۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر: 55409593

هر سفری با گشت و گرد در بازار و مراکز خرید به یادماندنی می‌شود از این رو با ما همراه باشید تا بدانیم مراکز خرید کاشان کجاست.

مراکز خرید کاشان کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: بازار سنتی کاشان را می توان مهم ترین مرکز خرید این شهر دانست، در این بازار قدیمی که بسیاری از باستان شناسان اعتقاد دارند قدمت آن به زمان های بسیار دور باز می گردد می توانید از فروشگاه ها و مغازه های زرگری و مسگری دیدن کنید، بازار ریسمان فروشی نیز که درون این بازار قرار دارد یکی از معروف ترین مکان هایی است که باید از آن دیدن کرد. در ادامه به تعدادی مرکز خرید در این شهر زیبا می‌پردازیم.

چند مرکز خرید در کاشان

یکی از مهم ترین مواردی که در سفر به یک نقطه گردشگری برای مسافران ارزشمند بوده و باید اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید، بازار ها و مراکز خرید می باشند. در بعضی از شهر ها همانند کاشان، اصفهان، شیراز و… که شهرهایی تاریخی هستند بازار ها و مراکز تجاری در حکم یک جای دیدنی نیز می باشند. مسافران در این شهرها حتی اگر تمایل به خرید نداشته باشند می توانند با قدم گذاشتن در بعضی از بازارهای مقصد لحظات خوبی را تجربه نمایند. ما در این جا به معرفی بازارها و مراکز خرید کاشان رفتیم تا بتوانید بیشتر از قبل اطلاعات کافی درباره آن ها کسب کنید و سفر بهتری را تجربه نمایید.

مراکز خرید کاشان کجاست؟

مجتمع تجاری سبز یک مرکز خرید بسیار بزرگ در شهر کاشان است که برای خرید انواع مختلفی از محصولات از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی و همینطور انواع پوشاک می توانید به آن مراجعه کنید.مرکز خرید شقایق کاشان نیز یکی دیگر از مراکز خرید بسیار بزرگ در این شهر می باشد که محصولاتی با کیفیت و ارزان قیمت را به مشتریان ارائه می دهد، این مرکز خرید که در خیابان شهید رجایی در شهر کاشان واقع شده است می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای خرید سوغاتی های شما باشد.

بازار صفوی: از دیگر مراکز خریدی که در کاشان می توانید برای خرید کالای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، بازار صفوی می باشد. این بازار درواقع یک مجتمع تجاری بزرگ است که شاید با گفتن نام بازار یک مکان سنتی در ذهنتان مجسم شود. این مرکز خرید دو طبقه بوده و در آن انواع بوتیک ها با کاربری های مختف یافت می شود. هم چنین در این مجتمع تجاری می توانید به رستوران یا کافی شاپ نیز بروید و از پارکینگ آن برای پارک خودروی خود استفاده نمایید. مردم کاشان بازار صفوی را یکی از بهترین مراکز خرید می دانند و این بازار را به شما معرفی خواهند نمود. اگر به دنبال یک جای مدرن و پاساژ هستید این بازار می تواند برای شما مفید واقع شود.

آدرس بازار صفوی: کاشان، خیابان شهید رجایی

مراکز خرید کاشان کجاست؟

مجتمع کاشان مال: از دیگر مراکز خرید کاشان که مسافران زیادی را به خود جذب می کند، مجتمع تجاری کاشان مال می باشد. این مجتمع جدید بوده و از همان زمان افتتاح توانست توجه عده زیادی از مردم را به خود جذب نماید. این مجتمع تجاری شامل رستوران، شهربازی، هایپر مارکت و فست فودی می باشد که همه آن در کنار بوتیک های مختلف درون پاساژ برای مردم به وجود آمده اند. کاشان مال یک هتل پنج ستاره نیز دارد که اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن استفاده نمایید. ساعت کاری بخش های مختلف این مرکز خرید متفاوت بوده و بهتر است از قبل اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید.

آدرس کاشان مال: کاشان، بلوار امام رضا

مراکز خرید کاشان کجاست؟

بازار کاشان از مراکز خرید هیجان‌انگیز شهر

بازار سنتی کاشان یکی از مهم‌ترین و زیباترین جاهای دیدنی کاشان به حساب می‌آید که بیش از ۴۰ اثر تاریخی از جمله چند تیمچه (بازارچه)، بازار میانچال، آب‌انبار، مسجد و مدرسه، امامزاده، کاروان‌سرا و حمام را در خود جای داده است. بازار کاشان از جاذبه‌های بسیار مهم کشور محسوب می‌شود و از همین رو، در تاریخ هشت شهریور ۱۳۵۵ با شماره ۱۲۸۴ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. این بازار نه‌تنها از نظر معماری و تزیینات، محلی عالی برای بازدید است؛ بلکه می‌توانید صنایع دستی و سوغاتی‌های درجه یکی را از آن خریداری کنید. بازار کاشان با بیش از ۴۰ اثر تاریخی، یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر کاشان است؛ ضمن اینکه به‌لطف مغازه‌های متنوع، محلی مناسب برای خرید روزانه و سوغات کاشان به شمار می‌رود.

بازار کاشان نسبت به دیگر بازارهای ایران ابعاد کوچک‌تری دارد و به‌راحتی می‌توانید در آن گشت بزنید و خرید کنید. این بازار نیز مشابه تمام بازارهای تاریخی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هر بخش به فعالیت صنف خاصی اختصاص دارد و به همین دلیل در بخشی از آن مسگران را می‌بینید و در قسمت دیگر با بازار کفاش‌ها روبه‌رو می‌شوید. مهم‌ترین مرکز فرش‌فروشی و تجارت فرش، سرای امین‌الدوله است و ظروف و تزیینات مسی را می‌توانید در بازار مسگرها پیدا کنید. کالاهای دیگری همچون گلاب و عرقیجات، سفال، صنایع دستی به‌عنوان کالاهای مهم این بازار عرضه می‌شوند.

آدرس: اصفهان، شهر کاشان، خیابان بابا افضل

مراکز خرید کاشان کجاست؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید