سفر به مازندران شگفت‌انگیز اغلب همراه اقامت است از این رو با ما همراه باشید تا درباره چند هتل ۴ ستاره پرطرفدار در مازندران بیشتر بدانیم.

چند هتل ۴ ستاره پرطرفدار در مازندران

سلام نو _ سرویس گردشگری: هتل چهار ستاره مختص کسانی است که برای آسودگی و رفاه خود اهمیت بسیار زیادی قائل‌اند و دوست دارند در مکانی شیک و درجه‌یک با تجهیزاتی مدرن و امکاناتی بی‌شمار اقامت داشته باشند. هتل‌های چهار ستاره همیشه در موقعیت مکانی مناسب و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی شهر قرارگرفته و از فضایی وسیع و دکوری شیک و اعیانی و امکانات و خدماتی کامل و بی‌نقص، ورای نیازمندی‌ها و ملزومات رفاهی افراد متوسط جامعه برخوردار گشته‌اند. در این نوع هتل‌ها به جزئیات بسیار پرداخته شده است: از طراحی و چیدمان واحدهای اقامتی گرفته تا آداب پذیرایی و سرویس‌دهی کارکنان، تمام ظرفیت‌های موجود برای دستیابی به هدفی واحد، یعنی ارائه خدماتی بی‌نقص برای جلب رضایت مطلق. در ادامه به تعدادی هتل ۴ ستاره در مازندران که محبوب و پرطرفدار هستند می‌پردازیم.

هتل‌های چهار ستاره مطلوب مسافران مازندران

هتل پارسیان آزادی رامسر

این هتل در شهر رامسر و در مجاورت خیابان شهید رجایی قرار دارد. از مزایای این هتل دسترسی آسان به جاذبه‌های دیدنی و طبیعی شهر و دیگر مناطق شهر از هتل می‌باشد. این هتل مجموعه‌ای از سلیقه‌های آلمان، ایتالیایی و انگلیسی را در خود گرد آورده‌است.

چند هتل ۴ ستاره پرطرفدار در مازندران

هتل پارسیان آزادی رامسر (هتل بزرگ رامسر) متشکل از دو بخش مجزا می‌باشد. هتل قدیم دارای دو طبقه است که در سال ۱۳۱۲ ساخته شده‌است؛ هتل جدید نیز با سه طبقه در سال ۱۳۴۲ به بهره‌برداری رسید. هتل بزرگ رامسر دارای مجموعاً ۱۶۵ باب اتاق می‌باشد که بعضی اتاق‌های هتل جدید بازسازی شده‌اند. هتل پارسیان آزادی رامسر در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع بنا شده و مهمانان می‌توانند از محوطه زیبای هتل استفاده کنند. تنوع اتاق‌های هتل آزادی رامسر و نمای چشم‌نواز از طبیعت سرسبز، همواره رضایت خاطر مهمانان را به دنبال داشته‌است. این هتل جزء گروه هتل‌های پارسیان می‌باشد و با نام هتل پارسیان رامسر نیز شناخته می‌شود. هتل چهار ستاره پارسیان آزادی رامسر دارای امکاناتی از جمله سالن همایش، استخر روباز و زمین بازی می‌باشد که با ارائه خدمات مناسب، سعی در جلب نظر گردشگران دارد.

هتل بام سبز رامسر

این هتل در منطقه جنگلی شهر رامسر و در مجاورت تله کابین واقع شده‌است. قرارگیری هتل بام سبز مازندران در یکی از مناطق خوش آب‌وهوای شهر رامسر، گردشگران زیادی را به اقامت در این هتل ترغیب کرده‌است. موقعیت مکانی هتل چهار ستاره بام سبز رامسر، موجب دسترسی آسان به مناطق مختلف از جمله مجموعه تفریحی و شهربازی می‌شود که از مزایای این هتل به‌شمار می‌آید.

چند هتل ۴ ستاره پرطرفدار در مازندران

هتل بام سبز رامسر در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریای خزر واقع شده‌است. این هتل در سال ۱۳۸۹ با تجهیزات مدرن شروع به فعالیت کرد. ساختمان اصلی هتل بام سبز دارای ۲ طبقه مثبت و چهار طبقه منفی می‌باشد. ایستگاه تله کابین رامسر نیز در همین ساختمان قرار دارد. واحدهای اقامتی هتل بام سبز، به دو دسته کلبه جنگلی و سوئیت‌های VIP تقسیم می‌شوند که با طراحی به سبک‌های مختلف، مورد پسند مهمانان با هر سلیقه‌ای می‌باشد. کلبه‌های جنگلی با فاصله از ساختمان اصلی هتل بام سبز تله کابین قرار دارند و مهمانان می‌توانند از مسیر تعبیه شده جهت رفت و آمد استفاده کنند. سوئیت‌های VIP در طبقات منفی ساختمان اصلی هتل قرار دارند که با نمای زیبا رو به کوهستان، حس دل‌انگیزی را القا می‌کند. برای سهولت در تردد، برای کلبه‌های دورتر ماشین‌هایی جهت استفاده مهمانان آماده خدمت‌رسانی می‌باشند. سوئیت‌های ماه عسل در ساختمانی دیگر و با فاصله از هتل قرار دارند که امکان رفت و آمد فقط از طریق مسیر پلکانی امکان‌پذیر است.

احساس آرامش در هتل‌های ۴ ستاره مازندران

هتل سالاردره ساری

مجموعه هتل چهار ستاره سالاردره در ۱۲ کیلومتری جنوب ساری و در جاده ساری به سمنان در نزدیکی رودخانه سالاردره قرار دارد. از مزایای هتل سالاردره می‌توان به جنگل‌های زیبا و بی‌نظیر مازندران نام برد که آرامش به خصوصی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

هتل سالار دره ساری در سال ۱۳۵۲ بنا شد. این هتل در سال ۱۳۸۸ به طور کلی بازسازی شد و با طراحی لوکس و امکانات پیشرفته در اختیار مهمانان قرار گرفت. هتل سالار دره در ۱۲ کیلومتری شهر ساری قرار دارد و با بهره‌مندی از طبیعت زیبای مازندران، لحظات رویایی را برای دوست داران طبیعت مهیا کرده‌است. مجموعه هتل سالاردره دارای ۵۶ باب اتاق و سوئیت می‌باشد که آماده سرویس‌دهی به مسافران خطه سرسبز شمال می‌باشد. هتل چهار ستاره سالار دره ساری دارای امکانات رفاهی و ورزشی، تالار عروسی و سالن جهت برگزاری جلسات و کنفرانس می‌باشد که از این حیث مورد توجه قرار دارد.

چند هتل ۴ ستاره پرطرفدار در مازندران

هتل نارنجستان نور

هتل نارنجستان در فاصله بین شهرهای محمودآباد و نور واقع است و به این دو شهر ساحلی دسترسی آسانی دارد. هتل نارنجستان شمال در نزدیکی دریای خزر قرار دارد و مهمانان گرامی می‌توانند با سپری کردن اوقات خود در محوطه زیبا و ساحل اختصاصی این هتل، اقامتی آرامش‌بخش را تجربه کنند.

هتل نارنجستان نور سال ۱۳۷۷ در زمینی به وسعت ۷۰۰۰ مترمربع افتتاح شد. این هتل در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۱۱۹ باب اتاق می‌باشد. هتل نارنجستان محمودآباد دارای سالن همایش با امکانات پیشرفته می‌باشد، که آماده برگزاری انواع سمینارها با کیفیت مطلوب است. رستوران گردان، امکانات ورزشی و تفریحی از دیگر خدمات هتل چهار ستاره نارنجستان نور می‌باشد. شایان ذکر است این هتل عضو گروه هتل‌های آریا می‌باشد.

چند هتل ۴ ستاره پرطرفدار در مازندران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید