۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 55408913

جزیره توتی یک بخش ویژه در خارطوم است و یک مکان دیدنی بسیار محبوب در بین گردشگران است. برای رسیدن به این جزیره باید تاکسی بگیرید یا با ماشین خود سفر کنید. به محض این­که به آن­جا برسید، از مناظر شگفت­انگیز ترکیب نیل سفید و آبی شگفت­زده خواهید شد.

جزیره توتی

سلام نو-سرویس گردشگری: خارطوم شهری شگفت انگیز و پایتخت سودان است. خارطوم یک مقصد زیبا و جذاب است که دارای مناظر و مکان های دیدنی مختلف است. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تعطیلات خود را در خارطوم میگذرانند و مطمئن هستند که یکی از بهترین تورهای تاریخ را خواهند داشت.

در این مقاله به معرفی برخی از بهترین جاذبههای این شهر میپردازیم.

  1. خیابان نیل

۵ مکان گردشگری در خارطوم!

خیابان نیل مطمئنا یکی از بهترین جاهای دیدنی خارطوم است. این خیابان بدون شک بهترین خیابان نه تنها در خارطوم بلکه در کل سودان است. همچنین این یک مکان دیدنی ویژه برای هر کسی با هر سلیقهای است. در این خیابان فعالیت‌های مختلفی برای بازدیدکنندگان وجود دارد و این منطقه همیشه مملو از جمعیت است، زیرا نه تنها برای پیاده‌روی، بلکه برای گرفتن عکس‌های عالی نیز گزینه‌ای ایده‌آل است. این خیابان بهخصوص در شب که همه چراغها روشن هستند فوقالعاده است. قطعه زیبای طبیعت در کنار این خیابان جذابیت آن را بسیار بیشتر کرده است.

  1. دانشگاه خارطوم

۵ مکان گردشگری در خارطوم!

دانشگاه خارطوم بخش بسیار مهمی از خارطوم است که در قلب خارطوم واقع شده است. این بنا برای اهداف آموزشی خارطوم معنای مهم و قابلتوجهی دارد. این دانشگاه ۱۰۰ سال قدمت دارد و در خیابان نیل قرار دارد. امروزه این دانشگاه نه تنها یک مرکز مهم برای دانشجویان خود است، بلکه یک مکان دیدنی محبوب در بین هزاران گردشگر و خارجی است. بنابراین این دانشگاه باشکوه یک مکان دیدنی ضروری در خارطوم است و ارزش بازدید دارد.

  1. جزیره توتی

۵ مکان گردشگری در خارطوم!

جزیره توتی یک بخش ویژه در خارطوم است و یک مکان دیدنی بسیار محبوب در بین گردشگران است. برای رسیدن به این جزیره باید تاکسی بگیرید یا با ماشین خود سفر کنید. به محض اینکه به آنجا برسید، از مناظر شگفتانگیز ترکیب نیل سفید و آبی شگفتزده خواهید شد. همچنین دهکدهای جذاب در جزیره وجود دارد که از دیدنیهای معروف خارطوم نیز محسوب میشود. از پل استفاده کنید تا یک پیادهروی فوقالعاده داشته باشید و از مناظر عالی اطراف لذت ببرید.

  1. مسجد الکبیر

۵ مکان گردشگری در خارطوم!

مسجد الکبیر مسجد بزرگی است اما نه به معنای بزرگی مساجد مشهور دیگر، اما به هر حال برای خارطوم و مردم آن معنای عظیمی دارد. این بنا قدیمی است و این یکی از عواملی است که گشت و گذار را برای گردشگران، خاص و چشمگیر میکند. این نمونه زیبا از معماری اسلامی، الگویی منحصربه‌فرد است و با نگاهی دقیق به آن، تأثیر معماری ایرانی، رومی، هندی را متوجه می‌شوید. با حضور در خارطوم از این مکان دیدنی بازدید کنید و با جنبه مذهبی خارطوم آشنا شوید.

  1. موزه ملی سودان

۵ مکان گردشگری در خارطوم!

موزه ملی سودان از مناظر دیدنی خارطوم است که ارزش فرهنگی برای این کشور دارد. این موزهای است که باید در خارطوم از آن بازدید کرد و در قرن بیستم ساخته شده است. تعدادی مجسمه در اطراف ساختمان و چیزهای زیادی برای دیدن در داخل این مناظر وجود دارد. با گذراندن چندین ساعت در داخل خارطوم با جذابترین قسمتهای خارطوم آشنا میشوید. با دیدن صنایع دستی هنری شگفتانگیز این موزه، در این گشت و گذار باورنکردنی خارطوم سرگرمی ارزشمندی خواهید داشت.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید