کارمندان باشگاه پرسپولیس چند ماه حقوق و حتی عیدی خود را نگرفته بودند بازهم این اتفاق رخ داده و کارمندان باشگاه پرسپولیس حدود دو ماهی است که حقوق خود را نگرفته‌اند.

حقوق کارمندان پرسپولیس طی دو ماه پرداخت نشده است

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، در حالی که باشگاه پرسپولیس در یک ماه اخیر با مشکل پرداخت پول به بازیکنان خود روبرو شده بود حتی کار به اعتصاب و تعطیلی تمرین کشید و در نهایت یکی، دو بازیکن هم به خاطر همین موضوع جریمه شدند، ماجرای مشکلات مالی طبق معمول گریبان کارمندان این باشگاه را گرفت.

در گذشته هم شاهد این بودیم که کارمندان باشگاه پرسپولیس چند ماه حقوق و حتی عیدی خود را نگرفته بودند بازهم این اتفاق رخ داده و کارمندان باشگاه پرسپولیس حدود دو ماهی است که حقوق خود را نگرفته‌اند. این در حالی است که عمده کارمندان باشگاه پرسپولیس تنها از طریق همین باشگاه امرار معاش می‌کنند و جز قشر مستاجر جامعه هم محسوب می‌شوند اما بازهم باشگاه پرسپولیس در پرداخت حقوق آنها تاخیر دارد.

این موضوع و البته بحث بدهی به بازیکنان و کادرفنی نشان می‌دهد برخلاف آنچه اعلام می‌شود باشگاه پرسپولیس مشکل مالی دارد و برخلاف اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی و موضوع تامین پول حسابی پرسپولیسی‌ها را کلافه کرده است. حالا باید دید رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس برای درست کردن این موضوع چه برنامه‌ای دارند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید