امروزه لس­آنجلس یک شهر فرهنگی متنوع با شهرتی به­ عنوان مرکز خلاق آمریکا شناخته می­شود. صحنه‌های پر رونق آشپزی، خریدهای باورنکردنی، موزه‌های برجسته و جاذبه‌های خانوادگی مفرح از برترین کارهایی هستند که در کالیفرنیا انجام می‌شود.

استودیوهای جهانی هالیوودلس­انجلس

سلام نو-سرویس گردشگری: شهر وسیع لسانجلس در جنوب کالیفرنیا، مملو از جاذبه‌ها و کارهایی است که در طول سفر باید انجام دهید. این شهر در سطح بینالمللی در صنعت فیلم و سرگرمی، به ویژه برای هالیوود شناخته شده است، مکانی که بیش از یک قرن است که بازیگران و هنرپیشه های مشتاق را از سراسر کشور جذب کرده است.

امروزه لسآنجلس یک شهر فرهنگی متنوع با شهرتی به عنوان مرکز خلاق آمریکا شناخته میشود. صحنه‌های پر رونق آشپزی، خریدهای باورنکردنی، موزه‌های برجسته و جاذبه‌های خانوادگی مفرح از برترین کارهایی هستند که در کالیفرنیا انجام می‌شود.

آفتابجویان که برای لذت بردن از آب و هوای گرم و سواحل به این شهر می آیند، کارهای زیادی برای انجام دادن و محله های جالبی برای کاوش پیدا می کنند. ارتقاء شبکه حمل و نقل عمومی در سال‌های اخیر و اضافه شدن یک اشتراک دوچرخه در مرکز شهر لسآنجلس، گشت و گذار را آسان‌تر از همیشه کرده است.

برای کمک به برنامه‌ریزی سفر خود برای گشت و گذار در این شهر، فهرست ما از برترین جاذبه‌های گردشگری لسآنجلس را بررسی کنید.

  1. استودیوهای جهانی هالیوود

۳ جاذبه گردشگری برتر در لس­‌آنجلس

۳ جاذبه گردشگری برتر در لس­‌آنجلس

پارک موضوعی استودیوهای جهانی هالیوود به‌خاطر فیلم‌های پرفروش شهرت دارد، اما یک استودیوی فیلم‌سازی کارآمد و جاذبه‌ای است که همه می‌توانند از آن لذت ببرند. فیلم‌ها و مجموعه‌های پر طرفدار با مضمون فیلم و تلویزیون عبارتند از: دنیای جادوگرانه هری پاتر، سیمپسون‌ها، ترانسفورماتورها و دنیای ژوراسیک.

برای صرفه‌جویی در وقت ایستادن در صف‌های طولانی، از قبل بلیط خود را رزرو کنید. این بلیط مفید به شما امکان یک بار ورود سریع به هر یک از جاذبهها و نمایشهای پارک و همچنین دسترسی به پشتصحنه جاذبه های منتخب را میدهد.

گزینه دیگر، یک تور با راهنما در استودیوها برای کاوش در پشتصحنه برخی از محبوبترین مجموعه فیلمها است. تجربه VIP به شما این امکان را میدهد که مجموعهها و مناطقی را که برای عموم مردم باز نیستند را ببینید.

  1. پارک و رصدخانه گریفیث

۳ جاذبه گردشگری برتر در لس­‌آنجلس

پارک گریفیث، در بخش شرقی کوه‌های سانتا مونیکا و مساحتی معادل ۴۲۱۰ هکتار، بزرگترین پارک شهری لس‌آنجلس است. این مکان باغوحش لسآنجلس، رصدخانه گریفیث، یک افلاکنما و یک تئاتر یونانی است.

همچنین دارای زمین‌های گلف، زمین‌های تنیس، مسیرهای پیاده‌گردی و مرکز سوارکاری است که برای بازی‌های المپیک ۱۹۸۴ ایجاد شده است. مسیرهای پیاده‌روی و رانندگی‌های منظره در میان کوه‌ها مناظری از شهر و فراتر از آن را ارائه می‌دهند.

رصدخانه گریفیث یکی از جالبترین جاذبههای شهر است که مبتنی بر تجربه است و همه آن برای عموم رایگان است. در محوطه نمایشگاهها و تلسکوپها قرار دارد. نکته برجسته بازدید از طریق تلسکوپ زایس است که برای مشاهده ماه و سیارات استفاده میشود. میتوانید هر شب که مرکز باز است از تلسکوپها بهصورت رایگان استفاده کنید. همچنین محل تلسکوپهای خورشیدی برای مشاهده خورشید استفاده میشود.

این پارک و رصدخانه به افتخار گریفیث جی گریفیث نامگذاری شده‌ است که بخش بزرگی از پارک را در سال ۱۸۹۶ به شهر اهدا کرد و برای ایجاد رصدخانه به شهر کمک مالی کرد.

  1. دیزنیلند

۳ جاذبه گردشگری برتر در لس­‌آنجلس

درست خارج از لسآنجلس، دیزنیلند بهترین مقصد تعطیلات خانوادگی کالیفرنیا است که از دهه ۱۹۵۰ بازدیدکنندگان را به خود جذب میکند. پارک دیزنی‌لند، با سواری‌ها و تجربه‌هایی در مجموعه‌های مضمونی ساخته‌شده، چیزی است که اکثر مردم وقتی به دیزنی‌لند فکر میکنند، آن را تصور می‌کنند. پارک ماجراجویی دیزنیلند کالیفرنیا که در طی یکی از توسعه‌ها ایجاد شد، با هفت سرزمین بر اساس مضامین فیلم، دارای اکشن و ماجراجویی زیادی است،

این مکان همچنین مجموعه‌ای کامل از ویژگی‌ها و خدمات را برای یک تعطیلات کامل ارائه می‌دهد. هتلها، رستورانها، خرید و انواع گزینههای سرگرمی در هتل دیزنیلند موجود است.

آناهیم، محل اقامتگاه دیزنیلند، نیز ارزش کاوش در سفر آخر هفته را دارد. چندین منطقه غذاخوری و خرید در فضای باز از پارک در سرتاسر شهر گسترش یافته است، از جمله مرکز تاریخی مرکز شهر آناهیم، معروف به شهر مرکزی.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید