ورزشگاه نیسان حدود ۷۵ هزار نفر ظرفیت دارد که در بین تمامی ورزشگاه‌های کشور ژاپن بیشترین ظرفیت را داراست. مسابقات معروفی که در این ورزشگاه برگذار شده عبارت‌اند از سه مسابقه دوره مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۰۲، بازی نهایی برزیل و آلمان. و آهرین مسابقه‌ای که در آن برگذار شد

ورزشگاه بین‌المللی یوکوهاما

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر مسافرت در لیست برنامه های آینده نزدیک شما قرار دارد، باید مقصدی جالب برای سفر خود را جست و جو کنید. انتخاب مقصد سفری در بین تبلیغات تورهای سفری کاری بسیار دشوار است که شما را بیشتر دچار سردرگمی می‌کند. استان کاناگاوا ژاپن یکی از شهرهای خارجی است که سفر به آن خاطره‌ای جالب برایتان به جای می‌گذارد. استان کاناگاوا بخشی از کلان شهر توکیو است و در منطقه کانتو جزیره هونشو واقع شده است. اکنون پس از انتخاب مقصد، باید اطلاعات لازم درباره جاذبه‌های گردشگری کاناگاوا ژاپن را به دست آورید. در این صورت سفری جذاب با خیال راحت در پیش رو دارید. همراه ما با جاذبه‌های گردشگری کاناگاوا آشنا شوید.

بهشت دریایی یوکوهاما هاکیجیما

جاذبه‌های گردشگری کاناگاوا ژاپن

بهشت دریایی یوکوهاما هاکیجیما یکی از رویایی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کاناگاوا ژاپن است که هنگام بازدید از حیرت خواهید کرد. این مجموعه زیبا شامل بخش‌های جذاب زیادی است، اما با چهار آکواریوم و یک موزه دریایی زیبا به شهرت رسیده است. جاذبه‌هایی دیدنی با تم دریا و اقیانوس، بیش از همه گردشگران را به سمت این بهشت دریایی می‌کشاند. آنچه که یکی از آکواریوم‌های این مجموعه با ۱۲۰ هزار نمونه از جانداران دریایی را مشهور کرده، سقف هرمی زیبای آن است. در بزرگ‌ترین مخزن موجود در بخش موزه پارک، ۵۰ هزار ماهی ساردین نگهداری می‌شوند، که شنای جذاب و ماهر آن‌ها با نورپردازی مهیج نمایش جالبی را به اجرا گذاشته است. در بخش جذاب و محبوب دیگر پارک با نام آکوا استادیوم دلفین‌ها، شیرهای دریایی و پنگوئن‌ها نمایشی دیدنی را برایتان آماده کرده‌اند. آکواریوم فانتزی دلفین با تم زیبای دلفین طراحی شده، و شما می‌توانید با عبور از داخل یک تونل گشت و گذار جالبی را تجربه کنید. اگر همیشه به دنبال لمس آبزیان دریایی بوده‌اید به بخش آکواریوم فورای لاگون سری بزنید. در این قسمت می‌توانید برخی از آبزیان را از نردیک دیده و حتی به آن‌ها دست بزنید. همچنین، شانس غذا دادن به دلفین‌ها و شنا کردن با آن‌ها را دارید. آخرین آکواریوم مجموعه اومی فارم نام دارد. در این آکواریوم با مراحل پرورش و صید انواع ماهی آشنا می‌شوید و ماهیگیری را تجربه می‌کنید. اولین ترن هوایی کشور ژاپن که از روی آب می‌گذرد و قایق‌سواری در حالی که دلفین‌ها در کنار شما شنا می‌کنند، از دیگر جاذبه‌های پارک هستند.

ورزشگاه بین‌المللی یوکوهاما

جاذبه‌های گردشگری کاناگاوا ژاپن

ورزشگاه بین‌المللی یوکوهاما از دیگر جاذبه‌های گردشگری کاناگاوا ژاپن است که سالانه میزبان مسابقات ورزشی بسیاری است. این ورزشگاه بین‌المللی با نام ورزشگاه نیسان نیز شناخته شده و و در سال ۱۹۹۸ افتتاح شده است. ورزشگاه نیسان حدود ۷۵ هزار نفر ظرفیت دارد که در بین تمامی ورزشگاه‌های کشور ژاپن بیشترین ظرفیت را داراست. مسابقات معروفی که در این ورزشگاه برگذار شده عبارت‌اند از سه مسابقه دوره مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۰۲، بازی نهایی برزیل و آلمان. و آهرین مسابقه‌ای که در آن برگذار شد، مسابقات فوتبال المپیک تابستانی ۲۰۲۰ بود. شاید با خود بگویید مگر ورزشگاه نیز دیدن دارد، باید بگوییم بله! این ورزشگاه دارای طراحی و معماری جالبی است که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید