امروزه یکی از جذاب ترین خدمات در افزایش زیبایی چشم ها کاشت مژه است. در این مطلب به بررسی انواع کاشت مژه، نکات نگهداری مژه پس از کاشت و معرفی بهترین سالن کاشت مژه تهران پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

بهترین سالن کاشت مژه تهران کجاست؟ + هزینه کاشت مژه چقدر است؟

کاشت مژه دغدغه ی بسیاری از خانم های جوان برای زیبا به نظر رسیدن حالت چشم هاست. بر خلاف مضراتی که چسباندن مژه های مصنوعی روی خط مژه دارد اگر این کار توسط یک فرد متخصص صورت بگیرد باعث زیبایی چشمان شما میشود. کاشت مژه می تواند بنا به دلایل خاصی نظیر ریزش مژه یا مشکلات ارثی و تغذیه ای و کم پشت به نظر رسیدن مژه ها باشد.

انواع کاشت مژه

در اینجا قصد داریم تا شما را با انواع کاشت مژه و اکستنشن مژه آشنا کنیم و به سوالات اصلی شما پاسخ دهیم. برای خیلی از بانوان عزیز سوال مهم پیش آمده است که تمامی این روش ها با هم چه تفاوتی دارند و هر کدام دارای چه مزایا و یا معایبی هستند که در اینجا به آن خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

بهترین سالن کاشت مژه تهران کجاست؟

کاشت مژه موقت

در این نوع کاشت از تارهای مصنوعی استفاده شده و با استفاده از چسب گیاهی و موقت به مژه ها چسبیده و به صورت مخفی از زیر پلک گذاشته می شود که کاملا طبیعی و بی ضرر می باشد.

اکستنشن مژه

در این روش که خود نیز به روش های مختلف تقسیم می شود. شما به جای چسب موقت و گیاهی از چسب دائم استفاده می کنید و بنا به سلیقه و درخواست شما، مژه کار برای شما کاشت انجام می دهد

اکستنشن مژه کلاسیک

در این روش برای هر تار مژه شما یک عدد مژه مصنوعی (یک تار) گذاشته می شود. در این روش مژه های شما کمی پر تر و بلندتر نشان داده می شود و کاملا طبیعی نشان داده می شود.

اکستنشن مژه والیوم

مژه چندبعدی می باشد که از ۲ تا ۵ تار روی یک تار مژه قرار می گیرد و مژه ها را پر پشت و بلند نشان می دهد

اکستنشن مژه مگاوالیوم

در این روش نیز از ۵ تا ۱۵ تار روی یک تار مژه قرار می گیردو مژه ها را فوق پر پشت نشان می دهد.

عوامل زیادی برای اینکه شما به نتیجه دلخواه خودتان برسید وجود دارد. جنس مژه، تراکم مژه، فر مژه و بلندی مژه تمام عواملی است که باید در مورد آن تصمیم گیری شود.

قیمت کاشت مژه در تهران

مهمترین سوال متقاضیان کاشت مژه این است که نرخ قیمت کاشت مژه و هزینه اکستنشن مژه چه قدر است.

فاکتورهای متفاوتی هستند که هزینه کاشت مژه و هزینه اکستنشن مژه را تغییر می‌دهند؛ مانند سایر خدمات زیبایی؛ اما برخی از بهترین سالن کاشت مژه تهران تخفیفات خوبی را برای مشتریان خود ارائه می دهند.

کاشت مژه برای افراد شیمی درمانی

برای کسانی که در شیمی درمانی مژه های خود را از دست داده اند کاشت مژه میتواند یک روش مناسب برای برگرداندن اعتماد به نفس از دست رفته شان باشد.

البته این یک مساله بحث بر انگیز است به دلیل اینکه خیلی از دکتر ها اجازه این کار را به بیماران نمیدهند و تنها برای بیمارانی که با ریزش مژه مواجه اند پیشنهاد میشود.

چشم یکی از حساس ترین نقاط بدن شماست و از آنجایی که مژه ها بر روی چشمان شما قرار دارد هرگونه الودگی در این منطقه باعث در خط قرار گرفتن بینایی شماست پس برای انتخاب مکانی که قرار است اکستنشن مژه را برای شما انجام دهند وسواس بسیاری داشته باشید

نگهداری و نکات مهم پس از کاشت مژه

با کاشت مژه و لذت ‌بردن از تغییر چهره خود، باید یک نکته مهم را به‌خاطر بسپارید: عدم نگهداری صحیح از مژه‌ها، علاوه بر هدردادن هزینه و وقت، باعث تخریب مژه‌های طبیعی شما نیز خواهد شد.

بهترین سالن کاشت مژه تهران کجاست؟

به همین خاطر این بخش را به‌دقت مطالعه کرده و نحوه نگهداری از مژه‌های کاشت خود را فرا بگیرید. پس از کاشت مژه و در ۴۸ ساعت اول، باید به‌دقت مراقب مژه‌های جدید خود باشید. در این مدت زمان، چسب‌ مژه‌ها در حال سفت‌شدن و محکم‌شدن است. در ۲۴ ساعت اول، هر گونه خارش و سوزش را جدی بگیرید. در صورت بروز هر کدام از این علائم، احتمالا شما به چسب مژه حساسیت دارید و باید به متخصص کاشت مژه مراجعه کنید. علاوه بر این مورد، سایر نکات نگهداری از مژه‌های کاشت را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

۱- اجتناب از آب، عرق‌کردن، گریه و آب داغ

در همان ۴۸ ساعت اولیه و برای استحکام هر چه بهتر چسب‌ها، مژه‌های خود را در مقابل آب، عرق‌کردن، اشک‌ریختن و البته آب داغ و حمام‌ محافظت کنید. به همین خاطر تنها بخش پایینی صورت خود را شست‌وشو دهید، به هیچ‌عنوان موهای خود را نشورید و البته ورزش نکنید. انجام هر کدام از این فعالیت‌ها در ۴۸ ساعت اولیه، به میزان چسبندگی چسب مژه‌ها آسیب می‌زند.

۲- عدم مالش چشم‌ها

ناگفته پیدا است برای افزایش ماندگاری مژه‌ها، نباید آنها را مالش دهید. این موضوع در دو روز اول پس از کاشت اهمیت بسیار بیشتری دارد؛ بنابراین حتی پس از خشک شدن کامل چسب مژه، از خارش و یا مالیدن محکم چشم‌های خود اجتناب کنید.

۳- آرایش چشم

مواد آرایشی حاوی روغن، می‌تواند استحکام چسب مژه‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. در روزها اول پس از کاشت، از هیچ‌گونه لوازم آرایشی برای چشم‌های خود استفاده نکرده و پس از آن نیز، تنها از لوازم بدون روغن استفاده کنید. روغن موجود در محصولات آرایشی و مراقبتی، باعث ریزش مژه‌های کاشته شده می‌شود.

۴- محافظت از مژه‌ها در زمان استحمام

یکی از مهم‌ترین عوامل تخریب کاشت مژه استحمام و برخورد آب است. پیشنهاد ما این است که حتی پس از خشک‌شدن کامل مژه‌ها، در زمان استحمام سعی کنید کمترین میزان آب با چشم‌های شما برخورد کند. استفاده از شیلدهای مخصوص و یا حتی عینک‌های شنا، روش‌های دیگری برای حفاظت از مژه‌های کاشت در مقابل آب داغ است.

۵- استفاده از براش مخصوص مژه

در زمان خواب، نظم مژه‌های جدید شما از بین می‌رود. به همین خاطر پس از کاشت مژه حتما از براش یا شانه‌های مخصوص مژه استفاده کرده و آن‌ها را مرتب کنید. انجام روزانه این کار می‌تواند میزان ماندگاری مژه‌های شما را افزایش دهد.

بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران

بین تمامی سالن های زیبایی است بسیار سخت است بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران را انتخاب کرد. بهتر است قبل از گرفتن خدمات مژه از هر سالنی حتما پرس و جو کنید و از کیفیت کار سالن زیبایی باخبر شوید.

بهترین سالن کاشت مژه تهران کجاست؟

سخن پایانی

کاشت مژه یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به یک ظاهر زیبا و جذاب است. انواع مدل‌ها و سبک‌های مختلف، برای انجام این کار وجود دارد که می‌توانید با توجه به نوع مژه‌ها، شکل چشم‌ها و البته سلیقه و علاقه خود، یکی از آن‌ها را برگزینید. نگهداری پس از کاشت مژه یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر میزان ماندگاری مژه‌های جدید شما تاثیر می‌گذارد. شما کدام مدل و سبک کاشت مژه را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید