برای بازدید از جاهای دیدنی ماسال در تابستان باید به خوبی آنها را بشناسید تا در بازه زمانی از آنها بازدید نمایید.

جاهای دیدنی ماسال در تابستان

سلام نو-سرویس گردشگری: تابستان و بهار را به عنوان بهترین فصل های گردشگری ماسال می شناسند. بنابراین تعداد جاهای دیدنی ماسال در تابستان زیاد است که می توانید از آنها بازدید کنید. هر یک از دیدنی های ماسال در فصل بهار و تابستان جذابیت بیشتری پیدا می کنند، چرا که سرسبز می شوند و آب و هوای ماسال در فصل تابستان بی نظیر می باشد. شما برای اینکه از روستاهای ماسال بازدید کنید باید حتما تمامی ییلاقات این شهر را بشناسید. در واقع باید بدانید که ماسال به دلیل روستاهای بی نظیری که دارد معروف است. برخی از مهمترین مکان های دیدنی ماسال که در تابستان می توانید مورد بازدید قرار دهید را در ادامه معرفی می کنیم.

معرفی جاهای دیدنی ماسال در تابستان

برخی از مهمترین جاهای دیدنی ماسال در تابستان که جذابیت بی نظیری دارند و بازدید از آنها را به تمامی مسافرین پیشنهاد می دهیم عبارت هستند از :

۱. شاندرمن ییلاق بهشتی ماسال

ییلاق شاندرمن را می توانیم به عنوان بهترین مکان دیدنی ماسال در تابستان به شمار بیاوریم. در این ییلاق دشت النزه قرار گرفته است که شهرت زیادی دارد. خوش آب و هوا بودن شاندرمن به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. آب و هوای خنک این روستا به دلیل کوهستانی بودن آن می باشد. اگر شما می خواهید لذت طبیعت گردی و کوهنوردی را افزایش دهید بهتر است که از این روستا بازدید کنید. این روستا قدمت طولانی دارد و به همین دلیل بیشتر افراد برای بازدید از خانه های چوبی و قدیمی روستا به شاندرمن می روند. شاندرمن در قسمت غربی استان گیلان می باشد و حدود ۴۰ کیلومتر با ماسوله فاصله دارد. جنگل های انبوه، چشمه های خروشان و آبشارهای دیدنی زیادی را می توانید در این ییلاق مورد بازدید قرار دهید.

۲. ییلاق اولسبلنگاه، ییلاق طبیعی و ناب ماسال

ییلاق اولسبلنگاه را هم می توانیم به عنوان بهترین جاذبه دیدنی ماسال در تابستان بشناسیم. این ییلاق با ماسال ۲۵ کیلومتر فاصله دارد و در قسمت جنوبی ماسال می باشد. این ییلاق را به نام اقیانوس ابر می شناسند. این ویژگی ییلاق موجب شده که هر ساله گردشگران زیادی از این ییلاق بازدید نمایند. شما می توانید این ییلاق را که در بین کوه های تالش قرار گرفته است در فصل بهار و تابستان مورد بازدید قرار دهید. کلبه های چوبی و گله های اسب که در این ییلاق مشاهده می کنید بسیار زیبا و جذاب هستند. تمامی خانه هایی که در این ییلاق ساخته می شوند چوبی هستند. در واقع باید بدانید که منابع طبیعی اجازه ساخت و ساز در این ییلاق را نمی دهد. زمانی که به این ییلاق بروید می توانید از ییلاق سوئه چاله که در نزدیکی اولسبلنگاه است بازدید کنید.

جاهای دیدنی ماسال و شاندرمن

دیدنی های ماسال

۳. آبشار رامینه بهترین مکان دیدنی ماسال در تابستان

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که جاهای دیدنی ماسال در تابستان کم نیستند. در شهر ماسال آبشارهای زیادی وجود دارد که هر یک از آنها دارای زیبایی و جذابیت بی نظیری می باشند. آبشار رامینه را به عنوان یکی از زیباترین و جذابترین آبشارهای این شهر به شمار می آورند. ارتفاع این آبشار حدود ۱۰ متر می باشد و از سطح دریا ۶۲۹ متر فاصله دارد. بهترین زمان سفر به این آبشار فصل تابستان و بهار می باشد. در واقع باید بدانید که این آبشار را به عنوان بکرترین آبشارهای ماسال می شناسند که بازدید آن را حتما به شما پیشنهاد می دهیم.

۴. جنگل ریزه مندان

اگر به دنبال بهترین مکان دیدنی ماسال در تابستان هستید، جنگل ریزه مندان را هم فراموش نکنید. این جنگل را به عنوان یکی از زیباترین پارک های ماسال به شمار می آورند. از آنجایی که این جنگل موقعیت بی نظیری دارد بسیاری از مسافرین در دل جنگل اسکان می نمایند. مساحت جنگل حدود ۲۰۰ هکتار می باشد و درختانی سرسبز و زیبا دارد. امکانات بی نظیری در این جنگل وجود دارد که مسافرین می توانند از آنها برای سفر آسوده تر استفاده کنند.

۵. غار آویشو بهترین مکان دیدنی ماسال در تابستان

یکی دیگر از جاهای دیدنی ماسال در تابستان، غار آویشو می باشد. این غار بسیار قدیمی می باشد ولی به تازگی آن را کشف کرده اند. قدمت تاریخی این غار را به ۷۵ میلیون سال پیش می دانند که انسان های نخستین زندگی می کرده اند. آهکی بودن این غار یکی از ویژگی های بی نظیر آن به شمار می رود. درون این غار ۷ چشمه وجود دارد که هر یک از آنها خروشان و زیبا هستند. قندیل هایی که در این غار وجود دارد به عنوان زیباترین جاذبه آن به شمار می آورند. اگر می خواهید وارد این غار شوید باید تجهیزات ضروری را همراه خودتان ببرید و آمادگی جسمانی داشته باشید. بهترین فصل بازدید از این غار، فصل بهار و تابستان می باشد.

جاهای دیدنی ماسال و جنگل

بام ماسال

۶. بام سبز ماسال

بام سبز ماسال را هم به عنوان بهترین مکان دیدنی ماسال در تابستان می شناسند که می توانید مورد بازدید قرار دهید. بام سبز تنها یک کیلومتر با ماسال فاصله دارد. چشم انداز زیبایی که این بام دارد موجب شده که هر یک از مسافرین حتما از آن بازدید نمایند. بام سبز هوای خنکی دارد، به همین دلیل بهتر است که همراه خودتان لباس گرم به بالای بام ببرید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید