اقامت در شیراز به یادماندنی خواهد بود در صورتیکه پیش از سفر اطلاعاتی درباره بهترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز داشته باشیم.

بهترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز

سلام نو _ سرویس گردشگری: شیراز از جمله شهرهای قدیمی و مهم ایران است که از گذشته‌، دارای اهمیت بسیار زیادی بوده است. به همین دلیل، امروزه توریست‌ها و گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور و سراسر دنیا، برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، به این شهر سفر کرده، و در طول مسافرت خود، هتل‌هایی لوکس و مجلل را جهت اقامت خود انتخاب می‌کنند. هتل‌های ۵ ستاره شیراز، نه‌تنها امکانات بسیار متنوعی دارند، بلکه با قرارگیری در نقاط مختلف، دسترسی مناسبی را به مکان‌های تاریخی شهر فراهم کرده‌اند.

هتل‌های ۵ ستاره شیراز، زیبا و شکوهمند

هتل هما

هتل هما از جمله هتل‌های ۵ ستاره و لوکس شیراز است که در کنار بوستان آزادی و بخش شمال‌غربی شهر سیاحتی و زیارتی شیراز واقع شده است. گروه هتل‌های هما که سابقه ۴۰ سال کار در حوزه گردشگری را دارد، دارای ۵ هتل ۵ ستاره در شهرهای مختلف ایران است. هتل لوکس هما، که در سال ۱۳۵۰ ساخته شده و در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته، در ۱۰ طبقه دارای ۲۳۲ واحد اقامتی، شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل و توئین و سوئیت یکخوابه دو نفره بوده؛ و به بسیاری از آثار تاریخی و فرهنگی شیراز نزدیک است.

بهترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز

امکانات هتل:

روم سرویس، صبحانه، پاور سوئیچ، چای ساز، بالکن، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، فروشگاه، آژانس مسافرتی، مرکز خرید، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، آسانسور،کتابخانه، آتلیه، زنگ هشدار، کافی شاپ، خدمات تشریفات ویژه، اتاق تلفن، اتاق چمدان، اتاق سیگار، فضای سبز، پارک کودک، آرایشگاه، خدمات تور، پارکینگ، سونا، خودپرداز، خدمات بیدار باش، صرافی، زمین تنیس، جکوزی، خدمات باربری، استخر، ماساژ، خدمات برای توان‌خواهان، مینی بار با هزینه، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی

آدرس: شیراز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

هتل چمران

هتل چمران که از هتل‌های ۵ ستاره شیراز است، به‌عنوان مرتفع‌ترین این شهر شناخته می‌شود. این هتل که منظره بی‌نظیری از شهر شیراز را برای مسافران به ارمغان آورده، در فروردین سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است. هتل چمران در ۳۰ طبقه دارای ۲۵۰ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت یکخوابه برای دو نفر است. از جمله ویژگی‌های این هتل می‌توان به انواع رستوران‌های ایرانی، سنتی و ایتالیایی در طبقات ۲۴ و ۲۵ و کافی‌شاپی با اجرای موسیقی زنده اشاره کرد.

امکانات هتل:

روم سرویس، چای ساز، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، صبحانه، آتلیه، مرکز خرید، کافی شاپ، اتاق چمدان، کافی نت، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر برگشت با هزینه، آسانسور، فروشگاه، زنگ هشدار، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، اتاق تلفن، بازی ویدئویی، سالن ورزشی، خدمات باربری، استخر، ماساژ، خودپرداز، خدمات بیدارباش، مینی بار با هزینه، گیم نت، جکوزی، آرایشگاه، خدمات تور، پارکینگ، سونا، وسایل بدن‌سازی، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی

آدرس: شیراز، بلوار چمران

بهترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز

هتل‌های ۵ ستاره لوکس و جذاب شیراز

هتل بزرگ شیراز

بدون تردید یکی از بزرگترین و بهترین هتل‌های شیراز و ایران، هتل بزرگ شیراز است. این هتل با زیربنایی حدودا ۴۰ کیلومتر مربع، در ساختمانی با ۱۴ طبقه بر فراز کوه‌های شمالی شیراز در سال ۱۳۹۲ ساخته شد و به بهره‌برداری رسید. چشم‌اندازی که اتاق‌های این هتل به مسافران هدیه می‌دهد، همانند تماشای یک تصویر شاهکار هنری چشم‌نواز است.

هتل بزرگ که به هتل دروازه قرآن نیز شناخته می‌شود، ۱۶۰ اتاق با امکانات لوکس دارد. از دیگر نکات مثبت هتل بزرگ، می‌توان به فاصله ۱۰ دقیقه‌ای آن با ارامگاه خواجوی کرمانی اشاره کرد. این هتل با داشتن با امکاناتی نظیر نمازخانه، سالن همایش، خودپرداز، کافی‌شاپ، پارکینگ، کتابخانه، آرایشگاه، خدمات تور، اینترنت، خدمات خانه‌داری و کادر بسیار مجرب و حرفه‌ای شاید بتوان گفت که بهترین هتل شیراز از نظر مسافران است.

آدرس: شیراز، دروازه قرآن

بهترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز

هتل زندیه شیراز

در نزدیکی ارگ کریم خان یکی از دلنشین‌ترین هتل‌های شیراز قرار دارد که ردپای معماری سنتی در آن مشهود است. هتل زندیه شیراز که در ۷ طبقه و مجموع ۸۰ اتاق در سال ۱۳۹۴ ساخته شد و به بهره‌برداری رسید، با طراحی ایرانی و در عین حال لوکس، محیطی جذاب برای مهمانان خود مهیا کرده است.

رستوران‌های شیک این هتل ۵ ستاره از کیفیت و تنوع غذایی بالایی برخوردار بوده و طراحی منحصر به فرد استخر و سونای این هتل، الهام گرفته از حمام وکیل است. این هتل با پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای و امکاناتی نظیر پارکینگ روباز، سالن بدنسازی، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، روم سرویس شبانه روزی همواره توانسته رضایت حداکثری مسافران خود را جلب نماید. همچنین هتل زندیه از لحاظ موقعیت مکانی و نزدیکی هتل زندیه به جاذبه‌های مهم شهر همچون ارگ کریم خان و بازار سنتی وکیل، حائز اهمیت فراوانی است.

آدرس: شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

بهترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز

هتل پارس شیراز

هتل بین‌المللی پارس شیراز یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر و به عقیده برخی بهترین هتل پنج ستاره شیراز است که در سال ۱۳۸۱ در خیابان کریم خان زند به بهره‌برداری رسید. این هتل دسترسی آسانی به فرودگاه بین‌المللی، تخت جمشید، آرامگاه سعدی، مجموعه کریمخان و مقبره حافظ دارد. ۱۹۰ اتاق و سوییت مجلل هتل در ۲ برج دو قلوی لوکس و بسیار زیبای ۱۳ طبقه‌ آن قرار دارند.

خدمات هتل شامل مجموعه ورزشی استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن ماساژ، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی که نشاط و چشم‌اندازی بی نظیر را رقم زده است، اجرای موسیقی زنده، کافی شاپ ۲۴ ساعته، دو سالن مروارید و زمرد برای انواع همایش‌ها، فروشگاه در لابی هتل و… می‌شود. پرسنل کارآزموده و مجرب هتل پارس آماده‌اند تا مسافران را با بهترین خاطرات بدرقه کنند.

آدرس: شیراز، خیابان کریم‌خان زند

بهترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید