مازندران یکی از تماشایی‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است و اقامت در آن لذت بخش، با ما همراه باشید و درباره بهترین هتل‌های پنج ستاره مازندران بدانید.

بهترین هتل‌های پنج ستاره مازندران

سلام نو _ سرویس گردشگری: تصویر دریایی آرام، جنگلی زیبا و غوطه‌ور شدن میان زیبایی‌های طبیعت بکر شمال ایران، انگیزه سفر کردن را در انسان بالا می‌برد. مازندران، گیلان، رامسر، تنکابن و شهرهای دیگر شمال ایران همواره نویدبخش سفری خارق‌العاده بوده‌اند. زیبایی‌های نهفته در شمال کشور ایران، سالانه گردشگران بی‌شماری را به سوی خود جلب می‌کند. این خطه‌ سرسبز همانند هر مقصد محبوب برای سفر، هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های فراوانی دارد که پذیرای مسافران شمال ایران هستند.

دو تا از بهترین و شیک‌ترین هتل‌های مازندران

هتل میزبان بابلسر

اگر به دنبال اقامت در یک هتل رویایی وسط جنگل و منظره ای مشرف به دریای خزر و کوه دماوند هستید حتما هتل پنج ستاره میزبان بابلسر را برای اقامت خود در استان مازندران، بابلسر انتخاب کنید.

بهترین هتل‌های پنج ستاره مازندران

این هتل از یک مجموعه کامل تجاری تفریحی با مراکز خرید تشکیل شده است. هتل پنج ستاره میزبان بابلسر در سیزده طبقه و ۱۶۶ واحد اقامتی بنا شده است. اتاق های این هتل از منظره زیبای دریای خزر برخوردارند. پنج ستاره میزبان بابلسر در استان مازندران، بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی واقع شده است.

از امکانات هتل پنج ستاره میزبان بابلسر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اینترنت رایگان

پارکینگ اختصاصی

خدمات بیدار باش

دستگاه واکس زن

پارک بازی کودکان

استخر

مجموعه ورزشی

سالن همایش

آرایشگاه مردانه

آرایشگاه زنانه

اتاق عقد

آتلیه و… از جمله امکانات هتل پنج ستاره میزبان بابلسر است.

از دلایل انتخاب هتل میزبان بابلسر توسط گردشگران می توان به هزینه اقامتی کمتر نسبت به سایر هتل ها، نداشتن کارمزد کنسلی، برسی نظرات مسافران، پرسنل مجرب، ویو و منظره بی نظیر اتاق ها، امکانات رفاهی کامل و… از جمله دلایل انتخاب هتل میزبان بابلسر توسط گردشگران است.

بهترین هتل‌های پنج ستاره مازندران

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی خزر که در گذشته به هتل هایت مشهور بود از هتل های پر طرفدار و گران قیمت استان مازندران است. این هتل که پاتوق اکثر افراد مشهور است از امکانات تشریفات ویژه برخور دار است. هتل پارسیان آزادی خزر چالوس از دو نمای شرقی و غربی تشکیل شده است این هتل در پنج طبقه و ۱۶۸ واحد اقامتی تشکیل شده است. هتل پارسیان آزادی خزر از جمله هتل هایی است که در لیست مجموعه هتل های پارسیان قرار دارد. هتل پارسیان آزادی خزر چالوس در استان مازندران، چالوس، مقابل تله کابین نمک آبرود واقع شده است.

از امکانات هتل پنج ستاره پارسیان خزر آزادی چالوس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اینترنت رایگان

پارکینگ اختصاصی

خدمات پزشکی

صبحانه در اتاق

ناهار در اتاق

خدمات عروس

پارک بازی کودکان

مجموعه ورزشی

سالن همایش و… از جمله امکانات رفاهی هتل پنج ستاره پارسیان خزر چالوس به شمار می رود.

بهترین هتل‌های پنج ستاره مازندران

هتل های پنج ستاره مازندران، با امکانات جالب

هتل ونوس پلاس

هتل ونوس پلاس یکی از جدیدترین هتل‌های ساخته شده در نمک آبرود چالوس است. این هتل در سال ۱۳۹۶ در یکی ازسرسبزترین مناطق شمالی ایران بنا شده است.هتل ونوس امکاناتی نظیر، دسترسی به اینترنت پرسرعت، رستوران ۲۴ ساعته ، قهوه‌خانه، کافی شاپ، سالن بیلیارد، استخر، سالن آرایش و خدمات تاکسی سرویس و… برای میهمانان خود فراهم می‌کند. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این هتل باعث گردید که مناظر فوق‌العاده زیبایی از جنگل و دریا را برای میهمانان فراهم آورد. در ساخت این هتل زیبا و با شکوه تمام تلاشهای انجام گرفته توسط گروه مهندسین سازه، مشاور، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا اقامت شما در این مجموعه زیبا با آرامش همراه باشد.

از امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لاندری،پارکینگ اختصاصی،روم سرویس،بوفه صبحانه رایگان،دسترسی به تله کابین، سورتمه و سایر امکانات تفریحی شهرک نمک آبرود، دسترسی به مراکز خرید ، چشم انداز زیبای جنگلی و ساحلی

بهترین هتل‌های پنج ستاره مازندران

هتل مروارید خزر

هتل مروارید خزر در شهر نور واقع‌شده است. این هتل پنج ستاره بوده و کمی دورتر از دریای خزر در کیلومتر ۱۴ جاده ساحلی محمودآباد به نور قرار دارد. این هتل زیبا دارای ۳ طبقه و ۵۲ واحد اقامتی است که در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردیده و برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ موردبازسازی قرارگرفته است. موقعیت این هتل به‌گونه‌ای است که هم از جاده چالوس و هم از جاده هراز می‌توان به آن دسترسی داشت.

یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل فاصله آن از دریا است، زیرا از این فاصله می‌توانید شهر و فضای سرسبز شمال را تماشا کنید و هم از منظره دریا در ساعات مختلف روز لذت ببرید. این موقعیت مکانی امکان دسترسی آسان به جاذبه‌ها و اماکن دیدنی شمال را به مسافران می‌دهد. همچنین جالب اینجاست که بیشتر جاذبه‌ها و اماکن دیدنی در فاصله حدوداً ۳۰ کیلومتری از این هتل قرار دارند. علاوه بر موقعیت خوب هتل مروارید خزر امکانات و خدمات مناسب به مهمانان ارائه داده می‌شود که در پایان سفر مسافران احساس رضایت دارند.

بهترین هتل‌های پنج ستاره مازندران

هتل مروارید دارای لابی بوده و مهمانانی که اهل روزنامه‌خوانی هستند، در لابی می‌توانند به روزنامه‌های روز کشور دسترسی داشته و پیگیر اخبار باشند. برای آن دسته از مسافرانی که به وسیله خودروی شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند بدون نگرانی از پارکینگ هتل بهره‌مند شوند. علاوه بر این‌ها، اگر دلتان خرید بخواهد، در لابی این هتل فروشگاه و مرکز خرید دایر گردیده شده تا یادگاری و سوغاتی‌هایتان را تهیه کنید. دیگر امکانات و خدمات موجود در هتل عبارت‌اند از کافی‌شاپ، دستگاه فتوکپی و فکس، تاکسی‌سرویس، آرایشگاه بانوان، خدمات باربری، خدمات خرید بلیط هواپیما، دستگاه خودپرداز و پذیرش ۲۴ ساعته.

استخر موجود در داخل این هتل فقط در ایام تابستان دایر می‌شود و افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. در هتل مروارید خزر برای مهمانان اهل فعالیت ورزش امکانات رفاهی و ورزشی تعبیه‌شده است که عبارت‌اند از سالن بیلیارد و زمین تنیس مجهز. با اقامت در این هتل می‌توانید لحظات خوشی را تجربه کنید. برای کودکان نیز پارک مخصوص کودک با وسایل بازی ایجادشده است تا حوصله کودکان در طول مدت اقامتشان سر نرود و اقامت در این هتل برایشان به خاطره‌ای خوش تبدیل شود.

بهترین هتل‌های پنج ستاره مازندران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید