معاون شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه "رد آتش‌بس توسط اوکراین، کار نظامیان ما را راحت کرد"، گفت: افراد ناسپاس فقط زبان زور را می فهمند.

واکنش روسیه به رد آتش بس از سوی اوکراین: افراد ناسپاس فقط زبان زور را می‌فهمند
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه "رد آتش‌بس توسط اوکراین، کار نظامیان ما را راحت کرد"، گفت: افراد ناسپاس فقط زبان زور را می فهمند.

دیمیتری مدودف روز جمعه در پیامی تلگرامی نوشت: در تعطیلات کریسمس، دست محبت مسیح (ع) به سمت اوکراین دراز شد اما رهبران اوکراین آنرا رد کردند.

وی افزود: فکر می کنم بیشتر نظامیان ما وقتی خبر رد آتش بس را شنیدند نفس راحتی کشیدند زیرا کارشان راحت شد.

این مقام روس در عین حال گفت: من ناراحت بودم که برخی افراد نمی توانند این روز به کلیسا بروند اما فهمیدم افراد ناسپاسی که ایمان ندارند فقط زبان زور را می فهمند.

معاون سفیر روسیه در سازمان ملل نیز در واکنش به رد آتش‌بس پیشنهادی مسکو برای ایام کریسمس گفت: کی‌یف حاضر است مردم اوکراین را فدای اهداف ژئوپلیتیک غرب کند.

دیمیتری پولیانسکی در توئیتی اعلام کرد: یکی از چیزهایی که امروز به یاد ما انداخت که با چه جنایتکارانی در اوکراین طرف هستیم این بود که ملی گرایان اوکراینی حتی برای مقدسات هم ارزشی قائل نیستند و حاضر مردمشان را فدای بازی های ژئوپلیتیک غرب کنند.

نیروهای مسلح روسیه از اعلام آتش بس یکجانبه در تمام خطوط جنگ از ظهر روز ۶ ژانویه تا نصف شب روز ۷ ژانویه خبر داده است.

پس از درخواست رئیس جمهور روسیه برای آتش بس ۳۶ ساعته، اوکراین این آتش بس را رد و آن را منوط به زمانی کرد که روسیه از اراضی اشغالی خارج شود.

اوکراین پیشنهاد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای آتش بس ۳۶ ساعته به مناسبت کریسمس پیروان مذهب ارتدوکس را رد کرد و گفت تا زمانی که روسیه نیروهای خود را از سرزمین‌های اشغالی خارج نکند، آتش بس برقرار نخواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید