این منطقه ناهموار در اطراف روستا، ترکیبی از رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، جنگل‌های بی‌پایان و قله‌های آتشفشانی است.

گلف بازی

سلام نو-سرویس گردشگری: معروف ترین پیست اسکی کانادا، ویسلر، در پای دو کوه عظیم قرار دارد: ویسلر و بلککام. این قله‌های چشمگیر با هم بزرگترین منطقه ورزش‌های زمستانی در آمریکای شمالی را تشکیل می‌دهند و روستای همیشه شلوغ ویسلر دسترسی فوری به برخی از بهترین اسکی‌های اطراف را فراهم می‌کند.

از آنجایی که بیشتر مسافران برای اسکی و بازدید به ویسلر میآید، این دهکده دارای انواع اقامتگاه های توریستی راحت است، از کاندوها گرفته تا هتل های مجلل، که همه در امتداد مسیر پیاده روی روستا را دارد، مسیری که فقط برای عابران پیاده است که دارای جاذبه های سرگرم کننده بیشمار از جمله تجربه های غذاخوری عالی است. از دیگر جاذبه های آن میتوان به رستوران‌های آن، بوتیک‌ها، گالری‌های هنری و فروشگاه‌های هدیه آن اشاره کرد.

این منطقه ناهموار در اطراف روستا، ترکیبی از رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، جنگل‌های بی‌پایان و قله‌های آتشفشانی است.

برای دریافت ایده‌های بیشتر برای اضافه کردن ویسلر به برنامه سفر خود، فهرست ما را از بهترین جاذبه‌ها و کارهای برتر در ویسلر، بررسی کنید.

  1. ویسلر بلککام

۴ جاذبه توریستی برتر در ویسلر

کوه ویسلر (۲۱۸۲ متر) و کوه بلککام (۲۲۸۴ متر)، دو قله که بر فراز دهکده ویسلر قرار دارند، دارای برخی از بهترین امکانات اسکی در آمریکای شمالی هستند. زمین ترکیبی اسکی تفرجگاه ویسلر بلککام با وسعت ۳۳۰۷ هکتار با بیش از ۲۰۰ پیست که توسط ۳۹ آسانسور از جمله یک تلهکابین کاملا جدید در کوهستان بلککام قابل دسترسی است.

در واقع، در یک روز چیزهای زیادی برای پوشش دادن وجود دارد، به همین دلیل است که بسیاری از بازدیدکنندگان یک هفته یا بیشتر را در این دامنهها میگذرانند. به لطف فرصت‌های اسکی تابستانی در یخچال‌های طبیعی هورستمن بلککام، پیست ویسلر بلککام نیز طولانی‌ترین فصل اسکی را در میان استراحتگاه‌های کانادا ارائه می‌کند.

  1. پیاده روی و کوهنوردی

۴ جاذبه توریستی برتر در ویسلر

بریتیش کلمبیا بهدلیل مسیرهای پیاده‌روی بسیار زیاد خود مشهور است و ویسلر نیز تفاوتی با آن ندارد. مسیرها از پیاده‌روی آسان در طبیعت در اطراف دریاچه گمشده تا کوه‌نوردی با ارتفاع زیاد را در بر می‌گیرد. شبکه‌ای از مسیرهای پیاده‌روی پرمخاطب از چشم‌اندازهای بالای کوه ویستلر سرچشمه می‌گیرد. واگنهای بالابر کوهنوردان را بالای خط درخت می‌برند، جاییکه مسیرهای پیاده‌روی در فصل گل‌های وحشی آلپ بسیار زیبا هستند.

پنج منطقه سرپایی از نقاط مختلف بین اسکوامیش و شمال ویستلر به پارک محلی دسترسی دارند. مسیرها شامل پیادهروی روزانه عالی به سمت دریاچه گاریبالدی و دریاچه چیکاموس است.

  1. پارک المپیک ویسلر

۴ جاذبه توریستی برتر در ویسلر

یکی از امکانات ساخته شده برای بازیهای زمستانی ۲۰۱۰، پارک المپیک ویسلر است که اکنون دسترسی آسان به مسیرهای اسکی کراس کانتری زمستانی را ارائه میدهد. پرش‌های اسکی با ظاهری غیرمعمول و همچنین مجموعه‌ای از حلقه‌های المپیک همچنان در محل وجود دارد.

در این مکان گزینه‌های تور متنوعی در دسترس است که برخی از آنها شامل جنبه‌های ورزشی مانند بیاتلون (تیراندازی با تفنگ)، دوچرخه‌سواری در کوهستان و همچنین تورهای پیاده‌روی با راهنما می‌شوند.

  1. گلف بازی

۴ جاذبه توریستی برتر در ویسلر

بازی های طراحی شده توسط افراد مشهور، به فضای تفریحی در ویسلر میافزاید. راهروهای شمال غربی اقیانوس آرام در میان چشم‌اندازی سرسبز از درختان مخروطی باشکوه، دریاچه‌ها و پس‌زمینه کوهستانی قرار دارند. گزینههای بازی گلف عبارتند از: باشگاه گلف ویسلر طراحی شده توسط آرنولد پالمر، زمین گلف نیکلاوس شمالی و باشگاه گلف فیرمونت شاتو ویسلر.

به گلفبازان مشتاق توصیه میشود در طول فصول شلوغ، از قبل رزرو کنند تا از زمان بازی مطمئن شوند. برای آنهایی که گلف بازی نمی کنند، انواع مسیرهای پیادهروی دلپذیر در اطراف این زمینها قرار دارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید