سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از شهادت مأمور پلیس مواد مخدر در شهرستان گلشن خبر داد و گفت: ۵ قاچاقچی دستگیر شدند.

یک مامور ناجا به شهادت رسید + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مأموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران ناجا خبر داد.

دستگیری ۵ قاچاقچی مسلح در شهرستان گلشن

سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: امروز صبح مأموران انتظامی گلشن در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مواد با قاچاقچیان مسلح در محور کله گان به این شهرستان درگیر و این درگیری که ساعتی طول کشید، قاچاقچیان در اثر اقتدار پلیس زمین گیر و پنج نفر قاچاقچی مسلح دستگیر، ۴۱۰ کیلوگرم تریاک کشف، دو قبضه سلاح کلاشینکف و شش تیغه خشاب و مهمات مربوطه و یکدستگاه بی‌سیم کشف شد و دو دستگاه خودرو تویوتا از آنان توقیف شد و متأسفانه بر اثر این درگیری ستوان سوم محمد زور بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان از خدا بی خبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شهید محمد زور متأهل و دارای فرزند دختر هفت ساله بوده بیان کرد: پلیس با غیرت جمهوری اسلامی ایران در لباس سبز خدمت به مردم در مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد افیونی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اثبات این از جان گذشتگی این است که پلیس در مدت سالیان بیشترین شهید مبارزه با قاچاق مواد مخدر را تقدیم کرده و این نشان از خدمت مخلصانه مأموران انتظامی در کشور و استان دارد.

قنبری در پایان خاطرنشان کرد: شهادت همکار عزیزمان را خدمت مردم شریف و خانواده محترم شهید و سایر بستگان تبریک و تسلیت عرض نموده و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید