بازار خودرو امروز دو حالت داشت؛ پیش از ظهر خودروها همانند روزگذشته شکل کاهشی داشتند، اما بعد از ظهر و با افزایش نرخ دلار قیمت خودروهای داخلی رو به افزایش گذاشتند و در نیمه‌های روز رشد قیمت در این بازار تثبیت شد.

افزایش قیمت ۵۰ میلیون تومانی عجیب این خودرو در بازار

به گزارش سلام نو، با این شرایط می توان گفت تغییر جهت نرخ دلار افزایش قیمت خودروهای داخلی را به همراه داشته است. به گفته فعالان بازار خودرو فروشندگان سعی دارند تا قیمت خودروهای داخلی به روزهای که بیشترین رشد را داشته‌اند بازگردانند. با این شرایط و در صورت حفظ نرخ دلار طی روزهای اخیر هم شاهد حفظ قیمت خودور در بازار خواهیم بود.

براساس ارزیابی بازار در میان محصولات ایران خودرو امروز «هایما S۷ پلاس» با افزایش ۵۰ میلیونی بیشترین رشد قیمت را داشته است؛ این خودرو روز گذشته افتی ۲۰ میلیونی را ثبت کرده بود. براساس ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو امروز رشد ۳ تا ۵۰ میلیون تومان داشتند و «سمند LX با موتورEF۷» تنها خودرویی بود که بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S۷ پلاس»، «سمند LX با موتورEF۷»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید