۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 55410324

هتل‌های ۵ ستاره امکانات و خدمات درجه یک ارائه می‌دهند، از این رو با ما همراه باشید تا درباره ۳ هتل پنج ستاره مشهد بیشتر بدانیم.

۳ هتل پنج ستاره مشهد

سلام نو _ سرویس گردشگری: مشهد یکی از بزرگترین شهرهای ایران است که به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری قوی کشور شده است. مشهد از آن دست مقصدهای سفر است که مهمانانش چندان تابع آب و هوا نیستند. در هر فصل از سال چه هوا گرم باشد و چه سرد، سفر به این شهر و زیارت حرم امام هشتم شیعیان حال و هوای خود را دارد. خوشبختانه تعداد هتل های مشهد هم به واسطه خیل زیاد مسافران کم نیست. آنچه مسلم است رشد گردشگری مشهد منجر به رشد و توسعه روزافزون صنعت هتلداری شده است. بطوری که هتل های مشهد ۸۰ درصد از هتل‌های کشور را شامل می‌شوند. در طی سال های اخیر ساخت و ساز انواع هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر نشان از پر رونق بودن صنعت هتلداری در شهر مشهد دارد.

هتل درویشی، مجلل‌ترین هتل مشهد

این هتل به طور حتمی یکی از شیک‌ترین، لوکس‌ترین و بهترین هتل های مشهد است که جزو مجلل‌ترین هتل‌های مشهد و ایران به‌شمار می‌آید. هتل مجلل درویشی مشهد دارای امکانات و ظاهری بسیار خاص و نما و دکوراسیونی گران‌قیمت است. این هتل در سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد که ۲۳ طبقه، ۲۲۳ اتاق و ۶۱۸ تخت دارد.

جالب است بدانید که هتل درویشی مشهد، تنها هتل آتریوم کل شرق کشور است. آتریوم به معنای فضایی بزرگ و باز بین دو ساختمان است. در این فضای بزرگ، رستوران شیکی به نام آتریوم ساخته شده که با سقف شیشه‌ای و بلند خود محیطی زیبا و بی‌نهایت لوکس را به وجود آورده است.

۳ هتل پنج ستاره مشهد

این هتل همچنین یک نشریه بین‌المللی دارد که به صورت فصل‌نامه چاپ می‌شود. مجموعه آبی هتل درویشی خدمات اسپا و ماساژ را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین فضای استخرها بسیار شیک و لوکس است، به طوری‌که هر مسافری با دیدن این امکانات به‌روز و شیک به وجد می‌آید.

هتل درویشی امکانات اقامتی مختلفی برای گردشگران فراهم کرده که یکی از جذاب‌ترین آنها اتاق ماه‌عسل است. زوج‌های جوانی که زندگی مشترک خود را به‌تازگی آغاز کرده‌اند، می‌توانند اولین خاطرات مشترک‌شان را در این اتاق‌ها، با طراحی‌های زیبا و منحصربه‌فرد، گل‌آرایی و سورپرایزهای ویژه تجربه کنند.

از دیگر اتاق‌های هتل درویشی می‌توان به اتاق دوبلکس ایران باستان، اتاق دوبلکس ایران اسلامی، اتاق دوبلکس مصر، اتاق دوبلکس چین، اتاق دوبلکس هند، اتاق‌های امپریال، اکونومی، استاندارد، اسپا و اتاق آینده اشاره کرد. همچنین واحدهای اقامتی پنت هاوس روم و پنت هاوس اسپا تاپ نیز طرفداران خاص خود را در این هتل دارد. آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضای ۲۴ و ۲۶. شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۸۹۰۰۵

قصر طلایی، طلایه دار مشهد

بدون شک هتل بین‌المللی ۵ ستاره قصر طلایی یکی از بهترین هتل های مشهد است. این هتل همچنین جزو لوکس‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های ایران و خاورمیانه محسوب شده و ازنظر نمایش معماری هنرهای اسلامی، در جهان کم‌نظیر است.

۳ هتل پنج ستاره مشهد

همان طور که از نام هتل مشخص است، ظاهری شبیه قصر دارد و معماری همه اتاق‌ها و سوئیت‌های آن، کاخ‌گونه و مبلمان و دکوراسیونی لوکس و گران‌قیمت است. این هتل مجهز به پیشرفته‌ترین و به‌روزترین سیستم‌های صوتی و تصویری در سالن‌های سمینار، همایش و آمفی‌تئاتر است که باعث می‌شود ویدئوکنفرانس‌های کشوری، همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

همچنین از دیگر امکانات رفاهی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، محل بازی کودکان، سالن بازی‌های کامپیوتری، سالن‌های زیبایی، آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمانان، صرافی، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر، تاکسی‌سرویس، خدمات لاندری، پزشک مقیم، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن و ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع) را نام برد. آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل مدینه الرضا، نزدیک حرم

هتل مدینه الرضا یکی از هتل‌های معروف و بهترین هتل های مشهد است که در ابتدای خیابان شیرازی و در آستانه ورود به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل در ۱۲ طبقه با ۹ طبقه اقامتی و حدود ۳۲۰ باب اتاق در سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید. سبک معماری اصیل ایرانی اسلامی به کار رفته در برخی بخش‌های هتل پنج ستاره مدینه رضا مشهد، از ویژگی های بازر این هتل می باشد. از دلایل انتخاب هتل مدینه الرضا، فاصله کوتاه تا حرم مطهر امام رضا (ع) و بازار بزرگ مرکزی مشهد را می‌توان نام برد.

۳ هتل پنج ستاره مشهد

این هتل امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، کافی شاپ و سالن بدنسازی دارد. در هتل مدینه الرضا مشهد سه سالن پذیرایی برای ضیافت‌ها و برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است. سالن کنفرانس اصلی این هتل با ۵۰ نفر ظرفیت، مجهزترین امکانات برای اجرای کنفرانس‌های ملی و یا حتی بین‌المللی است. سالن آمفی تئاتر هتل نیز از بهترین سالن‌های همایش در شهر مشهد به حساب می‌آید که ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد.

از امکانات دیگر در این هتل می‌توان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، تاکسی سرویس، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق بازی، خدمات خانه‌داری، خدمات خشک‌شویی و ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه اضافی اشاره داشت. آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی. شماره تماس: ۲۱۲۱ ۳۲۲۱ ۰۵۱

۳ هتل پنج ستاره مشهد

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید