۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 55411169

برخی از جاذبه­ های دیدنی شامل پارک­ ها و باغ ­هایی است که در طول سال با شاخ و برگ و گل تزئین شده­ اند. مرکز شهر جذاب در اطراف بندرگاه داخلی خوش‌منظره قرار دارد که ساختمان‌ها و فضای ویکتوریایی خود را حفظ کرده است. در هتل امپرس، مردم هنوز برای صرف چای سنتی عصرانه دور هم جمع می­شوند.

پارک بیکن هیل ویکتوریا

سلام نو-سرویس گردشگری: در نوک جنوبی جزیره ونکوور، ویکتوریا در پناه کوه‌های شبه‌جزیره المپیک و تحتتأثیر جریان گرم اقیانوس آرام شمالی قرار دارد و معتدل‌ترین آب و هوا را در کانادا ایجاد می‌کند. ویکتوریا یکی از گرم‌ترین مکان‌های کانادا در فصل زمستان است و یک مقصد گردشگری محبوب برای کانادایی‌ها و مسافران بین‌المللی است و جاذبههای زیادی دارد.

ویکتوریا شهری کوچک با فضای شهری کوچک و دوستانه دارد. بهدلیل وسعت جمعیتی کمتر از ۱۰۰۰۰۰ نفری آن، رفت و آمد در این شهر سریع و آسان است و بازدید از بسیاری از مناظر آن را میتوان با پای پیاده انجام داد.

برخی از جاذبه های دیدنی شامل پارک ها و باغ هایی است که در طول سال با شاخ و برگ و گل تزئین شدهاند. مرکز شهر جذاب در اطراف بندرگاه داخلی خوش‌منظره قرار دارد که ساختمان‌ها و فضای ویکتوریایی خود را حفظ کرده است. در هتل امپرس، مردم هنوز برای صرف چای سنتی عصرانه دور هم جمع میشوند.

ویکتوریا یکی از نقاط برجسته جزیره ونکوور است. با کشتی‌ میتوانید یک سفر یکروزه آسان از ونکوور به ویکتوریا داشته باشید، اما پروازهای منظمی که از طریق ونکوور به هم متصل می‌شوند، آن را به مقصدی عالی برای گریز از هر نقطه در آمریکای شمالی تبدیل می‌کنند. ویکتوریا همچنین مکانی عالی برای شروع سفر به سایر نقاط جزیره است.

برای دریافت ایده‌هایی در مورد مکان‌هایی که باید در این شهر بازدید کنید، به لیست ما از جاذبههای برتر در ویکتوریا مراجعه کنید.

  1. باغ بوچارت

۳ جاذبه گردشگری در ویکتوریا

اگرچه باغ در فاصله کوتاهی از مرکز شهر ویکتوریا قرار دارد، اما یکی از جاذبه های گردشگری برتر در این منطقه است و ارزش وقت گذاشتن را دارد. همچنین مکانی است که میتوانید چندین بار در سال از آن دیدن کنید تا تغییرات را در طول فصول مشاهده کنید. حتی در زمستان، باغ‌ها منظره‌ای دوست‌داشتنی با یک پیست اسکیت در فضای باز و نمایش افسانه‌ای از چراغ‌های اطراف کریسمس دارند.

این باغ در سال ۱۹۰۴ توسط جنی بوچارت، همسر یک صاحب معدن ثروتمند راهاندازی شد. او باغی معطر در این معدن سنگ آهک متروکه ایجاد کرد. این باغ‌ها بهدلیل آب و هوای معتدل، از آن زمان به یک تور ۲۰ هکتاری باغبانی بدون رقیب در کانادا تبدیل شده‌اند.

باغ ایتالیایی، باغ گل رز و باغ ژاپنی از دوست داشتنیترین ها هستند. فضاهای باز در میان استخرها، فواره ها و بسیاری از گیاهان عجیب و غریب برای اجراهای هنری و موسیقی استفاده میشوند.

  1. ساختمان های پارلمان

۳ جاذبه گردشگری در ویکتوریا

بر ضلع جنوبی بندر داخلی، مقر باشکوه دولت استانی بریتیش کلمبیا، ساختمان پارلمان قرار دارد. این ساختمان‌های سنگی باشکوه که توسط معمار یورکشایر فرانسیس ام. راتنبری طراحی شده و در سال ۱۸۹۷ ساخته شده‌اند، دارای باغ‌های منظمی هستند که از نظر ظاهری به‌ویژه در هنگام غروب بسیار جذاب هستند و با نور روشن می‌شوند.

این ساختمانها بر فراز گنبد عظیم مجسمهای طلاکاریشده از کاپیتان جورج ونکوور قرار دارد.

نکات برجسته این بازدید شامل مروری عالی از تاریخ بریتیش کلمبیا، جزئیات طراحی معماری و آموزش در مورد سیستم پارلمانی است. پنجره‌های شیشه‌ای رنگ‌آمیزیشده شگفت‌انگیز جوبیلی طلایی ملکه الیزابت دوم و الماس جوبیلی را نباید از دست داد. یکیدیگر از مواردی که باید ببینید، مموریال روتوندا است، با دیوارها و گنبد رنگآمیزی پیچیده آن.

  1. پارک بیکن هیل

۳ جاذبه گردشگری در ویکتوریا

بیکن هیل پارک سرسبز، منطقه‌ای در فضای باز مورد علاقه نزدیک به مرکز شهر است. از بلندترین نقطه آن، مناظر دوست‌داشتنی از تنگه خوان دو فوکا تا قله‌های برفی شبه‌جزیره المپیک به چشم می‌خورد.

این پارک خانه درختان بزرگ، باغها و برکهها است. مسیرهای پیاده‌روی از طریق پارک به نیمکت‌های آرام و مناطقی برای استراحت آرام منتهی می‌شوند. شما میتوانید انواع حیاتوحش را در اینجا ببینید، از آهو گرفته تا طاووس، اردک و حتی گاهی سمور. مسیرها همچنین به نقاط مرتفع با مناظر زیبا از اقیانوس و کوهها منتهی می شوند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید