ساعت ۹ صبح ۷ اسفند از طریق تماس مرکز کنترل عملیات استان EOC مبنی بر گرفتار شدن سه کوهنورد در منطقه چلاو آمل استان مازندران اعلام شد.

جان سه کوهنورد در مازندران نجات یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از تلاش ۷۲ ساعت شبانه روزی نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان آمل برای نجات جان سه کوهنورد خبر داد.

با تلاش سه روزه نجات گران جمعیت هلال احمر استان مازندران بالاخره در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ با همکاری هیئت کوهنوردی شهرستان آمل موفق به دسترسی به سه کوهنورد شده و افراد حادثه دیده را از منطقه پر خطر بهمن خیز به منطقه امن و سپس به روستای تیار چلاو منتقل کردند.

به گزارش سلام نو به نقل از صداوسیما، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از تلاش ۷۲ ساعت شبانه روزی نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان آمل برای نجات جان سه کوهنورد خبر داد.

غلامعلی فخاری افزود: ساعت ۹ صبح ۷ اسفند از طریق تماس مرکز کنترل عملیات استان EOC مبنی بر گرفتار شدن سه کوهنورد در منطقه چلاو آمل استان مازندران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصه تیم عملیاتی پایگاه امداد ونجات رینه و یک تیم از آمل بعنوان تیم پشتیبان به منطقه اعزام شدند.

وی در ادامه به اعزام یک تیم از هیئت کوهنوردی شهرستان آمل به منطقه حادثه اشاره کرد و گفت: با تلاش سه روزه نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مازندران بالاخره در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ با همکاری هیئت کوهنوردی شهرستان آمل موفق به دسترسی به این افراد شده و افراد حادثه دیده را از منطقه پر خطر بهمن خیز به منطقه امن و سپس به روستای تیار چلاو منتقل کردند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید