وکیل طلاق شخصی است که توسط شخص دیگری اعم از حقیقی یا حقوقی برای انعقاد طلاق تعیین می شود. همچنین می توان گفت وکیل طلاق به شخصی گفته می شود که سال ها در مورد مسائل خانوادگی و موضوع طلاق و کلیه امور مربوط به طلاق از قبیل مهریه، جهیزیه، اجرت المثل، حضانت فرزند، طلاق، اطلاعات و اطلاعات جمع آوری کرده است. برخی از زنان، مردان حق رجوع و مسائل مشابه دارند.

مشاوره حقوقی رایگان بگیرید! {مدت محدود}

خدمات وکالت حتی اگر به صورت مشاوره باشد نیاز به صرف هزینه خواهد داشت؛ اما اگر بتوانید قبل از پرداخت هزینه به صورت رایگان مشاوره بگیرید، قطعاً به نفع تان خواهد بود و می توانید برای استفاده از خدمات تخصصی تصمیم بهتری بگیرید. به دلیل اهمیت این موضوع ما در صدای وکیل مشاوره حقوقی رایگان را برای تمامی موکلان در نظر گرفته ایم. در ادامه فواید استفاده از مشاوره حقوقی رایگان برای طلاق و انحصار وراثت را بررسی خواهیم کرد.

مشاوره حقوقی رایگان

استفاده از مشاوره حقوقی رایگان می تواند مزایای بسیاری داشته باشد به این شرط که شما ازمشاور قابل اعتماد و خوب کمک بگیرید.

در ادامه ویژگی های یک مشاوره حقوقی رایگان را بررسی خواهیم کرد:

مشاور حقوقی خوب کسی است که بدون انگیزه مالی و فارغ از این‌که مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌کند یا بابت آن هزینه دریافت می‌کند.

یک مشاوره حقوقی رایگان خوب، شامل امکان پیروزی در دادگاه بوده و کارشناس حقوقی به عنوان فرد یا گروه مسلط بر قوانین به شما کمک می‌کند تا شانس پیروزی خود را بیشتر کنید.

مشاور حقوقی خوب وظیفه دارد بهترین و کم هزینه ترین راه حل را به شما ارائه کند.

مشاوره رایگان وکیل طلاق

طلاق یکی از معضلات جامعه امروز ما است و بسیاری برای طی کردن قانونی مراحل آن نیاز به کمک یک وکیل دارند. حتی در طلاق های توافقی نیز کمک یک وکیل می تواند منجر به طی شدن سریع تر مراحل شود.

ما در صدای وکیل برای عزیزانی که در مراحل اولیه و یا پایانی طلاق هستند، مشاوره رایگان در نظر گرفته ایم.

در مراحل طلاق یک سری نکات وجود دارد که وکیل طلاق با آگاهی از آن ها می تواند به شما کمک بسیاری نماید.

وکیل طلاق کیست؟

images_1671220708.jpg

این فرد وظیفه دارد طلاق را منعقد کند. به علاوه این شخص در حوزه مربوط به طلاق تحصیلات خود را گذرانده است و در مورد کلیه امور مربوط به طلاق از قبیل مهریه، جهیزیه، اجرت المثل، حضانت فرزند، طلاق، اطلاعات و اطلاعات جمع آوری کرده است. یکی از نکات مهمی که در هنگام انتخاب وکیل طلاق باید در نظر داشته باشید، این است که وکیل باید قبل از هر چیز به موکلان خود با توجه به نیاز آنها مشاوره حقوقی بدهد و سپس می تواند به عنوان نماینده موکل در دادگاه حضور یابد. توجه داشته باشید که وکیل طلاق تعهدی برای انجام شدن مراحل طلاق ندارد و رسیدن به نتیجه مطلوب ندارد. پس در نظر داشته باشید که هزینه وکیل طلاق در هر صورت باید پرداخت شود.

وظایف وکیل طلاق چیست؟

وکیل طلاق شخصی است که توسط شخص دیگری اعم از حقیقی یا حقوقی برای انعقاد طلاق تعیین می شود. همچنین می توان گفت وکیل طلاق به شخصی گفته می شود که سال ها در مورد مسائل خانوادگی و موضوع طلاق و کلیه امور مربوط به طلاق از قبیل مهریه، جهیزیه، اجرت المثل، حضانت فرزند، طلاق، اطلاعات و اطلاعات جمع آوری کرده است. برخی از زنان، مردان حق رجوع و مسائل مشابه دارند.

شروط 12 گانه طلاق چیست؟

در این قسمت قصد داریم شروط 12 گانه طلاق را بررسی کنیم که از جمله حداقل های مهم برای طی شدن مراحل طلاق به درستی می باشد.

زوجه می تواند پس از 6 ماه مفقود الاثر شدن زوج تقاضای طلاق دهد.

یکی از شرایط دیگری که زوجه می تواند به واسطه آن از زوج تقاضای طلاق نماید، عقیم بودن وی می باشد. البته باید 5 سال از این موضوع گذشته باشد.

اگر زوج در دادگاه محکوم شده و حکم وی مغایر با حیثیت و شیون خانوادگی با توجه به وضع و موقعیت زن و عرف و موازین دیگر باشد، زوجه می تواند تقاضای طلاق بدهد.

اگر شوهر زن و زندگی خود را ترک نماید، زن می تواند بعد از 6 ماه درخواست طلاق بدهد.

داشتن اعتیاد شوهر در صورتی که دادگاه تشخیص داده باشد، منجر به طلاق می شود.

اگر شوهر حکم حبس بیشتر از 5 سال داشته باشد، زن می تواند درخواست طلاق بدهد.

نداشتن شغل مناسب از طرف شوهر می تواند منجر به طلاق از طرف زن باشد.

جنون زوج در مواردی که فسخ نکاح شرعاً ممکن نباشد می تواند منجر به طلاق شود.

ابتلای زوج به امراض صعب العلاج به نحوی که دوام زناشویی برای زوجه مخاطره آمیز باشد نیز از جمله شروط دیگر طلاق است.

اگر شوهر رفتار نامناسب با زن داشته باشد به صورتی که زندگی برای زن غیرممکن شده باشد نیز منجر به طلاق خواهد شد.

پرداخت نشدن نفقه از طرف شوهر نیز می تواند منجر به طلاق از طرف زن شود.

اگر زوج همسر دیگری بدون رضایت زوجه اختیار کند یا به تشخیص دادگاه نسبت به همسران خود اجرای عدالت نکرده باشد نیز از جمله شروط دیگر طلاق است.

مشاوره رایگان انحصار وراثت

images_1671220708.jpg

از جمله موقعیت های دیگری که نیازمند مشاوره حقوقی می باشد، انحصار وراثت است. در بحث های مربوط به وراثت مشکلات متعددی ممکن است به وجود بیاید که هر کدام راه حل قانونی خود را دارند. به طور مثال ممکن است وارثان در تقسیم اموال هماهنگ نباشند و یا یک نفر ناسازگاری با دیگران داشته باشد و بسیاری مشکلات دیگر که در همه موارد یک وکیل انحصار وراثت می تواند کمک کننده باشد.

وکیل انحصار وراثت چه وظایفی برعهده دارد؟

 وکیل میتواند در خصوص انتخاب مرجع صدور گواهی انحصار وراثت کمک نماید. که این مرجع شورای حل اختلاف آخرین محل اقامت دائمی متوفی می باشد. مورد بعدی راهنمایی در رابطه با این است که چه اشخاصی می توانند درخواست صدور گواهی انحصار وراثت کنند. این اشخاص معمولاً یک یا چند تن از ورثه می باشند. مورد بعدی راهنمایی در رابطه با این است که چه مدارکی باید همراه درخواست صدور گواهی انحصار وراثت ارائه شود

این مدارک شامل موارد زیر می شود:

  • گواهی فوت متوفی صادر شده از سوی اداره ثبت احوال
  • کپی شناسنامه ورثه
  • کپی عقدنامه همسر دائمی متوفی
  • فرم استشهادیه دال بر منحصر بودن وراث به اشخاص نامبرده شده
  • گواهی تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارث به اداره امور اقتصادی و دارایی آخرین محل اقامت متوفی

خلاصه مطلب

همانطور که در مقدمه اشاره کرده بودیم استفاده از خدمات مشاوره رایگان می تواند در بسیاری از مشکلات حقوقی به افراد کمک کننده باشد. ما در این مطلب دو موضوع طلاق و انحصاروراثت را بررسی کردیم که ممکن است رایج ترین موارد باشند؛ اما ما در صدای وکیل در تمامی موضوعات حقوقی و کیفری می توانیم به شما مشاوره حقوقی رایگان ارائه دهیم. برای اطلاعات بیشتردر رابطه با انواع خدمات مشاوره حقوقی رایگان در صدای وکیل می توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید