سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از تشدید برخورد پلیس با اخلالگران نظام ارزی خبر داد و گفت: ۱۱۹ نفر دستگیر شدند و از مدیران ۲۰ کانال تعهد گرفتند.

۱۱۹ اخلاگر ارزی دستگیر شدند / ۲۰ نفر از مدیران کانال ها احضار شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۱۹ اخلاگر ارزی و کشف ۴۴۵ هزار واحد ارزی خبر داد و گفت: طرح برخورد با اخلالگران نظام ارزی با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

سردار حسین رحیمی در نشست خبری که امروز که با حضور روسای پلیس‌های تخصصی برگزار شد، در تشریح اقدامات پلیس در برخورد با اخلالگران نظام ارزی ، گفت: پلیس با هماهنگی بانک مرکزی اقداماتی را در حوزه کنترل قیمت بازار و برخورد با سودجویان طلا و ارز هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی را آغاز کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز طی دو الی سه روز گذشته بنا به درخواست مسئولان بانک مرکزی با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته حتی در روز گذشته اقدامات عملیاتی را درخصوص مقابله با اخلالگران نظام ارزی هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی انجام و این اقدامات باعث کاهش ۳۰۰۰ تومانی قیمت ارز در بازار شد.

وی ادامه داد: این طرح که در مناطق تجمع صرافی ها بود انجام شد و ۱۱۹ نفر که متاسفانه تعدادزیادی از آنها دارای سابقه بودند دستگیر شدند. از این افراد ۴۴۵ هزار واحد ارزی به ارزش حدود شش میلیارد تومان کشف شد.

وی ادامه داد: ۲۰ نفر از این افراد با هماهنگی روانه زندان شدند. این طرح از امروز با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

سردار رحیمی افزود: پلیس فتای ما نیز اقداماتی در این زمینه انجام داد و در این راستا نیز ۶۷ کانال و صفحه در فضای مجازی شناسایی شد و ۲۰ نفر از مدیران کانال ها احضار شدند و پس از اخذ تعهد آزاد شدند ۴۶ صفحه نیز حذف شد. این صفحات میلیون‌ها عضو و بازدید کننده داشتند.

ادامه دارد...

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید