امروزه بازاریابی محتوایی از بهترین کارها برای دیده شدن در فضای مجازی و تبلیغ است. 

 بازاریابی محتوایی چه تاثیری در سئو گوگل دارد ؟

‌در این مقاله می خواهیم با تاثیر بازاریابی محتوایی در سئو آشنا شویم. شما باید بتوانید در محتوایی که تولید می کنید اعتماد گوگل را به دست آورید. در این صورت گوگل محتوایی را که تولید کرده‌ اید  را به مخاطبان زیادی معرفی می کند و رتبه سایت شما آن را افزایش می دهد.

باید توجه داشته باشید که اگر می خواهید سایت شما از رتبه بالایی برخوردار باشد باید سئو آن را با دقت و مهارت بالایی انجام دهید و محتوای شما باید بسیار جذاب و کاربردی باشد تا مخاطبان آن را بازنشر دهند و به اشتراک بگذارند. برای تولید محتوای جذاب یک سری راهکارها وجود دارد که در ادامه آن ها را بررسی  می کنیم.

برای مثال: 

تولید محتوایی که ارزش اشتراک گذاری داشته باشد: اولین کار شناخت مخاطب هدف است. شما باید مخاطب و دنبال کننده خود را تا حد زیادی بشناسید و مطالب را متناسب با آن طراحی و تولید کنید. مطلب شما در هر زمینه‌ ای که هست طنز، علمی، احکام یا هر چیز دیگری  باید جامع و کامل باشد تا مخاطب آن را با دیگران به اشتراک بگذارد و همچنین استفاده از اینفوگرافی و جذابیت های بصری نیز برای جذب مخاطب تاثیر زیادی دارد. 

کلید واژه را مشخص کنید: از دیگر مواردی که ارزش بازاریابی محتوایی را در تعرفه سئو افزایش می‌ دهد انتخاب کلید واژه مناسب است که برای مخاطب جذاب بوده و به دنبال آن بگردد. در ادامه با ما همراه باشید تا تاثیر بازاریابی محتوایی در سئو را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

ارتباطات بازاریابی محتوایی با سئو چیست ؟

سئو به معنای انجام یک سری فعالیت ها در سایت برای افزایش بازدید و رتبه آن در موتور های جستجو است. تاثیر بازاریابی محتوایی درسئو و ارتباط آن ها یک موضوع کاملا مشخص است. بازاریابی و سئو تکمیل کننده یکدیگر هستند و  ممکن است بعضی از افراد در بین آن ها تفاوت های إحساس کنند اما بازاریابی محتوایی و سئو یکدیگر را کاملا یکدیگر را پوشش می دهند و از هم جدا نیستند. ما می‌ توانیم از این دید به آن ها نگاه کنیم که  سئو باعث ایجاد تقاضا و بازاریابی محتوایی آن تقاضا را پاسخ داده و آن را حل می کند.

کلمات کلیدی، مقالات، بهینه سازی، تحقیق و استفاده از آن ها در اصل سئو هستند و چگونه استفاده و به کارگیری آن ها بازاریابی محتوایی است. سئو یک مرحله بالاتر از استفاده از کلمات کلیدی و وبلاگ نویسی بوده و در اصل بهینه سازی داده ها، بهینه سازی سایت و محتوا، مسائل فنی و استفاده از طرح ها است.

 بازاریابی محتوایی چه تاثیری در سئو گوگل دارد ؟

چرا بازاریابی محتوایی مهم است؟ 

در این قسمت علاوه بر بررسی بیشترتاثیر بازاریابی محتوایی در سئو به اهمیت بازاریابی محتوایی می پردازیم. در بازار دیجیتالی شما باید هر روز دنبال راهی باشید که از رقبای خود پیشی بگیرید و پیشرفت کنید زیرا رقابت در این بازار تنگاتنگ است. بازاریابی محتوایی یک راه حل مناسب است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کند. کسب و کارهای کوچک با این کار می‌ توانند خود را بالا بکشند و پیشرفت کنند.

این راه می تواند باعث افزایش و بهبود روابط شما با مشتریان شود زیرا می تواند به خواننده و مشتری شما کمک کند که با دیدگاه قبلی در خرید و انتخاب خود تصمیم بگیرند.  مشتریان همیشه تمایل دارند که با یک کارشناس یا شرکت سئو سایت که همه چیز را در مورد یک صنعت می داند صحبت کنند و بازاریابی محتوایی بسیار به این موضوع کمک می کند.

 با یک مثال این تاثیر را بیشتر متوجه می شوید. وقتی که مشتری می خواهد خرید انجام دهد شما در وبلاگ خود یک پست را در مورد آن موضوع منتشر می کنید اطلاعاتی را ارائه می دهید مشتری با آسودگی بیشتری خرید خود را انجام می دهد. سئو سایت بسیار مقرون به صرفه است زیرا حدود سه برابر بیشتر جذب مشتری دارد و از طرفی ۶۲ درصد کمتر از بازار سنتی هزینه دارد و باز هم اینجا بسیار به نفع مشاغل کوچک است. این کار باعث ایجاد ترافیک مداوم و رشد نام تجاری و افزایش فروش نیز می‌ شود.

عوامل تاثیر گذار بازاریابی محتوایی در سئو 

یک سری عوامل هستند که تاثیر  بازاریابی محتوایی درسئو را مشخص می کنند. بازاریابی محتوایی تاثیر  بسیار زیادی بر روی فروش نهایی دارد. طبق تحقیقات انجام شده در دنیا این کار ۶ برابر تاثیر بیشتری در ذهنیت کاربر ایجاد می کند. شما ممکن است همزمان تبلیغ انجام دهید و از روش‌های دیگر بازاریابی استفاده کنید اما اصلا نمی توانید تاثیر بالای این کار را ندیده بگیرید. این نکته را فراموش نکنید که بازاریابی محتوایی و سئو حتماً باید در کنار یکدیگر انجام شوند زیرا این دو مکمل یکدیگر هستند.

شما هر چقدر هم که از مطالب مفید استفاده کرده باشید و سایت خود را سئو کنید اما از بازاریابی محتوایی استفاده نکنید و از تاثیر آن غافل شوید، نمی توانید مشتری و فروش خود را افزایش دهید. اما اگر هر دوی این ها را با هم پیش ببرید قطعاً در مدت زمان کوتاهی به نتیجه مطلوب می رسید. در بازاریابی شما کاربران و مشتریان وفادار زیادی به دست می آورید.

کلام آخر

همانطور که گفته شد سئو و بازایابی محتوایی به معنی  تولید محتوای مناسب برای افزایش و  جذب مخاطب  است که امروزه در فضای مجازی و در بین کسب و کارها طرفدار زیادی دارد. در این مقاله تلاش کردیم که تاثیر بازاریابی محتوایی در سئو را مورد بررسی قرار دهیم. توصیه می کنیم اگر قصد انجام این کاررا دارید به سایت نبض مارکتیگ که از بهترین ها در این زمینه هستند مراجعه کنید.

 بازاریابی محتوایی چه تاثیری در سئو گوگل دارد ؟

همکاری بهترین کارآفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹۱ باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکارهای سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این ۹ سال با بهترین کارآفرینان و صاحبان برندهای مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از ۳۰۰ پروژه سئو، بیش از ۱۵ هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از ۵۰ حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک مشاور حرفه ای سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو تخصصی، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید