هادی سلیمی‌، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از قطع شدن راه‌های ارتباطی روستاهای گیلان به دلیل ارتفاع بالای برف خبر داد.

قطع شدن راه‌های ارتباطی این مناطق گیلان درپی بارش برف شدید

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، هادی سلیمی‌، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: در برخی از روستاهای استان که به دلیل ارتفاع زیاد برف امکان فرود بالگرد وجود نداشت، بسته‌های امدادی از طریق هوایی در اختیار مردم این روستاها قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اینکه ارتفاع بالای برف راه‌های ارتباطی روستاهای گیلان را قطع کرده است، گفت: امدادرسانی به حادثه‌دیدگان به وسیله بالگرد ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اعزام تیم امدادی توسط بالگرد به منطقه اظهار کرد: به دلیل ارتفاع برف و عدم دسترسی زمینی به ارتفاعات منطقه جواهر دشت رودسر، در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۵ و ۲ نفر از هموطنان که در برف گرفتار شده بودند از طریق بالگرد به مناطق امن منتقل شدند.

وی افزود: عملیات امدادرسانی به روستاهای گرفتار در برف از ابتدای بارش‌ها توسط هلال احمر به صورت زمینی و هوایی انجام شده و در صورت لزوم کماکان ادامه خواهد داشت.

سلیمی خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی این جمعیت در سطح استان همچنان در آماده باش هستند تا در بارش‌های آینده نیز در صورت نیاز به کمک مردم بشتابند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید