۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 55410323

جزئیات فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه را بهتر است که به بررسی کنید تا بتوانید به این ییلاق برسید و از زیبایی های آن بازدید نمایید.

فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه

سلام نو-سرویس گردشگری: ماسوله یکی از روستاهای زیبای استان گیلان می باشد که به صورت پلکانی است و محبوبیت زیادی دارد. بسیاری از افرادی که به ماسوله می روند مایل هستند که از ماسال هم بازدید کنند. ماسال ییلاقات زیادی دارد که یکی از بهترین ییلاقات این شهر، اولسبلنگاه می باشد. فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه را باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به این ییلاق بروید و از زیبایی های آن بازدید کنید. بسیاری از افراد شاید ماسوله و ماسال را با یکدیگر اشتباه بگیرند. ولی باید به خوبی بدانید که این دو منطقه باهم فرق دارند و هر یک از آنها دارای جاذبه طبیعی خاصی هستند.

بررسی جزئیات جاده ماسوله تا اولسبلنگاه

مسافت ماسوله تا اولسبلنگاه تنها ۷۶ کیلومتر می باشد. بنابراین شما می توانید در بازه زمانی کوتاه مدتی به این ییلاق برسید. در صورتی که سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود ۵۰ دقیقه طول می کشد تا به مقصد برسید. البته باید بدانید که در ابتدای جاده اولسبلنگاه باید سرعت تان را کمتر کنید. از ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه، باید سرعت شما ۵۰ کیلومتر بر ساعت باشد. چرا که جاده ییلاق کوهستانی است و شما نمی توانید سریع رانندگی کنید. دقت داشته باشید که برای طی کردن مسیر باید به خوبی در مورد جزئیات و ویژگی های مسیر اطلاعات بیشتری داشته باشید. در ادامه هر یک از مواردی که مربوط به مسیر طی شده می باشد را بیان می کنیم.

شهرها و روستاهای بین فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه

برای طی کردن مسیر ماسوله تا اولسبلنگاه باید به خوبی در مورد شهرها و روستاهای میانی اطلاعات بیشتری به دست آورید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که در جاده، تابلوهای زیادی را قرار داده اند. روی هر یک از این تابلوها اطلاعاتی که در مورد کیلومتر روستاها و قوانین رانندگی می باشد را مشاهده می کنید. یکی از مهمترین ویژگی های مسیر ماسوله تا اولسبلنگاه این است که سرسبز و زیبا می باشد. شما زمانی که از ماسوله خارج می شوید وارد جاده فومن، ماسوله می گردید. این جاده بسیار سرسبز و زیباست. به همین دلیل زمانی که می خواهید به ماسال بروید از زیبایی های جاده می توانید لذت ببریدو خاطره خوش برای خودتان و خانواده رقم بزنید.

در فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه روستاهای زیادی قرار دارند که هر یک از آنها زیبا و دیدنی هستند. شما بعد از اینکه از ماسوله خارج می شوید می توانید روستاهای وقفی، چپول، کمادول، چالکسر، کوکام و ... را مشاهده کنید. در واقع تا زمانی که به ماسال برسید روستاهای بیشماری را مشاهده خواهید کرد که هر یک از آنها طبیعت زیبا و دیدنی دارند. در صورت تمایل می توانید در این روستاها توقف داشته باشید و از زیبایی و ها طبیعت بکر آنها بازدید کنید. بعد از رد کردن روستاهای متنوع به ماسال می رسید. برای رفتن به ییلاق اولسبلنگاه باید ماسال را رد کنید. زمانی که ماسال را رد می کنید روستاهای زیادی مانند ماسوله خانی، اسب ریسه، خره پشت و ... را رد می کنید تا به ییلاق اولسبلنگاه می رسید.

راهنمای سفر به ییلاق اولسبلنگاه ماسال، هم قدم با میهمان شو - شهرگردی | مجله  گردشگری میهمان شو

ماسوله تا اولسبلنگاه با ماشین

امکانات جاده ماسوله تا اولسبلنگاه

امکانات زیادی در مسیر ماسوله تا اولسبلنگاه وجود دارد. شما می توانید برای سفری آسوده از این امکانات استفاده کنید. قبل از اینکه وارد ییلاق اولسبلنگاه شوید باید باک بنزین خود را پر کنید. تنها امکاناتی که در این ییلاق دریافت نمی شود پمپ بنزین است. بنابراین بهتر است که در جاده ماسوله به ماسال، باک بنزین را پر کنید. فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و دکه های اغذیه فروشی زیادی در مسیر شما قرار دارند. بنابراین می توانید به راحتی هر یک از خوراکی های مورد نیاز خود را در مسیر خریداری کنید. افراد محلی زیادی در جاده حضور دارند که خوراکی های محلی را می فروشند. شما می توانید از آنها انواع خوراکی های محلی را خریداری کنید. رستوران در مسیر قرار گرفته است. بنابراین شما می توانید برای سرو غذا و نوشیدنی از خدمات رستوران ها یا کافه ها استفاده کنید.

فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه با ماشین شخصی

اگر می خواهید فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه را با ماشین شخصی طی کنید باید بدانید که سرعت ماشین تان را بهتر است تنظیم کنید. تا زمانی که هنوز به جاده ییلاق اولسبلنگاه نرسیده اید می توانید با سرعت بالایی رانندگی کنید. ولی به محض اینکه وارد جاده شدید باید سرعت تان را کاهش دهید تا خطری برای خودتان و خانواده تان به وجود نیاید. این جاده کوهستانی است و باید با نهایت دقت این جاده را طی نمایید. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید با ماشین شخصی خودتان در مسیر توقف کنید. در غیر این صورت می توانید بدون توقف کردن برای رسیدن به مقصد رانندگی نمایید. اگر مایل هستید از زیبایی های جاده و مسیر بازدید کنید بهتر است که در برخی از بخش های سرسبز توقف کنید تا خاطره ای ماندگار از سفرتان داشته باشید.

فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه

ماسوله تا اولسبلنگاه

طی کردن جاده ماسوله تا اولسبلنگاه با اتوبوس

برای طی کردن مسافت ماسوله تا اولسبلنگاه با اتوبوس باید سرعت کمتری داشته باشید. اتوبوس اندازه اش بزرگ تر است، به همین دلیل باید سرعت کمتری داشته باشد تا برای مسافرین خطری به وجود نیاید. افرادی که با تورهای گردشگری می خواهند از شهرهای شمالی بازدید کنند، باید با اتوبوس یا ون های گردشگری سفر نمایند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید