه استفاده از دستگاه ها را به شما آموزش دهد خرید هوشمندانه تری داشته باشید.

با خرید دستگاه مکش صافکاری اتوصافکار می توانید خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر دریافت کنید و در صورتی که برای خرید چندین دستگاه تردید دارید می توانید با مشاوره با کارشناسان اتوصافکار دستگاهی که بیشترین کارایی را برای شما دارد با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

شما می توانید برای مشاهده مدل های متنوع و لیست قیمت این دستگاه ها به صفحه دستگاه مکش صافکاری مراجعه کنید.

قیمت دستگاه صافکاری pdr

یکی از دستگاه هایی که برای صافکاری مورد استفاده قرار میگیرد دستگاه صافکاری pdr می باشد. با استفاده از دستگاه صافکاری پی دی آر میتوان به روش هایی صافکاری بدون رنگ را برای  رفع ایرادات و فرورفتگی های بدنه خودرو انجام داد.

دستگاه صافکاری pdr با کفیتی های مختلفی در بازار موجود می باشد که همین سطح کیفیت متفاوت سبب تغییر در قیمت آن ها می شود. قیمت دستگاه صافکاری pdr در مجموعه اتوصافکار با کمترین سود از 600 هزار تومان برای میله های پی دی آر با کمترین سود می باشد. البته دستگاه پی دی آر شامل بخش های مختلفی می باشد که قیمت قسمت های مختلف آن متغیر می باشد.

به شما این اطمینان را میدهیم با خرید دستگاه صافکاری pdr از اتوصافکار می توانید این اطمینان را داشته باشید که باکیفیت ترین دستگاه را خریداری کرده و منصفانه ترین هزینه را پرداخت نموده اید.

با خرید دستگاه صافکاری pdr از اتوصافکار می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر بهره مند شوید. شما می توانید برای مشاهده انواع مدل ها و لیست قیمت این دستگاه به صفحه دستگاه PDR مراجعه کنید.

دستگاه صافکاری دیجی کالا

قیمت دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس

اگر شما قصد خرید دستگاه صافکاری دیجی کالا را دارید و میخواهید با استفاده از جدیدترین دستگاه های صافکاری فرورفتگی ها و قرشدگی های بدنه خودرو را ترمیم کنید بهتر است با دستگاه هات باکس صافکاری نیز آشنا شوید. یکی از دستگاه های صافکاری بدون رنگ که میتوان بدون آسیب به رنگ خودرو آسیب های بدنه را ترمیم نمود دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس می باشد.

دستگاه صافکاری هات باکس با ایجاد حرارت و گرما قابل تنظیم می تواند ایراداتی که در بدنه خودرو ایجاد شده است را به سرعت ترمیم کند. این دستگاه در فروشگاه اتوصافکار با ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می شود و شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه تان را خریداری کرده و از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

میزان حرارت و گرمایی که دستگاه هاتباکس ایجاد میکند قابل تنظیم می باشد و صافکار می تواند بر حسب میزان آسیب بدنه خودرو آن را تنظیم نماید تا در یک یا چند مرحله آسیب بدنه خودرو به طور کامل رفع گردد.

قیمت دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس در اتوصافکار از 18 میلیون تومان به بالا می باشد که بر حسب مدل و نوع دستگاه این قیمت متفاوت خواهد بود.

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت دستگاه صافکاری بدون رنگ هاتباکس به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com مراجعه کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید و لیست قیمت انواع دستگاه های صافکاری را دریافت نمایید و با قیمت انواع دستگاه صافکاری دیجی کالا مقایسه نمایید.

قیمت دستگاه صافکاری لیزری

از دیگر دستگاه هایی که برای صافکاری بدون رنگ استفاده می شود و می تواند بدون آسیب به بدنه و رنگ خودرو فرورفتگی ها را ترمیم کند دستگاه صافکاری لیزری می باشد. دستگاه لیزری صافکاری به گونه ای طراحی شده است که اشعه هایی را به بدنه فلزی خودرو میتاباند. این تشعشعات سبب جنبش مولکول های بدنه خودرو می شود و آن ها را به گونه ای به جنبش در میاورد که بخش های آسیب دیده بدنه خودرو ترمیم شود.

قیمت دستگاه صافکاری لیزری از 5 میلیون تومان به بالا می باشد که برحسب مدل های متنوع و قابلیت هایی که هر مدل دارد قیمت دستگاه لیزر صافکاری متنوع می باشد.

شما می توانید برای خرید دستگاه صافکاری لیزری با بالاترین کیفیت و مناسب قیمت با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

قیمت دستگاه صافکاری مغناطیسی

دستگاه صافکاری مغناطیسی با ایجاد امواجی در بدنه فلزی خودرو مولکول های آن را به گونه ای به حرکت وا میدارد که بخش های فرورفته و قر شده بدنه خودرو به حالت قبل خود برگردند. صافکاری مغناطیسی با توجه به آن که به صورت تخصصی باید انجام شود در همه مراکز صافکاری انجام نمیشود و به همین دلیل اغلب صافکارهایی که تخصص لازم را در این حوزه دارند اقدام به خرید دستگاه صافکاری مغناطیسی میکنند.

قیمت دستگاه صافکاری مغناطیسی کمی بالاتر از سایر دستگاه های صافکاری می باشد زیرا به صورت تخصصی عمل میکند و مدل های متنوعی نیز دارد. به طور کلی قیمت دستگاه صافکاری مغناطیسی در حدود 10 الی 20 میلیون تومان می باشد که برحسب قابلیت هایی که به این دستگاه اضافه می شود هزینه دستگاه صافکاری مغناطیسی متفاوت می شود.

شما می توانید برای خرید دستگاه صافکاری مغناطیسی به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com  مراجعه کنید و یا از طریق تماس با همکاران ما اطلاعات لازم را کسب نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید