برخی از افراد که می خواهند شب ها از لاهیجان بازدید کنند باید جاهای دیدنی لاهیجان در شب را بشناسند و ویژگی های آنها را بررسی کنند.

جاهای دیدنی لاهیجان در شب

سلام نو-سرویس گردشگری: بسیاری از افرادی که به لاهیجان می روند مایل هستند در مورد دیدنی های این شهر اطلاعات بیشتری کسب کنند. برخی از افراد عادت دارند شب ها بیرون بروند از جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر بازدید کنند. به همین دلیل باید جاهای دیدنی لاهیجان در شب را بشناسند. به طور کلی باید بدانید که لاهیجان را به عنوان عروس شهرهای شمالی می شناسند. این شهر مکان های دیدنی زیادی دارد. بسیاری از افراد برای کوهنوردی به لاهیجان می روند. چرا که کوه های زیبایی در این شهر قرار گرفته است. برخی از افراد ترجیح می دهند شب ها به کوه های لاهیجان بروند تا تجربه خاصی از گردشگری در لاهیجان داشته باشند. برخی از مهمترین مکان های گردشگری لاهیجان که در شب ها می توانید از آنها بازدید کنید را در ادامه معرفی می کنیم.

معرفی جاهای دیدنی لاهیجان در شب

برخی از مهمترین جاهای دیدنی لاهیجان در شب که محبوبیت زیادی دارند و گردشگری در آنها لذت بخش می باشد عبارت است از :

۱. محله شیخانبر

این محله یکی از مکان های گردشگری لاهیجان در شب می باشد. محله شیخانبر در قسمت شرقی شهر قرار گرفته که از گذشته مورد توجه مردم بوده است. بقعه شیخ زاهد یکی از مکان های گردشگری این محله می باشد که می توانید بعد از وارد شدن به محله آن را هم مورد بازدید قرار دهید. در این منطقه می توانید آثار و سنگ هایی که مربوط به دوران گذشته است را مورد بازدید قرار دهید. بسیاری از پادشاهان در دوران صفویه به این محله می رفته اند تا از بقعه شیخ زاهد بازدید کنند. به همین دلیل این محله را به عنوان تاریخی ترین محله لاهیجان می شناسند. سرسبز بودن محله یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می رود که موجب شده آن را به عنوان یکی از مکان های گردشگری مهم شهر بدانند.

۲. بازار سنتی لاهیجان

یکی دیگر از مکان های گردشگری لاهیجان در شب، بازار سنتی می باشد. شما می توانید به این بازار که در هسته مرکزی شهر قرار گرفته بروید و از دیدنی های بازار بازدید کنید. این بازار را در نزدیکی مسجد چهار پادشاهان قرار داده اند. همچنین باید بدانید که حمام گلشن هم در نزدیکی این بازار است. بافت سنتی که این بازار دارد به عنوان مهمترین ویژگی آن شناخته می شود. در صورتی که می خواهید جریان زندگی را احساس کنید، قدم زدن در این بازار را به شما پیشنهاد می دهیم. شما انواع میوه ها، سبزیجات و غذاهای خوشمزه شمالی را می توانید در این بازار خریداری نمایید. حس و حال قدم زدن در این بازار برای بسیاری از افراد لذت بخش است.

اجاره ویلا در لاهیجان

مکان های جذاب شهر لاهیجان در شب

۳. پل خشتی لاهیجان بهترین مکان دیدنی لاهیجان در شب

یکی از بهترین جاهای دیدنی لاهیجان در شب، پل خشتی می باشد. این پل را به عنوان یکی از خاص ترین مکان های گردشگری شهر می شناسند. قدمت این پل مربوط به دوران صفوی و کیانیان است که اکنون هم پابرجا می باشد و زیبایی بی نظیری دارد. بسیاری از افراد مایل هستند که زیبایی این پل را شب هنگام بازدید نمایند. برای رفتن به این پل باید به خیابان مطهری بروید. از آنجایی که چراغ های زیبایی را در کنار و قسمت زیرین پل نصب کرده اند می توانید شب ها از زیبایی های این پل بازدید کنید و لذت ببرید.

۴. حاشیه استخر لاهیجان

یکی دیگر از مکان های دیدنی لاهیجان در شب، حاشیه استخر لاهیجان می باشد. این مکان دیدنی در قسمت شرق لاهیجان قرار گرفته است و با شیطان کوه فاصله زیادی ندارد. استخر لاهیجان دارای ۱۷ هکتار وسعت می باشد و عمق آن به چهار متر می‌ رسد. اگر می خواهید شب ها به استخر لاهیجان بروید می توانید در حاشیه استخر دوچرخه سواری نمایید. قدم زدن در حاشیه استخر لاهیجان برای بسیاری از افراد لذت ‌بخش است. همچنین از بازارچه ای که در اطراف استخر است می توانید خرید کنید.

۵. بام سبز و تله کابین بهترین مکان دیدنی لاهیجان در شب

در بین انواع جاهای دیدنی لاهیجان در شب باید بدانید که بام سبز را هم می توانید مورد بازدید قرار دهید. پس از اینکه به شیطان کوه می رسید می تواند این بام را بازدید نمایید. بام سبز یکی از بلندترین مکان های دیدنی شهر لاهیجان می باشد. بسیاری از افرادی که می خواهند شب های لاهیجان را مورد بازدید قرار دهند به این مکان می روند و سوار تله کابین می شوند. البته باید بدانید که شما بعد از ۸ شب نمی توانید از تله کابین استفاده کنید. به همین دلیل بهتر است که برای بازدید از بام سبز قبل از ۸ شب به این مکان بروید.

تالاب سوستان

بازدید از شهر لاهیجان در شب

بیشتر مکان های دیدنی لاهیجان در شب دارای چراغ هستند تا شما بتوانید به خوبی بافت شهر و زیبایی های شهر را مشاهده کنید. از آنجایی که جنگل های زیادی در این شهر قرار گرفته به شما پیشنهاد می دهیم که روزها آنها را بازدید کنید. برخی از مکان های گردشگری لاهیجان، شب ها نباید مورد بازدید قرار بگیرند چرا که تنها روزها دید کافی دارند. به عنوان مثال شما نمی توانید از جنگل تاریک این شهر، شب ها بازدید کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • taha IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    2 0
    خبرنگاری که این گزارش رو نوشتی،عزیزم در اینگونه گزارش ها از اماکن معرفی شده حداقل یه عکس می گذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید