کاشت مژه برای بسیاری اهمیت دارد، همراه باشید و درباره بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران بدانید.

بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران

سلام نو پلاس: در صنعت زیبایی، روش های زیادی برای افزایش زیبایی و جذابیت مژه ها ایجاد شده که از این بین می توان به انوع ریمل های پرپشت کننده و حجم دهند مژه، سرم های رشد معجزه آسا برای مژه، لمینت مژه و غیره اشاره کرد اما هیچ کدام از این روش ها به اندازه اکستنشن یا کاشت مژه نتوانسته اند نتیجه ای خارق العاده، کاملا متقارن و جذاب را برای مژه ها ایجاد کنند.

همانطور که می دانید هیچ چیز به اندازه مجموعه ای از مژه های پرپشت و شاداب (با کمک مقداری ریمل) نمی توانند زیبایی یک چهره را کامل کند و می توانند به سادگی یک پلک زدن، تمام توجهات را به سمت چهره شما جلب کنند.

بنابراین برای اینکه مژه های زیبا و جذاب داشته باشید لازم است خدمات اکستنشن و کاشت مژه را در بهترین مراکز و سالن های زیبایی که کاشت مژه را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به مشتریان خود ارائه می دهند تا هم از نتیجه کار راضی باشید و هم از داشتن مژه های زیبا برای مدت زمان طولاتی، لذت ببرید.

در ادامه این بخش از زیبامون، در کنار اطلاعات خوبی که در رابطه با کاشت مژه در اختیارتان قرار می دهیم، بهترین و تخصصی ترین مراکز اکستنشن و کاشت مژه در تهران را نیز به شما معرفی کنیم تا بتوانید با بهره مندی از این خدمات، زیباترین چهره را داشته باشید.

بهترین مارک مژه برای اکستنشن

اکستنشن مژه الیاف نیمه دائمی است که به مژه های طبیعی متصل می شود تا لبه مژه شما بلندتر، پرتر و تیره تر به نظر برسد.

مژه هایی که برای کاشت مژه یا اکستنشن مژه مورد استفاده قرار می گیرند معمولا از مواد مختلفی ساخته می شوند اما رایج ترین آنها مژه هایی از موی سمور، مژه های ابریشمی و مژه های ساخته شده از مواد مصنوعی هستند.

بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران

این مژه ها، توسط متخصص مژه و با استفاده از چسب نیمه دائمی و با توجه به فرم چشم ها و مدل درخواستی شما روی مژه های طبیعی چسبانده می شوند تا حالتی زیبا و جذاب را برای مژه ها و چشم های شما ایجاد کنند.

خوشبختانه اکستنشن مژه در مواد مختلف، طول، سبک، الگوهای فر و ته رنگ متفاوتی وجود دارد تا تمام افراد بتوانند با توجه به سلیقه و همچنین شکل و فرم چهره و چشم های خود، بهترین و مناسب ترین مدل از اکستنشن مژه یا کاشت مژه را انتخاب کرده و زیبایی و جذابیت چشم ها و چهره خود را چند برابر کنند.

انواع بهترین مارک مژه برای اکستنشن

مژه های والیوم: این مژه ها از چند رشته مژه طبیعی تشکیل شده اند که با چسب به هم متصل شده اند. مژه های والیوم برای ایجاد ظاهری حجیم و پرپشت بسیار مناسب هستند.

مژه های کلاسیک: این مژه ها از یک رشته مژه طبیعی تشکیل شده اند که به یک مژه طبیعی دیگر متصل می شود. مژه های کلاسیک برای ایجاد ظاهری طبیعی و ظریف بسیار مناسب هستند.

پالت کاشت مژه آی بی IB: پالت کاشت مژه آی بی IB یکی از محبوب‌ترین پالت‌های کاشت مژه در ایران است. این پالت شامل انواع مژه‌های مصنوعی با جنس، سایز، ضخامت و فر مختلف است که به شما امکان می‌دهد مژه‌هایی متناسب با سلیقه و نیاز خود داشته باشید.

ویژگی های پالت کاشت مژه آی بی IB:

  • پالت مژه IB کاملا مشکی و مخملی بوده و جلوه بسیار زیبایی به چشم های شما می‌بخشد.
  • در ۲۰ ردیف عرضه میشود.
  • به دلیل یکسان بودن قطر مژه های موجود در یک ردیف، ایزی فن می‌باشند.
  • قطر مو یکسان
  • سلف کلاس
  • انتهای مژه چسب ندارد

بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران

پالت کاشت مژه دلوکس رنگی و آمبره: پالت کاشت مژه دلوکس رنگی و آمبره یکی از محصولات پرطرفدار برند دلوکس است. این پالت شامل انواع مژه‌های رنگی و آمبره است که به شما امکان می‌دهد مژه‌هایی متناسب با سلیقه خود داشته باشید.

پالت کاشت مژه دلوکس رنگی و آمبره:

  • الیاف کاملا طبیعی
  • بسیار نرم و ابریشمی
  • ساخت کشور کره
  • مناسب جهت فن سازی
  • رنگی – آمبره

پالت کاشت مژه بیسلش: پالت کاشت مژه بیسلش یکی از محصولات پرطرفدار برند بیسلش است. این پالت شامل انواع مژه‌ها با جنس، سایز، ضخامت و فر مختلف است که به شما امکان می‌دهد مژه‌هایی متناسب با سلیقه و نیاز خود داشته باشید.

ویژگی های پالت کاشت مژه بیسلش:

  • پالت مژه میکس بیسلش کاملا مشکی و مخملی بوده و جلوه بسیار زیبایی به چشم های شما می‌بخشد.
  • فر مژه در دمای ۸۵ درجه سانتی گراد نیز دوام می‌آورد.
  • در ۱۶ردیف عرضه میشود.
  • به دلیل یکسان بودن قطر مژه های موجود در یک ردیف، ایزی فن می‌باشند.
  • قطر مو یکسان
  • سلف کلاس
  • انتهای مژه چسب ندارد.

بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران

برای کاشت مژه کجا برم

به طور کلی، برای اینکه یک اکستنشن مژه یا کاشت مژه فوق العاده زیبا و ماندگار داشته باشید، لازم است به یک مرکز یا سالن زیبایی تخصصی که این خدمات را زیر نظر پرسنل آموزش دیده و با تجربه ارائه می دهند و از مواد و محصولات درجه یک و باکیفیت استفاده می کنند مراجعه کنید تا هم از خیالتان از بابت سلامتی مژه های طبیعی و چشم هایتان راحت باشد، هم مژه های زیبایی برایتان ایجاد شود و هم از داشتن مژه هایی با ماندگاری بالا لذت ببرید.

اکستنشن مژه بهناز رشیدی

اگر می خواهید خدمات کاشت مژه را زیر نظر بنیان گذار کاشت مژه به سبک روسی در ایران انجام دهید و یا اموزش های تخصصی در زمینه اکستنشن مژه کسب کنید، مرکز اکستنشن مژه بهناز رشیدی، بهترین مرکزی است که می توانید انتخاب کنید.

شماره تماس: ۰۹۱۹۸۲۷۸۵۹۸

مرکز تخصصی مژه الهام عظیمی

در این مرکز، در کنار ارائه خدمات تخصصی اکستنشن مژه، کلاس های آموزشی حرفه ای نیز برگزار می شود تا بتوانید این خدمات را به شکلی کاملا تخصصی و حرفه ای یاد بگیرید و یک راه کسب درآمد عالی داشته باشید.

آدرس: تهران، فرمانیه، کوهستان ۷

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۳۷۷۵۵۰ - ۰۹۳۰۲۵۶۶۰۵۸

بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران

کاشت مژه علاوه بر زیباتر کردن چشم ها و چهره مزایای دیگری نیز به همراه دارد که در ادامه به برخی از مزایای آن اشاره کردیم:

  • با اکستنشن مژه، شما هر روز با مژه های بلند، پرپشت و زیبا از خواب بیدار می شوید و بدون نیاز به آرایش کردن، چشم هایی شاداب و زیبا خواهید داشت.
  • فرقی نمی کند چه بخواهید ظاهری طبیعی برای مژه های خود داشته باشید و یا به دنبال ایجاد ظاهری درماتیک و خیره کننده باشید، در هر صورت می توانید با انتخاب مدل کاشت مژه مورد نظر خود، این اثر را برای مژه ها و چشم های خود ایجاد کنید.
  • کل فرآیند کاشت مژه تقریباً برای همه، از ابتدا تا انتها، ۱۰۰ درصد بدون درد است و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید مژه های خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید.
  • اکستنشن یا کاشت مو از جمله کارهای زیبایی بی خطر و ایمن است که تقریبا برای تمام افراد در هر سن و سالی مناسب است. به شرطی که برای انجام این کار به مراکز تخصصی و حرفه ای مراجعه کنید تا خیالتان از بابت نحوه انجام کار و مواد مورد استفاده در اکستنشن مژه راحت باشد.

مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

سالن مریم معصومی یکی از سالن های زیبایی و تخصصی در زمینه اکستنشن مژه و مو در محدوده پونک در غرب تهران هست که در این کار متخصص بوده و دارای مدرک بین المللی از آکادمی marygold_lashes از روسیه هستند و کار اکستنشن مژه، مو، لیفت و لمینت مژه را به طور تخصصی در مرکز خود ارائه می دهند.

آدرس: تهران، پونک، خیابان مخبری، پلاک ۱۳۸، طبقه دوم، واحد ۴

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۰۴۲۳۳۴ - ۰۹۳۵۶۲۷۸۸۹۱

بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران

مرکز اکستنشن مژه و ابرو پریسا

اگر به دنبال یک مرکز کاشت مژه تخصصی در سعادت آباد تهران هستید، پیشنهاد می کنیم به مرکز اکستنشن مژه و ابرو پریسا سر بزنید و مطمئن باشید بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در این مرکز دریافت خواهید کرد.

آدرس: سعادت آباد ، بلوار دریا ، صرافهای جنوبی. کوچه قره تپه‌ای ۲۵ غربی ، پلاک ۸۹ طبقه دوم واحد۴

شماره تماس: ۰۹۳۸۵۲۶۰۸۴۴

مرکز تخصصی کاشت مژه ملینا

یکی دیگر از سالن هایی که به صورت تخصصی در زمنه ارائه خدمات اکستنشن و کاشت مژه فعالیت دارد، مرکز کاشت مژه ملینا است که خدمات این مرکز زیر نظر مدرس بین المللی کمپانی ردچری ارائه می شود و کلاس های اموزشی تخصصی و حرفه ای نیز در این مرکز برگزار می شود.

آدرس: جنت آباد مرکزی، تقاطع نیایش، برج آتی

شماره تماس: ۰۹۲۱۳۹۲۹۳۷۹

بهترین مرکز کاشت مژه در شرق تهران

شرق تهران یکی از آرام ترین و خوش آب و هوا ترین بخش های تهران است که سالن کاشت مژه های فراوانی نیز دارد. کیفیت خدمات سالن کاشت مژه در شرق تهران بسیار بالاست چرا که گرچه این منطقه آرام است اما دارای جمعیتی بسیار است و سالن کاشت مژه شرق تهران خواهان بسیاری دارد و نمی توان از این تعداد چشم پوشی نمود. مناطق شرق تهران را می توان، حکیمیه، تهرانپارس، نارمک، هفت حوض و... دانست. معمولا مقصود از شرق تهران منطقه ۴ و ۸ است.

بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران

اکستنشن مژه تارا

اگر در محدوده تهرانپارس ساکن هستید و به دنبال یک مرکز اکستنشن مژه خوب هستید ما در این بخش بهترین های تهرانپارس را به شما معرفی خواهیم کرد. شک نداشته باشید که شما می توانید با مراجعه به این مراکز از خدمات آن ها با بهترین کیفیت ها استفاده نمایید.

یکی از بهترین مراکز کاشت مژه در تهرانپارس مرکز اکستنشن مژه تارا بوده که شما می توانید به راحتی با مراجعه به آنجا از خدمات این مرکز استفاده نمایید. تاکید می کنیم که شما در این مرکز می توانید از خدماتی چون کاشت مژه، اکستنشن مژه، لیفت مژه و لمینت مژه استفاده نمایید. بهتر است این را بدانید که این مرکز کاملا تخصصی بوده و شما می توانید تنها برای این منظور به آن جا بروید.

برای مراجعه به این مرکز اکستنشن فلکه سوم تهرانپارس، بین عادل و طاهری مراجعه کنید.

سالن زیبایی سمیرا سلحشور

سالن زیبایی سمیرا سلحشور در کنار تمام خدمات تخصصی که در زمینه میکاپ، مو، ناخن، فیشیال و غیره ارائه می دهد، دارای لاین تخصصی و حرفه ای اکستنشن و کاشت مژه نیز هست و بیشترین رضایت مشتریان را در این زمینه جلب کرده است.

آدرس: محله نیلوفر (نیلوفر- شهید قندی), سهروردی شمالی, سهروردی شمالی برج بهشت

شماره تماس: ۰۹۱۲۷۹۶۲۲۴۳

سالن زیبایی پرنا

بسیاری از افراد همیشه به دنبال بهترین ها می گردند. اگر شما هم جزو این افراد هستید می توانید برای کارهایی نظیر کاشت مژه، اکستنشن مژه، لیفت مژه و لمینت مژه به سراغ این مژه کارها که در تهرانپارس بهترین هستند بروید.

اگر به دنبال یک سالن زیبایی معروف در تهرانپارس هستید می توانید به سراغ پرنا بروید. شما می توانید برای کارهای نظیر کاشت مژه، کاشت ناخن و کوپ به این سالن زیبایی بروید. مراجعه به این سالن زیبایی به عنوان یک سالن زیبایی مطرح در تمامی زمینه ها سبب شده تا بسیاری از افراد این سالن را شناخته و آن را به دیگران معرفی می کنند.

اگر تمایل دارید برای کارهای مربوط به مژه خود به این سالن زیبایی مراجعه نمایید می توانید به نشانی تهرانپارس، فلکه سوم، خیابان ۱۹۶ شرقی بروید.

بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید