اداره کل هواشناسی استان تهران، در گزارش امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ از تداوم آلودگی هوا تا پایان هفته در پایتخت خبر داد و پیش بینی کرد که کاهش دما از چهارشنبه اتفاق خواهد افتاد.

خبر مهم هواشناسی برای ‌تهرانی‌ها درباره آلودگی هوا / هوای تهران سرد می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان بدون وزش باد و همراه با کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته، بارش‌های خفیف و کاهش دما از چهارشنبه (۲ آذر) پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی آلودگی هوا با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.

طی روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه (۲ تا ۳ آذر) با عبور موج کم دامنه از نوار شمالی استان، افزایش ابرناکی، احتمال بارش خفیف و پراکنده و کاهش دما در ارتفاعات استان دور از انتظار نخواهد بود و تا اواخر روز سه شنبه (اول آذر) نوسانات دمایی محسوسی در سطح استان وجود نخواهد داشت.

فیروزکوه سردترین نقطه استان تهران است

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای منفی ۵ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (اول آذر) صاف، همراه با غبار محلی و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲ آذر) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید