استخدام و رانندگی وسیله نقلیه شخصی در این­جا بسیار آسان­تر از سایر مناطق آفریقا به­دلیل شرایط جاده خوب است. حمل و نقل عمومی نیز بهتر از بسیاری از کشورهای آفریقایی دیگر است به این معنی که شما هرگز در یک مکان در کشور گیر نخواهید کرد.

لیمبه

سلام نو-سرویس گردشگری: کامرون که اغلب به عنوان قلب آفریقا از آن یاد میشود، کشوری پرهیاهو با زندگی و روح فراوان است. شهرهای بزرگ و پرتلاش آن با مناطق وسیعی از کوهها، جنگلهای بارانی و سواحل تکمیل میشود. زمین در این کشور به اندازه زبان متنوع است با بیش از ۲۳۰ زبان محلی که مکمل مناطق انگلیسی و فرانسوی زبان هستند.

تنوع حیات وحش در تعداد زیادی از پارکهای طبیعی در کشور، فرصتهای زیادی را برای دوستداران طبیعت فراهم میکند تا موجودات کمیاب و عجیب و غریب را ببینند. گوریلها در جنوب کشور در پارک ملی کامپو ماان رایج هستند و فیلها، کفتارها و زرافهها در پارکهای دیگر وجود دارند.

استخدام و رانندگی وسیله نقلیه شخصی در اینجا بسیار آسانتر از سایر مناطق آفریقا بهدلیل شرایط جاده خوب است. حمل و نقل عمومی نیز بهتر از بسیاری از کشورهای آفریقایی دیگر است به این معنی که شما هرگز در یک مکان در کشور گیر نخواهید کرد.

به طور کلی ترکیبی از موسیقی، زمین حماسی و فرهنگ بیشتر از آنچه که احتمالا میتوانید به آن امیدوار باشید، کامرون را به مکانی عالی برای بازدید در آفریقا تبدیل میکند و بلافاصله مشخص میشود که شما در مرکز این قاره جذاب هستید.

بیایید بهترین مکانهای دیدنی کامرون را کشف کنیم:

  1. یائونده

۵ نمونه از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کامرون!

غرب آفریقا شهرهای زیبای زیادی ندارد اما پایتخت کامرون یائونده قطعا یکی از این شهرها است. این شهر به طرز بی‌نظیری برنامه‌ریزی شده است تا بر روی هفت تپه گسترده شود، به این معنی که ساختمان‌های متعدد در شهر توسط بخش‌هایی از سرسبزی و زمین‌های مرتفع از هم جدا شده‌اند. علاوه بر چیدمان، این شهر تمیز و امن با نقاط دیدنی فراوان است. ساختمانهای دولتی دهه ۱۹۷۰ در اینجا برای علاقهمندان به فرهنگ جذاب و غیرعادی هستند. با توجه به موقعیت مرکزی یائونده، این شهر نیز یک شهر عالی برای گنجاندن در هر توری از کشور است.

  1. ماروآ

۵ نمونه از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کامرون!

ماروآ هنوز هم جذابیت خاص خود را ندارد. خیابان‌ها به‌طور قابل‌توجهی قرمز، شنی و غبارآلود هستند و ساختمان‌ها به رنگ بژ کسل‌کننده‌ای هستند، اما رنگ‌های لباس محلی‌ها رنگ زیادی را به شهر می‌آورد. ماروآ مکانی عالی برای تجربه فرهنگ کامرون است و بازارهای شلوغ آن از بهترین بازارهای این کشور هستند. این شهر همچنین پایگاهی عالی برای مسافرانی است که مایل به بازدید از کوههای ماندارا در شمال کشور هستند.

  1. لیمبه

۵ نمونه از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کامرون!

لیمبه با اشغال دامنههای کوه کامرون، یک کوه آتشفشانی فعال، شهری است که بهعنوان یک پایگاه عالی برای مسافرانی است که بهدنبال کشف زیباییهای منطقه هستند. باغهای گیاهشناسی در این شهر مکانی عالی برای آشنایی با طبیعت و گیاهان این منطقه قبل از کاوش در آبشارها و پارک ملی اطراف است. ارتفاع قله این کوه بیش از ۴۰۰۰ متر است و بنابراین یک چالش جدی است، اما پیادهروی برای افراد تازهکار هنوز در اطراف پایه کوه بدون صعود کامل امکانپذیر است. اگر عاشق طبیعت و حیات وحش هستید، بازدید از این مکان برای شما در کامرون ضروری است.

  1. دوآلا

۵ نمونه از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کامرون!

دوآلا به این شهرت دارد که کمی کثیف و ناسالم است، اما این نکته نباید شما را از بازدید آن منصرف کند. این فرودگاه بزرگ‌ترین فرودگاه در کشور است، همچنین بندر و مرکز تجاری اینجا اصلی‌ترین فرودگاه در کشور است. همه اینها باعث ایجاد یک احساس آشفتگی و بیشفعالی میشوند و این احتمال وجود دارد که در زمانی که اینجا هستید، آرامش زیادی نخواهید داشت. با این حال، این شهر مکانی عالی برای تماشای کامرون مدرن و جذابیتهای کمی است که ارائه میدهد.

  1. پارک ملی وازا

۵ نمونه از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کامرون!

در حدود ۱۸۰ مایلی شمال ماروآ پارک ملی وازا قرار دارد. این پارک در طول چهار فصل بسیار متفاوت بهنظر میرسد اما همیشه مکان خوبی برای تماشای برخی از دیدنیترین جنبههای حیات وحش کشور از جمله فیلها، زرافهها و کفتارها است. وسایل نقلیه خودران مجاز به کاوش در پارک هستند اما شما به یک راهنما نیاز دارید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید