جاذبه اصلی این­جا بدون شک مناظر طبیعی آن است که از رخنمون­های ناهموار قله­ های سیندو گرفته تا حیات وحش فراوانی که در دریاچه تنگرلا یا چهار پارک ملی بورکینافاسو یافت می­شود.

بوبو-دیولاسو(بورکینافاسو)

سلام نو-سرویس گردشگری: کشور محصور در خشکی بورکینافاسو یکی از فقیرترین کشورهای آفریقا و احتمالا جهان است. با این حال اگرچه از نظر منابع و ثروت فقیر است، اما از لحاظ روحی و زیبایی طبیعی کشوری غنی است. فهرست مقاصد گردشگری آن ممکن است بهطور قابل توجهی کوتاهتر از بسیاری از کشورهای دیگر در آفریقا باشد، اما مردم اینجا با گرمی و جذابیت از بازدیدکنندگان استقبال میکنند و تلاش میکنند تا اقامت مسافران را به یاد ماندنی کنند.

جاذبه اصلی اینجا بدون شک مناظر طبیعی آن است که از رخنمونهای ناهموار قله های سیندو گرفته تا حیات وحش فراوانی که در دریاچه تنگرلا یا چهار پارک ملی بورکینافاسو یافت میشود.

شهرهای بورکینافاسو مناظر یا جاذبههای گردشگری زیادی را ارائه نمیدهند، اما موسیقی و سایر اشکال هنرهای نمایشی ارائه شده واقعا برخی از بهترینهای موجود در آفریقا هستند.

صنعت توریست در این کشور اوج نگرفته است و به این ترتیب، امکانات بیشتری برای مسافران نسبت به کشورهای آفریقایی توریستیتر مورد نیاز است. کمبود گردشگر لزوما چیز بدی نیست، زیرا برخی از مکان‌هایی که از آنها بازدید می‌کنید کاملا بکر و دستنخورده‌ هستند.

در ادامه فهرستی از بهترین مکان ها برای بازدید در بورکینافاسو آمده است.

  1. بوبو-دیولاسو

۴ نمونه از بهترین مکان­ ها برای بازدید در بورکینافاسو + عکس

شهر بوبو دیولاسو با نام اختصاری بوبو شناخته میشود. بوبو دومین شهر بزرگ بورکینافاسو است. علیرغم وسعت این شهر، حسی آرام و منحصر به فردی دارد که آن را به مکان مورد علاقه مسافران از هر زمینه و با هر بودجهای تبدیل میکند. این شهر ارزش کاوش در روز را دارد اما جاذبه اصلی اینجا زندگی شبانه است. موسیقی زنده و رستورانهای این شهر از بهترینهای بورکینافاسو هستند. موسیقی محلی ارائه شده در اماکن مختلف ساکنان شهر و همچنین گردشگرانی از اروپا و ایالات متحده را به خود جذب میکند.

  1. گورم گورم

۴ نمونه از بهترین مکان­ ها برای بازدید در بورکینافاسو + عکس

گوروم گورم شهری در شمال بورکینافاسو است که زمانی محل مهمی در چهارراه ساحل بود. دلیل اصلی بازدید از این شهر بدون شک بازار آن است. هر پنجشنبه، تاجران از سراسر کشور برای فروش کالاهای خود در این بازار چشمگیر به این شهر میآیند. این مکان عالی برای خرید سوغات با اقلام مختلف از جواهرات گرفته تا اقلام چرمی دستساز است.

  1. تیبله

۴ نمونه از بهترین مکان­ ها برای بازدید در بورکینافاسو + عکس

تیبله یک روستای کوچک است که درست در کنار مرز بورکینافاسو با غنا قرار دارد. مردم کاسنای آفریقا، یکی از قدیمی‌ترین اقوام این کشور، از این روستا سرچشمه می‌گیرند و به همین دلیل تعداد زیادی کلبه‌های گلی سنتی و سایر معماری‌ها وجود دارد که همگی به زیبایی تزئین شده‌اند. خانه‌های اینجا عمدتا به دلیل فقر در منطقه، به طور کامل از کاه و گل ساخته شده‌اند، اما با شخصیت و غرور تزئین شده‌اند و آنها را به مکانی عالی برای بازدید تبدیل می‌کند.

  1. خرابه های لوروپنی

۴ نمونه از بهترین مکان­ ها برای بازدید در بورکینافاسو + عکس

این ویرانه‌ها که تصور می‌شود حداقل ۱۰۰۰ سال قدمت داشته باشند، بهعنوان یادآوری واضح از میزان گسترده و اهمیت تجارت طلای صحرا هستند. این مکان در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و اولین موردی بود که چنین جایگاهی را در کشور دریافت کرد. خرابه‌های سنگی اینجا یک سفر یکروزه جذاب را ایجاد می‌کنند و در حال حاضر هنوز هم با اسرار بیشتری کاوش می‌شوند که انتظار می‌رود با گذشت زمان کشف شوند. اگر قصد بازدید از این شهر را دارید، به دنبال بیشه‌های مقدس درختان و موزه باشید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید