برای طی کردن فاصله تهران تا جاده اسالم به خلخال بهتر است که به خوبی مشخصات و شهرها و روستاهای مسیر را بشناسید.

فاصله تهران تا جاده اسالم به خلخال

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن فاصله تهران تا جاده اسالم به خلخال باید به خوبی مشخصات و ویژگی های مسیر را بشناسید. امروزه بسیاری از افراد برای اینکه مسیرهای متنوع را طی کنند به خوبی اطلاعات شان را در مورد مسیرها افزایش می دهند تا رانندگی آسوده ای داشته باشند. جاده اسالم به خلخال یکی از زیباترین و بهترین جاده های شمال کشور می باشد که بسیاری از افراد برای بازدید از این جاده مسیرهای طولانی را طی می نمایند. استان تهران با اینکه به شمال کشور نزدیک است، ولی فاصله زیادی با شهرهای متنوع شمالی دارد. برای بررسی هر یک از ویژگی های جاده مثل شهرها و روستاهای میانی، تهران تا جاده اسالم به خلخال در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم.

بررسی فاصله شهر تهران تا جاده اسالم به خلخال

مسافت تهران تا جاده اسالم به خلخال 411 کیلومتر می باشد. به دلیل زیاد بودن مسافت مبدا و مقصد باید مسیر زیادی را طی کنید و به خوبی مسیری که می خواهید طی نمایید را بشناسید. در صورتی که سرعت شما 100 کیلومتر بر ساعت می باشد می توانید مسافت تهران تا جاده اسالم به خلخال را حدود 4 ساعت و نیم طی کنید. در صورتی که سرعت تان بیشتر باشد و جاده را به خوبی بشناسید در عرض 3 ساعت و 45 دقیقه می توانید به مقصد برسید. البته باید بدانید که تنها در صورت رانندگی یکسره در جاده و بدون توقف در این بازه زمانی به مقصد می رسید. در صورتی که اطلاعاتی در مورد جاده ندارید و نمی دانید باید چگونه این مسیر را طی کنید بهتر است که سرعت تان را کاهش دهید.

شهرهای و روستاهای میانی فاصله تهران تا جاده اسالم به خلخال

در مسیر تهران تا جاده اسالم به خلخال شهرها و روستاهای زیادی قرار گرفته است. شما باید به خوبی شهرها و روستاها را از نظر امکاناتی که دارند بشناسید. در صورتی که شناخت دقیق از روستاها و شهرهای میانی داشته باشید می دانید که باید در کجا توقف نمایید. برای رفتن از شهر تهران به اسالم باید ابتدا از کرج خارج شوید. بعد از اینکه کرج را رد می کنید می توانید روستاهای زیادی که مربوط به شهرستان کرج هستند را مشاهده کنید. روستاهای تازه آباد، ناصرآباد، بهجت آباد و . نزدیک ترین روستاهایی هستند که بعد از کرج قرار گرفته اند.

فاصله تهران تا جاده اسالم به خلخال

تهران تا جاده اسالم به خلخال با ماشین

در مسیر تهران تا جاده اسالم به خلخال، یکی از شهرهای مهمی که بعد از کرج مشاهده می کنید قزوین است. قزوین دیدنی های زیادی دارد و شما می توانید از جاذبه های گردشگری و تفریحی این شهر بازدید نمایید. بعد از رد کردن قزوین روستاهای زیادی را مشاهده خواهید کرد که هر یک از آنها در جاده تابلو دارند. پس از رد کردن روستاهای متنوع وارد استان گیلان می شوید و می توانید روستاها و شهرهای استان گیلان را مشاهده کنید. لوشان یکی از شهرهای زیبای استان گیلان می باشد که در مسیرتان قرار گرفته است. منجیل و هرزویل را به عنوان دیگر شهرهای مهم بین فاصله تهران تا جاده اسالم به خلخال می شناسیم که مکان های گردشگری و تفریحی زیادی دارند.

در فاصله تهران تا جاده اسالم به خلخال، روستاهای زیادی از که مربوط به منجیل و هرزویل هستند را مشاهده می کنید تا به رودبار می رسید. رودبار به عنوان یکی از شهرهای زیبای استان گیلان شناخته می شود که روستاهای زیادی مثل رستم آباد، اسطلخ جان، نقله بر و حلیمه جان دارد. بعد از رد کردن رودبار و روستاهای این شهر به شهر رشت می رسید. پس از رد کردن رشت می توانید از شهر صومعه سرا بازدید کنید. صومعه سرا را که رد می کنید وارد شهر رضوانشهر می گردید. این شهر روستاهای زیادی دارد که بعد از طی کردن روستاهای متنوع رضوانشهر جاده اسالم به خلخال را مشاهده خواهید کرد.

امکانات فاصله شهر تهران تا جاده اسالم به خلخال

در مسیر تهران تا جاده اسالم به خلخال، امکانات زیادی قرار گرفته است. همانطور که بیان کردیم شهرها و روستاهای زیادی را در این مسیر مشاهده می کنید که هر یک از این شهرها و روستاها دارای امکانات بی نظیری هستند. در جاده پمپ بنزین های زیادی قرار گرفته است که می توانید باک خودروی خود را در این پمپ بنزین ها پر کنید. همچنین می توانید از دکه های اغذیه فروشی، سوپرمارکت ها و ... که در مسیر قرار دارند انواع مواد غذایی مورد نیازتان را خریداری کنید. دقت داشته باشید که قبل از طی کردن مسیر باید ویژگی های جاده را از نظر امکاناتی که دارد بررسی کنید تا بدانید به چه چیزهایی نیاز دارید.

فاصله تهران تا جاده اسالم به خلخال

تهران تا جاده اسالم به خلخال

فاصله تهران تا جاده اسالم به خلخال با ماشین و اتوبوس

فاصله تهران تا جاده اسالم به خلخال با ماشین شخصی تا حدودی کمتر است. در واقع شما می توانید با ماشین شخصی خود در هر مکانی که مایل هستید توقف داشته باشید و یا اینکه به صورت یکسره رانندگی کنید. اما زمانی که با اتوبوس رانندگی می کنید نمی توانید سریعتر به مقصد برسید. سرعت اتوبوس های گردشگری نسبت به خودروهای شخصی کمتر است. همین مسئله موجب می شود که شما دیرتر به مقصد برسید. اتوبوس ها در مسیر حتما یک الی دوبار توقف می کنند تا مسافران استراحت نمایند.

کد خبرنگار: ۲۰
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    دیگه این جاده از دسترس تهران خارج دور از تهران
    • مصطفی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      8 0
      جاده اسالم به خلخال تو ایران تک هستش و بی نظیر و بهشت به تمام معنا
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      3 1
      ما نگفتیم تک نیس البته به جاده دو هزار سه هزار نمیرسه تازه انقدر چاله چوله داره آدم اذیت میشه جاده پونل به خلخال خیلی بهتر از اونجاست
  • FR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    6 1
    متاسفانه به علت عدم رسیدگی در بسیاری از قسمت‌های جاده چاله چوله زیادی وجودذاره جاده فرسوده شده ونیاز به رسیدگی دارد
  • فرض اله مولایی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    2 1
    به نظرم با وجود فااصله زیاد جاده توریستی اسالم -خلخال با تهران ارزش مسافرت به این جاده رویایی را دارد
  • رضا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    3 0
    از جاده طارم.‌ از تهران به خلخال خیلی نزدیکتره به شرطی که جاده اش را تکمیل کنن .‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید