دو تیم استقلال و پرسپولیس در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر ایران با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

تساوی پرگل پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۹

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دو تیم استقلال و پرسپولیس در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی ۲ بر ۲ در جریان است.

در ابتدا پرسپولیس در دقیقه ۱۶ توسط گیورگی گولسیانی روی پاس گل مهدی ترابی به گل رسید اما در ادامه استقلال به بازی برگشت و توانست در دقیقه ۳۰ توسط روزبه چشمی روی پاس گل جعفر سلمانی گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند

دو تیم موقعیت‌های دیگری روی دروازه یک دیگر داشتند اما موفق به گلزنی نشدند.

در نیمه دوم بازی همچنان با هیجان دنبال می شد تا اینکه استقلال در دقیقه ۵۰ توسط امیرارسلان مطهری کامبک زد و گل دوم خود را به ثمر رساند.

پرسپولیس پس از دریافت گل دوم سعی در جبران داشت و توانست در دقیقه ۸۹ توسط گیورگی گولسیانی روی پاس گل مهدی ترابی بازی را به تساوی بکشاند.

در نهایت شهرآورد تهران با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

با این نتیجه در جدول رده بندی پرسپولیس با ۲۶ امتیاز در صدر باقی ماند و استقلال نیز فعلا با ۲۴ امتیاز و هم امتیاز با گل گهر سوم است.

در دیگر بازی امروز پیکان با نتیجه یک بر صفر مقابل تراکتور شکست خورد.

ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

با نظر ریکاردو ساپینتو، استقلال با ترکیب سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، روزبه چشمی، محمد محبی، کوین یامگا و ارسلان مطهری به مصاف پرسپولیس می‌رود.

در سوی مقابل هم یحیی گل‌محمدی با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گولسیانی، نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، کمال کامیابی نیا ، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی و امید عالیشاه تیم خود را به زمین می‌فرستد.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید