با توجه به دور بودن خیلی از مسافت‌ها و ضرورت جابجایی با وسیله نقلیه، داشتن خودرو این روزها به یکی از نیازهای اساسی آدم‌ها تبدیل شده است.

اجاره خودرو با راننده در سورنا سیر

روز به روز شرکت‌های خودروسازی مدل‌های پیشرفته‌تر و جدیدتر و لوکس‌تری را به بازار عرضه می‌کنند. مدل‌هایی که خیلی از افراد را شیفته و مسحور خود کرده است. به هر حال میل به زیبایی و شکوه، در ذات انسان است. 

اما از طرفی به خاطر قیمت نجومی این خودروها هر کسی توان خرید آن‌ها را ندارد. همه اینها دست به دست هم داده تا صنعت اجاره خودرو امروزه به یکی از رایج‌ترین صنعت‌های جهان تبدیل شود. در واقع فرد می‌تواند با پرداخت هزینه اجاره‌ای که در برابر قیمت هنگفت یک ماشین لوکس خیلی ناچیز است، آن ماشین را برای مدت معینی در اختیار داشته باشد. بنابراین اجاره خودرو روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کرده است. 

آدم‌ها به دلایل مختلفی ممکن است اقدام به اجاره خودرو کنند. از جلسات کاری گرفته تا سفر و عروسی و تشریفات و غیره. شرکت‌های اجاره خودرو معمولا ماشین‌ها را به دو صورت بدون راننده و با راننده اجاره می‌دهند. هرکدام از این شکل‌های اجاره، مزایای خود را دارند. در ادامه این نوشته قصد داریم درباره اجاره خودرو با راننده بیشتر برایتان توضیح دهیم.

 چرا اجاره خودرو با راننده؟

در صورت اجاره خودرو با راننده در واقع شما می‌توانید علاوه بر استفاده از یک خودروی شیک و لوکس، از خدمات یک راننده شیک‌پوش و مودب هم بهره‌مند شوید. ممکن است به دلایلی توانایی یا حوصله رانندگی را نداشته باشید، در این صورت می‌توانید با خیال آسوده این کار را به فردی باتجربه بسپارید. 

از طرفی انتخاب راننده هم با شماست. فرقی نمی‌کند برای اجاره خودرو تهران اقدام کرده باشید یا جای دیگر. در هر شهری که بودید می‌توانید از این امکان بهره برده و بین رانندگان مجرب شرکت اجاره‌دهنده انتخاب کنید. همچنین اجاره خودرو با راننده شامل شرایط داشتن گواهینامه و محدودیت سنی نمی‌شود و نیاز به چک و سفته ضمانت هم ندارد. 

در تمام مسیرهایی که قصد طی کردنشان را دارید، راننده با شماست و شما را به مقصدها می‌رساند. شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای از سفر با یک خودروی تمیز و شیک و لوکس لذت ببرید. رفتن به جلسات کاری، رفتن به قرارهای مهم، سفرهای خاص و... همه و همه می‌توانند بهانه‌ای باشند برای اجاره خودرو با راننده. 

 اجاره خودرو با راننده چه تفاوت‌هایی با اجاره خودرو بدون راننده دارد؟ 

تعهد و ضمانت

هر کس بسته به شرایط و نیازهای خود ممکن است یکی از این دو روش را برای رنت خودرو انتخاب کند. طبیعتا در روش اجاره خودرو بدون راننده، علاوه بر مبلغ کرایه تعهدات و ضمانت‌هایی هم از اجاره‌کننده گرفته می‌شود. این تقریبا بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تفاوت این دو شکل اجاره ماشین است. 

 قیمت اجاره خودرو با راننده

تفاوت دیگر مربوط به قیمت اجاره است. طبیعتا اجاره خودرو با راننده گران‌تر از اجاره خودرو بدون راننده تمام می‌شود. چون علاوه بر خودرو، هزینه‌ای هم شامل در اختیار داشتن راننده می‌شود. اجاره ماشین ارزان با اجاره خودرو بدون راننده امکان پذیرتر می باشد.

 معیار محاسبه هزینه

یک تفاوت دیگر این است که معمولا در اجاره خودرو بدون راننده، هزینه بر اساس تعداد روزهای اجاره محاسبه می‌شود و در اجاره خودرو با راننده بر اساس کیلومتر مصرفی خودرو. 

 مزایای اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده مزایای قابل توجهی دارد که نمی‌شود نادیده‌شان گرفت. در ادامه سعی می‌کنیم به مهم‌ترین و بهترین این مزایا اشاره کنیم. 

عدم نیاز به تعهد و ضمانت

همانطور که گفتیم در اجاره خودرو بدون راننده، علاوه بر هزینه اجاره تعهدات و ضماناتی از شخص دریافت می‌شود. تهیه چک یا سفته به اندازه قیمت ماشین و همچنین ودیعه نقدی جزو این ضمانت‌ها هستند. همچنین هزینه هرگونه خلافی، تصادف یا خسارت به ماشین در مدت زمان اجاره بر عهده فرد اجاره‌کننده است. یکی از نگرانی‌های بزرگ افرادی که قصد اجاره خودرو دارند همین است.

اما در اجاره خودرو با راننده نیاز به هیچ‌یک از این تعهدات و ضمانات نیست. فرد می‌تواند بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای اقدام به این کار کند. مسئولیت همه چیز با راننده است و نیاز به تهیه چک و سفته با مبالغ آنچنانی هم نیست. فرد به جز هزینه اجاره ماشین، هیچ هزینه دیگری نمی‌پردازد. 

اجاره خودرو با راننده در سورنا سیر

عدم نیاز به رانندگی

برای افرادی که در شهرهای شلوغ و پر ترافیک زندگی می‌کنند و نیاز به رفتن به جلسات کاری مهم یا قرارهای دیگر دارند، بهترین کار اجاره خودرو با راننده است. رانندگی در ترافیک و شلوغی خیابان‌های شهرهای بزرگ می‌تواند استرس‌زا باشد، به خصوص اگر پشت فرمان ماشین لوکسی نشسته باشی که مال خودت نیست. 

از طرفی رانندگی با برخی از ماشین‌های خارجی ممکن است نیاز به مهارت بیشتری داشته باشد. در صورت اجاره خودرو با راننده فرد می‌تواند بدون هیچ دغدغه‌ای و بدون استرس یا خستگی ناشی از رانندگی به مقصد برسد و تمرکزش را روی اهداف کاری‌ یا غیره بگذارد. 

 حرکت از بهترین مسیرها

ممکن است در شهر دیگری باشید و مسیرها را به خوبی نشناسید. حتی در همین تهران هم آنقدر مسیرهای گوناگون با میزان ترافیک مختلف وجود دارد که هر کسی همه آنها را بلد نیست. دغدغه مسیریابی می‌تواند به استرس دیگری هنگام رانندگی و رسیدن به مقصد برای شما تبدیل شود. 

اما با وجود یک راننده کاربلد و با تجربه شما هیچ نگرانی نخواهید داشت. به علاوه اینکه این راننده از بهترین مسیر و در سریع‌ترین زمان ممکن شما را به مقصد دلخواهتان می‌رساند. حتی می‌توانید چرت بزنید یا به چیزهای دیگری فکر کنید تا به مقصد برسید. 

اجاره خودرو با راننده در سورنا سیر

 قیمت اجاره خودرو با راننده چقدر است؟

قیمت اجاره بسته به موارد مختلفی مثل مدل ماشین، مدت زمان اجاره و تعرفه‌های شرکت اجاره‌دهنده متفاوت است. اما چیزی که همواره باید در نظر گرفته شود این است که طبیعتا اجاره خودرو با راننده گران‌تر از اجاره خودرو بدون راننده است. چون شما علاوه بر خودرو، یک راننده متبحر را هم به صورت دربست در اختیار خود دارید و طبیعتا بخشی از هزینه مربوط به اوست. همچنین اگر ماشینی را به صورت VIP و با کیفیت و خدمات ویژه اجاره کرده باشید قیمت اجاره کمی بالاتر می‌رود. 

سخن آخر

با توجه به رواج صنعت اجاره خودرو، این روزها با شرکت‌های اجاره‌دهنده متعددی مواجهیم. اما بهتر است قبل از هر اقدامی نسبت به اعتبار شرکت انتخابی خود و کیفیت خدماتش خوب تحقیق کنید. 

شرکت اجاره خودرو سورنا سیر با بیش از ۱۵ سال سابقه، شرایط مطلوبی را برای اجاره انواع خودروهای لوکس، با راننده یا بدون راننده، برای متقاضیان فراهم کرده است. این شرکت توانسته با ارائه خدمات باکیفیت، بهره‌مندی از کارشناسان متبحر و رانندگان مجرب، و دریافت هزینه‌های معقول، رضایت مشتریان را به دست آورد. 

شما می‌توانید برای اجاره خودرو به صورت ساعتی، روزانه یا ماهانه از این شرکت اقدام کنید. برای اقدام به اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده، با این شماره تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۷۸۵۷۰۴

آدرس: جردن – کوچه آناهیتا – پلاک ۲۲ – واحد ۷

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید